Az elsõ USA ra keszult a masik EU-ba. Van egy ket elteres :) Na meg persze Adeenak power commander uzemel, igy hamarabb megugrik, de jobban csuszkal, mert elkoptatta a gumiait . :)
Nah igen Adee barátommal kerültünk egyet finoman persze, ugyanis az út olyan poros hogy tök mind 1 milyen gumid van az igen igen csúszkál, de hát az élvezet megvolt. Nézegetem az előrejelzést és aligha két hétig nem motorozunk, Nah mind 1 most még Márciusban kibírjuk de április remélem nem esős vacak lesz.
RGW barátom bejelöltelek faceen.
3 éve egyik pillanatról a másikra elpusztult az egyik henger benne,,, vagyishogy,,, 4000 fölött már nem működött,,, max,ha levettem a légszűrőházat...
Másfél hónapig szoptam vele,,, kicseréltem a szűzmáriafaszát is,,, nem jó...
Végül,,, egyszer végső elkeseredésemben levettem a dobot róla,,, és az alábbi kép fogadott...
A tompító egyik kis csöve kettétört,,, egyik fele a rezó végébe,,, másik a dob kimenő csövébe szorult bele...
Ki gondolta volna...
A szinesfémhegesztő komoly szakember volt,,, de kb 15X kellett visszaköszörülnie a hegesztést,,, mert az olajos benzines kormos szmötyi mindig begyulladt benne, és kifújt,,, hát,,,így sikerült.
rohadt egyszerű. megemeled a tankot és a motor bal oldalán a gázbóvden végénél a képen is látszik hol van egy kézzel si tekerhető csavar. azt ha beljebb tekered, akkor emeli a pillangószelepeket, így emelkedik az alapjárat. a kisebb csavar, ami nálam meg talán itt is nem kézzel, hanem csak szerszámokkal álíltható, az az emelt alapjára indítás, hidegindítás után.
TPS-re meg ahogy írtam érdemes ránézni, de ha nem nézel rá úgyis működni fog a motor, csak ha elmegy a jele an ormálistól csinálhat olyat, hogy míg normál esetben motorféknél elveszi a benzint, így azt érzékelheti, hoyg te picit tartod a gázt és folyamatosan sprickol ennek megfelelően befele. Motorfék sem lesz olyan intenzív ill többet fog enni a gép. Ezért célszerű lecsekkolni. Az egész nem egy nagy művelet, 5-10perc alatt megvan, mégha a tps-en állítani kell akkor is.
na ez nekem magas így ebben a formában.. XD Arra már rájöttem hogy nem olyan mint a simson XD :)
1 dolog biztos... most hogy át lett állítva KM-re a szervíz után rájöttem hogy mocsok mód megy :D Már csak egy hátsó gumi kell rá és kész :)
Lassan csak előmerészkedik már a brigád.
Ma mi is mentünk egyet a bratyóval,,, csak itt a környéken,,,először ült a motorján. (ennek megfelelően eléggé óvatos is volt...
Nekem meg tegnap felkerült végre az RGV-re a hőn áhított 2CT-s Pilot Power.
Ha nem is a faipari maffia feje volnák,,, de azért a Miskolci Motorosok Klubjának egyik vezérszervezője,,,és, ha már ekkora portám van,,, tüzelő is akad,,, mért ne csinálnánk néha egy egy ilyen mini motorostalálkozót.
Supermoto...
Jelöljetek meg fészen,,, aztán nézzetek szét a képeim közt,,, van pár momentum,,, supermotoós is.
Nevem, mint élőben,,,Geregúr Zoltán.
hátha ez segít
Viszont ha az állító csavart beljebb (vagy akárhova el-) tekered, elképzelhető, hogy a tps jel elmászik túlságosan. Szervízcsatin a megfelelő két lábat rövidrezárva a kijelző kimutatja, a C előtti vízszintes vonalkának középen kell állnia alaphelyzetben, ha felül van vagy alul, akkor állítani kell a tps jeladó helyzetén pont a túloldalon.
Huu haver nallatok van a faipari maffia :) Jo kis program lehetett, azt a supermotot megkerekeztetnem, mert habar enduroztan mar eleg sokat aszfaltra meg nem vittem egy ilyen kicsiket... Es nagy vagyam :)
valaki aki jobban ért hozzá elmagyarázhatná hogy miért nincs a hütőradiátorba víz?lelegalábbis nem látok benne! egyszer már szedtem szét a mocit, akkor tele öntöttem! de most néztem hogy kinyomta a tág.tartályba, és most megint hiányzik a radiátorból. kicsit furcsának tűnik, autónál nem igy van.
RGW barátom bejelöltelek faceen.
Másfél hónapig szoptam vele,,, kicseréltem a szűzmáriafaszát is,,, nem jó...
Végül,,, egyszer végső elkeseredésemben levettem a dobot róla,,, és az alábbi kép fogadott...
A tompító egyik kis csöve kettétört,,, egyik fele a rezó végébe,,, másik a dob kimenő csövébe szorult bele...
Ki gondolta volna...
A szinesfémhegesztő komoly szakember volt,,, de kb 15X kellett visszaköszörülnie a hegesztést,,, mert az olajos benzines kormos szmötyi mindig begyulladt benne, és kifújt,,, hát,,,így sikerült.
TPS-re meg ahogy írtam érdemes ránézni, de ha nem nézel rá úgyis működni fog a motor, csak ha elmegy a jele an ormálistól csinálhat olyat, hogy míg normál esetben motorféknél elveszi a benzint, így azt érzékelheti, hoyg te picit tartod a gázt és folyamatosan sprickol ennek megfelelően befele. Motorfék sem lesz olyan intenzív ill többet fog enni a gép. Ezért célszerű lecsekkolni. Az egész nem egy nagy művelet, 5-10perc alatt megvan, mégha a tps-en állítani kell akkor is.
1 dolog biztos... most hogy át lett állítva KM-re a szervíz után rájöttem hogy mocsok mód megy :D Már csak egy hátsó gumi kell rá és kész :)
holnap én is motorozok a szervizig!
Ma mi is mentünk egyet a bratyóval,,, csak itt a környéken,,,először ült a motorján. (ennek megfelelően eléggé óvatos is volt...
Nekem meg tegnap felkerült végre az RGV-re a hőn áhított 2CT-s Pilot Power.
Supermoto...
Jelöljetek meg fészen,,, aztán nézzetek szét a képeim közt,,, van pár momentum,,, supermotoós is.
Nevem, mint élőben,,,Geregúr Zoltán.
Viszont ha az állító csavart beljebb (vagy akárhova el-) tekered, elképzelhető, hogy a tps jel elmászik túlságosan. Szervízcsatin a megfelelő két lábat rövidrezárva a kijelző kimutatja, a C előtti vízszintes vonalkának középen kell állnia alaphelyzetben, ha felül van vagy alul, akkor állítani kell a tps jeladó helyzetén pont a túloldalon.
Valaki meg tudná mondani hogy alapjáratot hogy tudnék neki állítani? :| 1000-es az alapjáratom :|
Ezek mind tavaly nyáron.
Részletesen lásd az Apró-ban
ilyen