Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem K2-nél volt úgy hogy beragadt az övtáskám miatt a zár... :| Levettem az ülés és így valahogy ki bírtam piszkálni... :|
De neked azért ki kellett kötni a zárat hogy le tudd venni az idomot?
Ötleteket várok:
Levettem a farokidomot, ehhez ki kell ugye kötni a zár bóvdenét. Visszarakásnál nem kötöttem vissza és felraktam az ülést. A kulcs így nem nyitja. Hogy lehetne lebányászni az ülést? Nem akarom azért letörni róla az idomot.
CR9EIX valakinek kell jóárasítva?
elcsúszott a csávó vmelyik balosban, azt hallottam, hogy gerincsérülést szenvedett (ha igaz)! A rendőrség kint volt helyszínelni! Vicc...
Anyum említett valamit. DE nem tudok semmit :| Mi történt?
hallottad milyen baleset volt kecsóringen?
Hát lehet... Bár elég drágán dolgoznak. Nekem meg csak egy szinkron kellene :| am azt mondják hogy kb 1-2 óra... DE szerintem képesek lennének egy fél napot eltölteni vele.
én a helyedben bevinném a kecskeméti suzukihoz! tavasszal ha nem lesz más megoldás én is oda megyek
Valaki nem tudna Bács megyében egy jó szerelőt aki meg tudná csinálni az injektorszinkront? :|
túratempó az 110 volt. De volt benne Újvárosig 2 felett hazafele meg a sötétben meg csak 170... Mivel a sisakomról letöret a plexi XD
Nekem sem igazán volt még 6 liter alatt, igaz, túrákon sem túramotornak van használva
Akkor biztos úgy bántál vele mint egy hímes tojással,mert nálam soha nem elégedett meg ilyen kevéssel
Kértem árajánlatot a kecskeméti Suzukitól szelephézag állításra, injektorszinkronra + ha kell akkor vezérműlánc cserére! A munkadíj 25rugó, szeleplapkák 500/db ha kell, vezérműlánc gyári 30, utángyártott 20! Szerintem ennyit 1 kókány szerelő is elkér! Szerintem én hozzájuk fogom vinni tavasszal! Mindenről fényképet kérek majd, plusz ott lesznek a számlák is igazolni a szervizt!
én még sztem soha nem tudtam 6 literre levinni, de nem is erőlködök!
no para, hétvégén megnézem rendesen! Lassan úgy is vége a szezonnak télen meg generál, átnézetem mindenét! Amúgy igen, kb. 1 éves az aksim, eddig nem volt semmi vele.
Hétvégén csapattam egyet. olyan 6 literre jött ki a fogyasztás vegyes használat mellett.. :) Csak hazafele az autópálya nem volt fasza.. :|
1 éves akksi van benne neki :|
Annak a vasnak tökéletes a töltése!

#carlos11
az exem akkor csinálta,h nem bírta rendesen tölteni az akkut,amikor a gyárija 8-éves volt és egyre lassabban tekert az önindító!
Gondolom a mérőnek is van egy hibahatára. Bizakodjunk.
Hétvégén megmérem még1x, remélem nem akar megpurcanni.
Service manual szerint "Charging output (Regulated voltage): 13,5-15V at 5000r/min." A Tied határeset.
Akkor megnyugodtam. Csak az autóhoz vagy teherautóhoz képest nekem soknak tűnt.... :| De akkor megnyugodtam.
Köszi, hogy megmérted! Én is mértem, nekem 13,8-at mutatott alapjáraton, fordulaton 13,4-ig esett vissza! Ez akkor kevés? Amúgy azt vettem észre, hogy van amikor lassan teker az önindító.
Az szerintem pont jó.
Voltunk tatabányán a Turulnál. Dobogókő, Esztergom. A plexim. Az úgy tört el hogy hazafele jöttem már sötéttel és nekem sötétített plexi van/volt. Már levettem. Annak nem lett baja. Na és autópályán nyitott plexivel csapatok hazafele olyan 150 körül és egyszer csak reccs.. A bal oldala elengedte. és az a két takaró elveszett a sisakról. Most nem tudok rá plexit tenni. Valahol venni kellene.
NA megmértem a töltést és nem értem... :| Alapjáraton mértünk (indítás után) 14,9 fordulaton 14,5-re esett vissza. Akkor valami itt se lenne jó? Autóhoz viszonyítva ez sok... :|