Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt már fent 180 helyett 190,,, semmi különbséget nem éreztem, persze a széle nem ment le annyira, az egyértelmű,,, de hogy rosszabbul fordulna, mint ahogy sokan mondják,,, ezt én nem vettem észre...
Mondjuk,,, a 200,,, kicsit erős, de slickben ez tényleg kisebb?
Ahhan. Köszönöm. :) Interact is nagyon jó most az van rajta. :) 2000 km-t bírt és pályán már morzsolódott XD nagyon szeretem am :)
én mászkáltam vágott slickel, nem volt vele problémám és nem is bír sokkal kevesebbet, sőt kb annyit, mint az E betűs utcai versenygumik (pl racetec, race attack, D211, bt003rs...), amik kb ugyan olyanok, csak gyári mintával ezért E betűvel. Persze vannak a szupersport gummák (sport attack, M3 meg hasonlók), amik már inkább utcaibbak, talán picit tovább bírják, tapadásilag sztem mindegy utcán, árban viszont sokkal jobb megvenni a használt jó állapotú vágott slickeket. sztem.
nem most lesz még hogy odajutok... :D Majd akkor rákérdezek ha majd cserélek... :D Addig elfelejtem
Te csak gurulj oda a motorral, pénzel a zsebbe! kiszedi, berakja stb.. kisúlyozza rendesen a kereket, felnit garantáltan nem kúrja össze, példa az enyém! Először kételkedtem a teknikáján, de a láttak alapján szebben dolgozik mint egy profi gumis! képes motoron keresd a slickek közt! "legszebb slickek szerelve vagy postázva"
190-es vágott slick gumit tennél utcaira? :) csak mert majd lassan cserélnem kell és hogy mit ajánlanátok..
én pályán 195/65-ös dunlopokkal szoktam menni, és menni tényleg jó vele, nagyon jól fordul a gép a csúcsosabb profil miatt, de utcára sztem felesleges, ott nem dönt úgy az ember úgysem, csak feleslegesen fogja vissza a motort, mert visszafogja a nagy átmérő és súly miatt. utcára nem vennék 190/55-nél nagyobbat. de csak egy észrevétel volt.
na majd lehet hogy beruházok 1x egy szettre... ha jobb idő lesz.. főleg ha felrakja.. :)
Nekem sokkal jobban tetszik mint az előző kisebb gumi! Többet mutat a nagy hurka gumi!
Igen más. Nekem a DRZ-n volt "nagyobb" gumi :)
nem ,190-55 nek felel meg! tán más a mérete a slick-nek! lejjebb van engedve a széle, kanyarba több felület tapad!
az nekem is feltűnt, hogy kicsit ballonos!
hát ha annyira parás akkor le tudom kapcsolni a lámpát nappal városba! ezen még lelehet! országúton meg.... jöhet akármi ! amúgy csodát várok tőle! mert vettem már bele valami német tuning brutál izzót, de ugyan olyan mint a sima, csak kékebb! És ha jól emlékszem kiadtam érte 7e-et
200/60-as hátsó gumi 750-esre? nem túl nagy egy kicsit az rá?
kutyák ezek! Nekem a tompítottban volt. Ha felnyomtam a távolságit semmi változás nem volt, annyira erős volt a xenon! Meg a sötétben is olyan világos volt mint nappal! :D

Ma mentem 1 karikát! Nem volt valami nagy meleg, kanyarban mindig driftelni akart!
ez egy jó ötlet! Mért csesztetnének? mért állnál meg?
Nekem van de kivettem mert fostam, hogy megkúrnak érte. A trafó befér az oldalidom és a belső betét közé ami az index mögött van!
Nincs valakinek xenon szett a mociba? Érdekelne hogy hova lehet elsikkasztani a trafót!?
Tavaly majdnem vettem egy hofeher 600 ast.. Nagyon szep volt :)
Hát a legkissebb mikrolégyszar is világít rajta! szép szép, de körülményes!
De ha csinálom is csak nyáron. :) Akkor úgyis pihen a motor :)
Nekem maradnak feherek az tuti. :) Nagyon szep ez a sarga, parom kedvenc szine, nyosztetett is hogy sarga motrot vegyunk :)
Hajrá! de sok munka van ezzel az alakítgatással! Már kezdtem unni nagyon! De most hogy látok kis fejlődést, újra van kedvem csinálni!

Egy kérdés! A sárvédőt lehet fel/le szerelni úgy, hogy nem veszem ki az első kereket?
nehogy a végén még nekem is kékek legyenek a felnik :D :D
Azt meghiszem! Olyanok nyűttek, hogy egy autó belefér!