Ezek nem az én problémáim, a szerelő kihívásai,de ő direkt szereti az ilyen,és hasonló kihívásokat. Mindenesetre azért jó volna 95-ösnél megmaradni, azt ugyanis nem kell kútról beszereznem, és ez sem mindegy:)
500dolcsi egy olyan szett postával együtt. De ez csak dugó. Milyen hengerfejtömítéssel rakod össze? Boltba nem kapsz hozzá való 77mm-es hengerfejtömit, vagy legyártatod, vagy bogarászol a neten, talán aki gyárt ilyen dugót (JE) tud adni hozzá hf tömit is.
Vágyok, vagy nem,,, 130 körül a szerelőm talált itt az országban, 907ccm3-s szettet,,,szerintem rápróbálok, valamit úgy is kellett csinálnom a járgánnyal, mert nyár végére már 1000km/1l olaj volt az átlaga, ez meg azért sok...
Ez a dugó-gyűrű-h.fejpakolás szett merre található ilyen áron?
Mert hasonló árfekvésben az enyémhez (95-ös W-s) is érdekelne, akkor már nem csak gyűrűsort vennék hozzá.
Mondom, azt nem vitatom, hogy kihozható belőle a 160LE keréken. De akkor félreértettelek, azt hittem, hogy az a cég azt mondja, hogy a +3-as mérettel, azaz 813ccm-esen 150-160Le lesz a teljestmény keréken. Mert erről beszéltünk, nem volt szó mindenféle további tuningról, úgy már okés. Na mindegy, igazából csak sejteni lehet, hogy felfúrható amúgy a blokk, mert nem írják sehol, hogy hüvelyezni kéne, de biztosat nem tudok azért, hogy visszakanyarodjak az eredeti kérdésemhez.
Ez nem csak köbcentinövelés. Ez szét van faragva. Csak te vizionálod azt, hogy belefúrsz 15e-ért a blokkba beledobod a dugókat oszt gooo.
Az új gixerek azért hozzák a 120-125Le kerékre. Full rendszer, PCV 1 térképpel lesz belőle 130-135. Megcsinált hengerfej, 4 térkép gyújtásmodul. 140 fölé mentél és még igazán nem reszelted a blokkot.
Ha csak arányaiban nézzük a 813ccm 9%-al több tehát az már itt 152Le jelent keréken. És akkor a könnyebb hajtókar, dugattyú, kevesebb gyűrű, vezérműtengely szelepek emelt fordulatszám, még komolyabb kompresszió stb. és meg is van a 160.
Nem mondtam, hogy nem lehet kihozni azt a teljesítményt, de csak a köbcentinöveléstől sose lesz annyi. Az hozhat kb 12 lovat főtengelyen, ha arányosan nézzük a dolgokat, ekkor még főtengelyen nézve se nagyon érjük el a 160 lovat, nemhogy keréken.
Vígh Gyuri 750-je 142Le keréken fúrás és szétfaragás nélkül. Simán rá lehet dobni még 10-20Le. Az utolsó SRAD gixxer ami futott a WSBK-ban 190Le volt főtengelyen. Azóta eltelt majdnem 15 év. Nem olyan elrugaszkodott dolgok ezek csak mi élünk ettől elzárva.
130ezer Ft körül van egy kovácsolt dugó szett gyűrűkkel, hengerfejtömítéssel. Blokk felfuratása olyan 15 ezer Ft. Egyéb szükséges dolog, esetleg még 1-2 tömítés meg olaj stb, 200-ból simán megvan a történet. Ha az anyagiakat nézzük. Nagyon mást nem hiszem, hogy kéne faragni. De leírom még egyszer, nem akarom megcsinálni, csak kíváncsiskodom, de sose lehet tudni mit hoz a jövő.
Azért én valamit hozzáfűznék ehhez a + 3mm-hez...
""Csak"" gyűrűsorról érdeklődtem az enyém fajtához, és az egy dolog, hogy persze arany áron kapni,,, de, hogy az alapméret 23eft, a túlméret meg majd 50, (egy dugóra SGP-s) ez, azért elgondolkodtató...
Márpedig eddig ez volt a legkedvezőbb ajánlat.
Nem tudom,,,téged mennyire vet fel a pénz, de ez a kis móka simán benne van pár száz rongyba és akkor még nem beszéltünk az üzemanyagrendszer átfaragásáról...
Nem okoskodni akartam,,, nem kenyerem,,,csak,,, megér ennyit?
Értem. Csak a 3mm-s fúrástól már 813ccm lenne. Önmagában ez a módosítás is hozna 10-12lovat, meg még kicsit tuningolgat az ember és 20-25lovat simán, vagy akár 30-at is izmosíthat egy 750esen, bár igazából már 813-as lenne egy közepes ezres teljesítményével.
Mert hasonló árfekvésben az enyémhez (95-ös W-s) is érdekelne, akkor már nem csak gyűrűsort vennék hozzá.
Az új gixerek azért hozzák a 120-125Le kerékre. Full rendszer, PCV 1 térképpel lesz belőle 130-135. Megcsinált hengerfej, 4 térkép gyújtásmodul. 140 fölé mentél és még igazán nem reszelted a blokkot.
Ha csak arányaiban nézzük a 813ccm 9%-al több tehát az már itt 152Le jelent keréken. És akkor a könnyebb hajtókar, dugattyú, kevesebb gyűrű, vezérműtengely szelepek emelt fordulatszám, még komolyabb kompresszió stb. és meg is van a 160.
""Csak"" gyűrűsorról érdeklődtem az enyém fajtához, és az egy dolog, hogy persze arany áron kapni,,, de, hogy az alapméret 23eft, a túlméret meg majd 50, (egy dugóra SGP-s) ez, azért elgondolkodtató...
Márpedig eddig ez volt a legkedvezőbb ajánlat.
Nem tudom,,,téged mennyire vet fel a pénz, de ez a kis móka simán benne van pár száz rongyba és akkor még nem beszéltünk az üzemanyagrendszer átfaragásáról...
Nem okoskodni akartam,,, nem kenyerem,,,csak,,, megér ennyit?