nekem,a generátor volt szar! kb 2 naponta leszivta az aksit nem indult!fokozatos tehelésre csökkent a töltésem!a generátoron tutsz mérni ellenállst,ill lehuzod a feszabájzot ás párosával kiméred a generátot mennyi voltot ad ki kb 5000 fordulaton min 65 v kell kiadnia!Viszont sajnos menetzárlatot otthon nem tudsz kimérni!
Köszönöm kisradar! És ha alacsonyabb? Még tavaly egyszer megmérték, 14.4V volt azt hiszem. Holnap kapok mulimétert, kimérem. Mit tesz a motor ha a generátor rossz? Nem lehet ugyan az a jelenség, és az nem tölt. Ne vegyek feleslegesen olyan dolgot ami lehet jó, és csak találgatok.
attol hogy melegszik nem rossz!azek a dioda sor miatt 60 70 celsiusra felmelegednek!mérj ra az töltésre 13,5 15 v között kell lennie ha ettöl magasabb kuka a fesszabod!
Tudja valaki milyen jele van annak ha elszáll a fesz. szabályozó? Utóbbi időben kicsit forró volt, de ezt szoktam meg. Attól tartok nem olcsó mulatság. Bár az akkum is régi volt...
igen kitakarítottuk... :) beindult és ment... és szívta kifele a motorolajat... :| le se állt csak durrogott 2000-es fordulaton és nem is ment mind a 6 henger... arra gyanítunk hogy 1 dugattyú átszakadt és ott lövi be az olajat. De kedden többet tudunk :( Az előzmény meg annyi hogy egy településen megyek 40-el 1x nagy fekete füst kipörög 2500-ig (2000-nél letilt alapból) egy nagy durranás majd jött a fehér füst.... akkor robbent fel a turbó... :| és utána már semmi..
Szia!
Coolert kitakarítottátok?Teherautókat javítottam régebben és azok akkor produkáltak ilyet amikor telement a cooler olajjal.Bár az előzményeket nem ismerem.
Bocs fiúk, hogy nem szóltam, nem volt betervezve semmi. Cimbimmel gondoltuk kerülünk egyet. Ő Szegeden akart nadrágot venni ezért indultunk arra. Után Kecsóra akartunk átmenni, de már Félegyházánál éhesek voltunk, ezért ott álltunk meg.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...