Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak kíváncsiskodok, nem akarom a hibátlan 20e km-es blokkomat szétbontani. Amúgy az tény, hogy egy ezres mindig jobb lesz, nyomatékosabb lesz és mivel gyári ezért tartósabb is. De ha már előnyök és hátrányok, 750 viszont pár kilóval könnyebb és elvileg a kezelhetősége is jobb kicsit, mint egy ezresé.
lehet jobban járnál ha lecserélnéd 1 ezresre, ha csak a teljesítmény a cél.
Esetleg valakinek nem volt a keze alatt már szétszedett gsxr 750 k4-k5 (esetleg egyel korábbi vagy utáni modell) blokk? Arra lennék kíváncsi, hogy acél perselyes-e, gondolom igen és hogy milyen vastag lehet az acélpersely, mennyire lehetne felfúrni? Csak mert árulnak 3mm-es túlméretes dugókat is. Lehet, hogy 3mm-el nagyobbra is lehet fúrni agyári blokkot, vagy ahhoz már perselyezni is kéne? Hátha tud valaki nekem válaszolni.
én még nem raktam tele, de úgy illik...
mármint a motort XD bakker de béna vagyok XD
ti a téli elrakás előtt teletankoljátok? :|
Az indexre visszatérve még annyit, hogy kellene olyan csatlakozó mint amivel a gyári van feltéve, mert nem szeretném összekókányolni. Hol tudok olyat venni? Ez ilyen gyorscsatlakozó, képet rakok fel róla.
csak az enyém K2-es :) "USA model" állítólag :)
akkó mög tezsvííírek :D:D:D
Lenne... :) Csak sérült volt:( ugyanaz a festés.. :) ugyanaz lenne
nem olyan! A tiednek az orrában nincs piros. amúgy k1 üzembe helyezés...
én azt hittem hogy a tied is K2-es :| :) olyan a festése mint az enyémnek.
Hétvégén rádobom szerintem... meg lemosom mert a múlt héten nem volt rá időm :| ::(
Köszi,az enyém pont 2000-es, de k3-ig ugyanaz, akkor valószínű jó lesz
a 2000-res évjáratok felettinél nem kell semit,csak mehet rá a ledes index......nemkell relét cserélni
kéééépet!

Nekem is megjött az index. Azt nem tudom, hogy módosítani kell-e valamit ha kicserélem mivel ez ledes! A hátsó az egyenlőre marad a gyári, majd azt az undertailosat szeretném egyszer.
megjött a plexi... és atom brutál :D XD :D
de am nem akartam már költeni rá XD ez a vicc csak megtetszett XD
Én tavasszal vettem! Sokkal jobban néz ki mint a gyárival. Nekem holnap jön meg az idomba szerelhető első index pár, meg a fékbetétre várok.
Sziasztok!

Ha valakit érdekel, van egy eladó hátsó doboz tartóm
Suzuki GSXR -hez.

12 pénz.
Én hülye rendeltem egy sötétített plexit a gépre :D XD
306-al az első szériás Hayabusa ment.
megmaradt gsxr 750 srad alkatrészek eladok
ahány teszt, annyi adat. a hivatalos végsebesség adat 277kmh. van olyan tesztem, ahol csak 264-et mértek k4-re, de odaírták hogy szembeszélben, tudhatna 273-at is szerintük. Nemtom miért nem mentek ellenkező irányba is és átlagolni kell, így szokták csinálni a hivatalos sebességteszteket is, ha már motor és sebességtesztet csinálnak.
Ezek a videók meg felejtősek, nem szabad hinni nekik. Nekem az furcsa ezeken a videókon, hogy alacsony sebességnél odahúzzák mint a paraszt egyesben és meg se mozdul a motor eleje (több videóban se), nem emelkedik meg. Én ha nem veszem el a gázt, akkor ledob hátra, nem lehet egyesben max gázzal gyorsítani vele, akármennyire fekszem rá a tankra meg előre, akkor is felágaskodik.