igen igen, emlékszem, hogy ezt írtad már. nem tudom mennyit számít végsebességnél az az 5-10kg súlykülönbség, vagy emberek méreteiből adódó kis légellenállásbeli különbség. Vagy minden óra másképp mutat, passz. Azt tudom, hogy amikor 190/55ös gumma volt fennt rajta, 5-ben akkor is letiltott, akkor 280-at mutatott, nem toltam a 6-ost végig. 10-est csak-csak gyorsulna még 6-ban is, és az gyárinál nagyobb gumma volt, tehát kisebb a csalása is kicsivel az órának. De időjárásfüggő is sztem nagyban, ha csak egy 10kmh-s szembeszél van, amit motoron nem is érzel, már akkor 10kmh-val kisebb lesz a vége, és fordítva is igaz ez. De hőmérséklet, légnyomás meg minden szar közrejátszik. No meg sok értelme sincs sztem az ilyennek. Aki gyorsan akar menni rakjon rá hosszabb áttételt azt kész. Csak mire eléri a max speed-et körbeér a földön.:)
mivel nem tud annyival menni, ezért kizárt. de én leáttételezem és megyek majd annyit, óra szerint. valójában meg lesz vagy 250-260. Gyári áttétellel én még 290-et se láttam az órán soha, pedig nincs rossz erőben a motor, eddig akármelyik 750-est lenyomtam egyenesben, amivel összehozott a sors (hring célegyenesben), 1-2 ezres meg csak ippeghogy tudott távolodni nagyon nyögvenyelősen, pl cbr 1000, ducati 1098 vagy 1198 már nem emlékszem, r1.
nem nem... én a fékbetéttel megvoltam már... :) Kipuff megvolt :) fékfolyadék megvolt. felnicsík szinte új. majd nagymosás... olajcsere, bovdeneket befújom. meg injektorszinkron kb ennyi. Meg amit mond a szerelő. gumicsere hátul és kész. :)
láncszettet lecseréltem, jövő héten Brembo betétek lesznek elől- hátul, fékfolyadék csere, bowdeneket besíkosítom wd40-el :D,
Február-márciusban ha jobb lesz az idő akkor átviszem injektorszinkronra, szelephézagra + ha kell akkor vezérműláncot csere, hűtőfolyadék csere, stb.
ledes indexek, fokozatkijelző, markolat csere, ha lesz annyi lóvém akkor lecserélem a Martint valami jobbra, felnicsík csere, meg ilyen apróságok. ezek a tervek!
és mik a tervek? :D Ha meg szabad kérdezni? :) Tavasszal keresnem kell nekem is egy jó szerelőt aki megcsinálja az injektor szinkront :).+ vennem kell gummát hátra mert emez kb 3000 alatt elfogyott :D
nem tudom ti hogy vagytok vele de én lehet hogy holnap elteszem már télire a gépet :D elmegyek vele egy körre megtankolom lemosom és elteszem jövő tavaszra :)
Most ilyet használok, arra találták ki amire szükséged van! Előtte D209GP volt fent, az is marha jó, de az már pályaaa. Én a mezőberényi bátszimotornál vettem. Van új és használt is!
carlos11: utána olvastam a guminak, jol hangzik amit irnak rola, nem tudod hol szerezhetném be? Csak mert az elérhetöségük nem volt ki irva, te is ilyent használsz amugy?
meglátogatod pl őt egy napos délutánon, és választasz egy pár neked tetsző gumit a sok közül, helyben fel is rakja. 22ezer/pár szereléssel. Vannak mindig E betűs gumijai is, azok 2-3ezerrel drágábbak, de úgyis jó ár értük. Én pl őt választanám a helyedben.
De ha inkább ilyen túrázgatós vagy és kevésbé forszírozod a kanyarokat, akkor az ilyen utcai versenygumik helyett inkább valami normál supersport gummát vennék, azok lassabban fognak kockásra kopni, pl conti sportattack vagy michelin power 2ct vagy ilyesmi.
http://youtu.be/FNPHGuktCeI
Valakinek van K7-hez bukógombája?Esetleg egyébb extrák?
priv.:alke@citromail.hu
köszi
Február-márciusban ha jobb lesz az idő akkor átviszem injektorszinkronra, szelephézagra + ha kell akkor vezérműláncot csere, hűtőfolyadék csere, stb.
ledes indexek, fokozatkijelző, markolat csere, ha lesz annyi lóvém akkor lecserélem a Martint valami jobbra, felnicsík csere, meg ilyen apróságok. ezek a tervek!
Nálad lesz valami?
Most ilyet használok, arra találták ki amire szükséged van! Előtte D209GP volt fent, az is marha jó, de az már pályaaa. Én a mezőberényi bátszimotornál vettem. Van új és használt is!
De ha inkább ilyen túrázgatós vagy és kevésbé forszírozod a kanyarokat, akkor az ilyen utcai versenygumik helyett inkább valami normál supersport gummát vennék, azok lassabban fognak kockásra kopni, pl conti sportattack vagy michelin power 2ct vagy ilyesmi.