egy picit igen :) meg lehet hallani a gyári dobbal is. és nem csak én hallom. :) szal nem arról van szó hogy bemesélem :) Meg lesz csinálva és kész :) Am nagyon jó a gép meg ezzel a dobbal nagyon nagyot szóól. nagyobbat szól mint az akrával :P :) Még Zsoltika azt mondta hogy az ezredesnél is nagyobbat szól :)
Köszi a kimerítő választ, megint csak okosabb lettem pár dologgal neked köszönhetően.
Igazat megvallva, mikor vettem a motort, az elvitte az összes mozgatható anyagi hátteremet, sima egypólusú alap gyertyákat tudtam venni bele csak. Eddig nem is nagyon volt velük különösebb gondom, de utoljára vagy másfél hónap állás után b@szott beindulni, igaz, 2 fok volt csak kint, nekem meg nincs fűtött garage sajnos.
Szóval,,, ha ezt a big bore dolgot letudtam a télen,,, gyertyacsere is kinéz, és akkor már valami komoly gyertyát szeretnék bele, hogy, ha télen, minuszban támad kedvem kanyarodni egyet, akkor se essek pofára...
Bocsesz mindenki,,, kicsit hosszú voltam...
Szerintem csak a füleddel van baj,mert azon a motoron semmit nem kell állítani! Sport kipufogó miatt kicsit csalós a hangja mintha hullámozna az alapjárat,de a fordulatszámmérőt kell nézni és az meg sem szokott mozdulni! A gyertya csere az jó ötlet,de a többi az szerintem csak fölösleges pénz kidobás lesz!
Zoli, sztem valahogy így alakul rangsorolva.
A legjobb a laser iridium gyertya. Csak ez nem kapható minden olyan dologba, amibe gyertya kell. Pl a VTR1000 SP1 és SP2-be ilyet lehet tenni.
Aztán szerintem jön a sima iridium IX, az anyaga miatt.
Magasabb az olvadáspontja, a szakítószilárdsága, az ellenállása kevesebb, és még keményebb is mint a platina.
Aztán a platinum, jön még ami jobb mint a sima átlaggyertya.
Nekem az iridium gyertyánál pl nincs olyan, h elmegy a hézag, vagy dadog a motor. Most is vagy 40e km van bennük és gond nincs...
Oszi! A platinás, vagy az irídiumos a jobb?
Mert nekem spec, RGV-ben platinás van,(BR9EVX) ha épp nem kajáltatja tele szívatóval az ember,(mert az megöli) az sem nagyon használódik szemmel láthatólag semmit...
Irídiumos viszont még nem volt egy motoromban sem...
De ráér valaki XD :D DE miért nem gsxr van rajta akkor? :D
Jha és köszönöm hogy megkérdezted, de lehet hogy iridium gyertyát rakok bele amit bigoneoszi írt :|
Vennék 96-99 SRAD-hoz sérült tankot. Ha nem sérült, de nagyon olcsó, akkor is érdekel.
Igazat megvallva, mikor vettem a motort, az elvitte az összes mozgatható anyagi hátteremet, sima egypólusú alap gyertyákat tudtam venni bele csak. Eddig nem is nagyon volt velük különösebb gondom, de utoljára vagy másfél hónap állás után b@szott beindulni, igaz, 2 fok volt csak kint, nekem meg nincs fűtött garage sajnos.
Szóval,,, ha ezt a big bore dolgot letudtam a télen,,, gyertyacsere is kinéz, és akkor már valami komoly gyertyát szeretnék bele, hogy, ha télen, minuszban támad kedvem kanyarodni egyet, akkor se essek pofára...
Bocsesz mindenki,,, kicsit hosszú voltam...
az Iridium IX meg 40-50e mérföldre(65-80e km) garantált.
A legjobb a laser iridium gyertya. Csak ez nem kapható minden olyan dologba, amibe gyertya kell. Pl a VTR1000 SP1 és SP2-be ilyet lehet tenni.
Aztán szerintem jön a sima iridium IX, az anyaga miatt.
Magasabb az olvadáspontja, a szakítószilárdsága, az ellenállása kevesebb, és még keményebb is mint a platina.
Aztán a platinum, jön még ami jobb mint a sima átlaggyertya.
Nekem az iridium gyertyánál pl nincs olyan, h elmegy a hézag, vagy dadog a motor. Most is vagy 40e km van bennük és gond nincs...
http://www.ngksparkplugs.com/p...
Mert nekem spec, RGV-ben platinás van,(BR9EVX) ha épp nem kajáltatja tele szívatóval az ember,(mert az megöli) az sem nagyon használódik szemmel láthatólag semmit...
Irídiumos viszont még nem volt egy motoromban sem...
Letölt, és elolvas...
Jha és köszönöm hogy megkérdezted, de lehet hogy iridium gyertyát rakok bele amit bigoneoszi írt :|