Csak kíváncsiskodok, nem akarom a hibátlan 20e km-es blokkomat szétbontani. Amúgy az tény, hogy egy ezres mindig jobb lesz, nyomatékosabb lesz és mivel gyári ezért tartósabb is. De ha már előnyök és hátrányok, 750 viszont pár kilóval könnyebb és elvileg a kezelhetősége is jobb kicsit, mint egy ezresé.
Esetleg valakinek nem volt a keze alatt már szétszedett gsxr 750 k4-k5 (esetleg egyel korábbi vagy utáni modell) blokk? Arra lennék kíváncsi, hogy acél perselyes-e, gondolom igen és hogy milyen vastag lehet az acélpersely, mennyire lehetne felfúrni? Csak mert árulnak 3mm-es túlméretes dugókat is. Lehet, hogy 3mm-el nagyobbra is lehet fúrni agyári blokkot, vagy ahhoz már perselyezni is kéne? Hátha tud valaki nekem válaszolni.
Az indexre visszatérve még annyit, hogy kellene olyan csatlakozó mint amivel a gyári van feltéve, mert nem szeretném összekókányolni. Hol tudok olyat venni? Ez ilyen gyorscsatlakozó, képet rakok fel róla.
Nekem is megjött az index. Azt nem tudom, hogy módosítani kell-e valamit ha kicserélem mivel ez ledes! A hátsó az egyenlőre marad a gyári, majd azt az undertailosat szeretném egyszer.
ahány teszt, annyi adat. a hivatalos végsebesség adat 277kmh. van olyan tesztem, ahol csak 264-et mértek k4-re, de odaírták hogy szembeszélben, tudhatna 273-at is szerintük. Nemtom miért nem mentek ellenkező irányba is és átlagolni kell, így szokták csinálni a hivatalos sebességteszteket is, ha már motor és sebességtesztet csinálnak.
Ezek a videók meg felejtősek, nem szabad hinni nekik. Nekem az furcsa ezeken a videókon, hogy alacsony sebességnél odahúzzák mint a paraszt egyesben és meg se mozdul a motor eleje (több videóban se), nem emelkedik meg. Én ha nem veszem el a gázt, akkor ledob hátra, nem lehet egyesben max gázzal gyorsítani vele, akármennyire fekszem rá a tankra meg előre, akkor is felágaskodik.
Nekem is megjött az index. Azt nem tudom, hogy módosítani kell-e valamit ha kicserélem mivel ez ledes! A hátsó az egyenlőre marad a gyári, majd azt az undertailosat szeretném egyszer.
Ha valakit érdekel, van egy eladó hátsó doboz tartóm
Suzuki GSXR -hez.
12 pénz.
Ezek a videók meg felejtősek, nem szabad hinni nekik. Nekem az furcsa ezeken a videókon, hogy alacsony sebességnél odahúzzák mint a paraszt egyesben és meg se mozdul a motor eleje (több videóban se), nem emelkedik meg. Én ha nem veszem el a gázt, akkor ledob hátra, nem lehet egyesben max gázzal gyorsítani vele, akármennyire fekszem rá a tankra meg előre, akkor is felágaskodik.