Itt van a fórumon georgedesign keresd meg ők biztosan tudnak. Van még itt Orosházán egy dekoros, ő is szépen dolgozik, haverom busáját is ő csinálta. Ha kell elkérem a telszámát!
Ha a Z-n nem is, Tamás haverom Tunderace-én utaztam egyszer tavaly nyáron Felsőtárkánytól Egerig, ugyanis az RGV-m kiütött egy gyertyát,valahol meg keríteni kellett...
No,,, az én amúgy nyugis haverom egy 4-ből 5-be váltást úgy abszolvált,,, hogy nem igazán engedte vissza a gázt,,, én meg a nagy rántástól olyan 2 kilónál egyszer csak elkezdtem hátrabakkanni a kurva hátsóülésen..
A hóna alá szorította a kezem,,, meg visszaengedte a gázt, végül is így úsztam meg...
Addig sem rajongtam senki mögött ülni,,, de azóta, köszönöm, nem kérek belőle.
Tavaly beszoptam az idénykezdő szervízt.
Éppen egy nappal később lett kész a motor, mint kellett volna.
Hétfőn hozhattam haza, vasárnap meg volt a Miskolci Motorosok Klubjának (melynek oszlopos tagja volnék ) az idény nyitó gurulása .
Az idényben bepótoltam, de azt a tavaszi délelőttöt,,, amikor beállítottak a majd 30 motorral,,,és én nem tudtam velük menni, sosem fogom elfelejteni.
Itt, nálunk, Miskolc mellett is szar idő volt egész héten...
Hétfő, kedd, eső,,, ma meg minderre vagy 15 centi hó...
Tegnap elment a Gixxerem is itthonról, talán március végén, ha viszont látom,,, de akkor már 900cm3-vel a hengerekben...
Tegnap birtam végre menni egy kanyart :D igaz csak városba voltam, de nagyon jó volt! Talán egy hónapig megint kibirom! De úgy imádok driftelni! Már el is felejtettem hogy megy
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget, hálás lennék ha valaki megmérné nekem a hátsó segédvázon (GSXR K4 750 vagy 600) lévő kis fület, melybe bele akad a hátsó ülés. Sajnos az enyémről letört és szeretném pótolni, de nincsen meg a darab, ezért nem tudom mekkora fület kell készítenem?!
Köszi előre is annak, aki rászánja az idejét erre...
Elől még az volt, amivel vettem. Fogott,, de felemás nagyságúak voltak, inkább lecserélem őket.
Hátul már van tapasztalat,,, tavaly vettem ilyeneket erre is, meg az RGV-re is. (ugyanolyan kell mindkettőre)
Oda kell figyelni, mikor rendesen bekopott, mert meglepően komolyat fog.
Én tettem rá Yoshimura dobot,mert az előző tulaja bele volt szeretve a teljesen gyári rendszerbe mondván,h sokkal hangosabb mint az európai és ennél sem lehetett csak Fahrenheitben nézni a hőfokot! Nem kizárt,h ezzel csináltak valamit,mert havernak volt egy szintén 2002-es full magyarországi forgalomba helyezésű európai modellje (hirtelen ránézésre csak a felni színéből tudták megállapítani,h melyik motor kié amikor egymás mellett álltak) és az enyém mérföldkövekkel erősebb volt és jobban ment!
Dubel!
Érdekes hogy a 00-03 750 gyári kipufogója is vastagabb az USA modellnak!
A k7-k8 1000-nél annyi hogy az USA modellban, a hőmérsékletet nem C irja, hanem F-ben írja és nem lehet átállítani, nincs benne immobilájzer, más a vezeték köteg és az elektronika, és az alvázszám kezdete. Végh Jani azt mondta nekem, hogy a USA modell kb 2-3 lóerővel gyengébb mint az EU. modell, az elektronikája miatt, és ez a Cbr 1000 rr -nél is így van!
Ilyen van a gépemben!