Nekem is volt már fent 180 helyett 190,,, semmi különbséget nem éreztem, persze a széle nem ment le annyira, az egyértelmű,,, de hogy rosszabbul fordulna, mint ahogy sokan mondják,,, ezt én nem vettem észre...
Mondjuk,,, a 200,,, kicsit erős, de slickben ez tényleg kisebb?
én mászkáltam vágott slickel, nem volt vele problémám és nem is bír sokkal kevesebbet, sőt kb annyit, mint az E betűs utcai versenygumik (pl racetec, race attack, D211, bt003rs...), amik kb ugyan olyanok, csak gyári mintával ezért E betűvel. Persze vannak a szupersport gummák (sport attack, M3 meg hasonlók), amik már inkább utcaibbak, talán picit tovább bírják, tapadásilag sztem mindegy utcán, árban viszont sokkal jobb megvenni a használt jó állapotú vágott slickeket. sztem.
Te csak gurulj oda a motorral, pénzel a zsebbe! kiszedi, berakja stb.. kisúlyozza rendesen a kereket, felnit garantáltan nem kúrja össze, példa az enyém! Először kételkedtem a teknikáján, de a láttak alapján szebben dolgozik mint egy profi gumis! képes motoron keresd a slickek közt! "legszebb slickek szerelve vagy postázva"
én pályán 195/65-ös dunlopokkal szoktam menni, és menni tényleg jó vele, nagyon jól fordul a gép a csúcsosabb profil miatt, de utcára sztem felesleges, ott nem dönt úgy az ember úgysem, csak feleslegesen fogja vissza a motort, mert visszafogja a nagy átmérő és súly miatt. utcára nem vennék 190/55-nél nagyobbat. de csak egy észrevétel volt.
hát ha annyira parás akkor le tudom kapcsolni a lámpát nappal városba! ezen még lelehet! országúton meg.... jöhet akármi ! amúgy csodát várok tőle! mert vettem már bele valami német tuning brutál izzót, de ugyan olyan mint a sima, csak kékebb! És ha jól emlékszem kiadtam érte 7e-et
kutyák ezek! Nekem a tompítottban volt. Ha felnyomtam a távolságit semmi változás nem volt, annyira erős volt a xenon! Meg a sötétben is olyan világos volt mint nappal! :D
Ma mentem 1 karikát! Nem volt valami nagy meleg, kanyarban mindig driftelni akart!
Mondjuk,,, a 200,,, kicsit erős, de slickben ez tényleg kisebb?