nekem K2-nél volt úgy hogy beragadt az övtáskám miatt a zár... :| Levettem az ülés és így valahogy ki bírtam piszkálni... :|
De neked azért ki kellett kötni a zárat hogy le tudd venni az idomot?
Ötleteket várok:
Levettem a farokidomot, ehhez ki kell ugye kötni a zár bóvdenét. Visszarakásnál nem kötöttem vissza és felraktam az ülést. A kulcs így nem nyitja. Hogy lehetne lebányászni az ülést? Nem akarom azért letörni róla az idomot.
Hát lehet... Bár elég drágán dolgoznak. Nekem meg csak egy szinkron kellene :| am azt mondják hogy kb 1-2 óra... DE szerintem képesek lennének egy fél napot eltölteni vele.
Kértem árajánlatot a kecskeméti Suzukitól szelephézag állításra, injektorszinkronra + ha kell akkor vezérműlánc cserére! A munkadíj 25rugó, szeleplapkák 500/db ha kell, vezérműlánc gyári 30, utángyártott 20! Szerintem ennyit 1 kókány szerelő is elkér! Szerintem én hozzájuk fogom vinni tavasszal! Mindenről fényképet kérek majd, plusz ott lesznek a számlák is igazolni a szervizt!
no para, hétvégén megnézem rendesen! Lassan úgy is vége a szezonnak télen meg generál, átnézetem mindenét! Amúgy igen, kb. 1 éves az aksim, eddig nem volt semmi vele.
Köszi, hogy megmérted! Én is mértem, nekem 13,8-at mutatott alapjáraton, fordulaton 13,4-ig esett vissza! Ez akkor kevés? Amúgy azt vettem észre, hogy van amikor lassan teker az önindító.
Voltunk tatabányán a Turulnál. Dobogókő, Esztergom. A plexim. Az úgy tört el hogy hazafele jöttem már sötéttel és nekem sötétített plexi van/volt. Már levettem. Annak nem lett baja. Na és autópályán nyitott plexivel csapatok hazafele olyan 150 körül és egyszer csak reccs.. A bal oldala elengedte. és az a két takaró elveszett a sisakról. Most nem tudok rá plexit tenni. Valahol venni kellene.
NA megmértem a töltést és nem értem... :| Alapjáraton mértünk (indítás után) 14,9 fordulaton 14,5-re esett vissza. Akkor valami itt se lenne jó? Autóhoz viszonyítva ez sok... :|
De neked azért ki kellett kötni a zárat hogy le tudd venni az idomot?