ez egy rom. Én meg szoktam nézni a hátteret, sok mindent elárul. A képeken elég nagy putri uralkodik. Jobban jársz akkor már egy olaszból behozottal. Múltkor láttam egyet 250-ért, egészen egyben volt első ránézésre.
Sziasztok! Épp motor vásárlás előtt állok és szemet vetettem egy Suzuki GSX-R 750 -re. Szerintetek érdemes ezzel a paripával foglalkozni (linkre katt)? Esetleg nem ismeritek? Ha esetleg úgy döntök hogy megnézem, mire érdemes odafigyelni? Jah és még annyit, hogy ugye a 96-os gixerek még karburátorosak nem injektorosak?
Köszi előre is a választ!
Ezt képes motoron találtam, Jánoshalmán csinálta egy srác! Találkozókra, riogatni, szomszédoknak ez kell! Van benne egy hangtompító, de elég keményet szól! Nem lehet vele sunnyogni!
Egy 10-est meg megért!
Elég sok fesszabályzós probléma van mostanában. Tegnap volt nálam egy srác a fesszabért, hozta a motorját is. Beleraktuk működött, el is vitte. Neki a rossz 12-őt töltött alapjáraton, fordulaton meg semmit.
Sajnos nem tudok ilyen lámpákat kötögetni, a többit megcsináltam.
Rendeltem hozzá 2 fesz. szabot is, egyik majd csak jó lesz. Egy K7 meg egy K9 ét. Amelyik nem kell eladom. Próbálok hajlíttatni lemezt és kivezetni a vázon kívülre, ne a hűtő mögött legyen. Persze csak ahogy a kábelek engedik, úgy nézem elég rövid. Lenne egy jó hely csak kábellel felfele, ha vizet kap nem tudom úgy beázhatnak e ezek.
Jah, RC51 videója nagyon jó szerelési segédlet. Evvel simán ki lehet szűrni a generátor hibát.
Ez a fesszab akkor valószínű lehasalt. Viszont mielőtt belerakod a másikat, ellenőrizd a generátort a videós módszerrel.
Fesszabot meg a SOLVART KFT-től.
Szia!
Köszi a videót, jó!
Akksi 12.8V ráadva a gyújtást kb. 12,4V környéke, beindítva a motort 12V és környékén tartja. A fesz szab hátulján két kis ér szerű kitüremkedés és már nem is melegszik mint eddig. Úgy sejtem KO.
Tudja valaki véletlenül, hogy jó e 5000fordulaton a kb. 85V generátor töltés? Az ohm értékek rendben voltak ... A service manual azt írja hideg motornál 5000 ford 65V vagy több ,?
Nem sokkal drágább, de egyben van.