Nagyon fasza jól alakítható dolog! Hővel tudod zsugorítani és tágítani! Én próbálkoztam vele már és voltak jól sikerült próbálkozások is de viszont rosszabbak is! Nagyon türelem szükséges hozzá, bonyolultabb formákhoz különösen! Az egyszerűbb formákkal nem lesz nagy gond! És kicsit drágállom az árát! Íme egy a jobban sikerült próbálkozásaim közül:
Üdv.!
Eladó egy gsxr 750 srad blokk, egyben vagy alkatrészként, egyben, mindennel együtt 50.000,-Ft Ha alkatrész érdekel akkor ír. A blokknak még mindene megvan. A kép csak illusztráció, de kérésre küldök eredetit is.
Valaki próbálkozott már Karbon fóliával? Most rendeltem és 1-2 dolgot szeretnék behúzni a mocin vele. ha valakinek van tapasztalata megírhatná :) Köszönöm.
Esetleg van valakinek ötlete, hogy a lenti sportdob végére honnan lehetne beszerezni azt a fém szalagot?!
Egyenlőre ötletem sincs, szóval minden tipp jól jönne...
nézd meg az alvázszámát. Ha úgy kezdődik, hoyg B3111.... akkor K4-K5 modell. Ha CF111..... akkor K6-os már.
Amúgy meg tök mindegy mikor gyártották, ha K4-K5, akkor K4-K5.
A törzskönyve az van irva gyártási év: 2006 ,tehát akkor nem 5 be gyártották nem? a forgalomba helxyezés az aforgalmiban van tudom . De a törzskönyvbe a gyártási évet riják. vTehát ha egy motort 2005ben gyártottak de 2006ban helyeztek forgalomba forgalmi szerint a tk ba 05 szerepel,de itt 06 van tk-ban is fgmiban is.
Általában már november/decemberben elkezdik a következő évi modell sorozatgyártását. Szóval kevéssé valószínű, hogy 2006-os gyártású lenne. Forgalomba helyezni meg bármikor lehet. A Full Gas-nál tavaly még volt K5 750 Limited Editon 0km-el.
Ez így van. Blokkfelújítást nem otthon a garázsban szokták elvégezni. Na most bármelyik komolyabb szervizben csak az, hogy kiveszed és visszarakod a blokkot 50e Ft. És akkor meg sem bontották a blokkot.
Egy főtengely ára újonnan 200-500e Ft körül mozog. Szelepek darabja 10-20e Ft (16 kell belőle), csak a tömítések belekerülnek 50e Ft-ba.
Szóval egyszerűbb egy bontott blokkot beledobni mint a meglévőt felújítani.
Teljesen megbizható jó gép. Nyugodtan vehetsz. Olyan motor Nincs ami nem romlik el. Blokk felujitáson nem tudom mit értesz, de 2 kilo körül tuti találsz bele blokkot ha nagy tré van! De amit olajjal használnak nem jellemző, hogy meghalódik. . . Az egyetlen tipushibája talán a generátor állórész . . .
Eladó egy gsxr 750 srad blokk, egyben vagy alkatrészként, egyben, mindennel együtt 50.000,-Ft Ha alkatrész érdekel akkor ír. A blokknak még mindene megvan. A kép csak illusztráció, de kérésre küldök eredetit is.
de ezeket szeretném. meg a légbeömlőket is szeretném :)
Szerintem kérj segítséget Raptoréktól vagy MArtinéktól, ők biztosan tudnak neked valami megoldást!
Esetleg van valakinek ötlete, hogy a lenti sportdob végére honnan lehetne beszerezni azt a fém szalagot?!
Egyenlőre ötletem sincs, szóval minden tipp jól jönne...
Köszöntem!
Elméletileg írtam neked. :D Gyakorlatilag meg nem tudom hogy átmegy-e. :D :) Ha nem megy e-mail írj már. Köszönöm.
Amúgy meg tök mindegy mikor gyártották, ha K4-K5, akkor K4-K5.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-567
9824
Egy főtengely ára újonnan 200-500e Ft körül mozog. Szelepek darabja 10-20e Ft (16 kell belőle), csak a tömítések belekerülnek 50e Ft-ba.
Szóval egyszerűbb egy bontott blokkot beledobni mint a meglévőt felújítani.
Teljesen megbizható jó gép. Nyugodtan vehetsz. Olyan motor Nincs ami nem romlik el. Blokk felujitáson nem tudom mit értesz, de 2 kilo körül tuti találsz bele blokkot ha nagy tré van! De amit olajjal használnak nem jellemző, hogy meghalódik. . . Az egyetlen tipushibája talán a generátor állórész . . .