Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak egy ilyet hogy tudnák rárakni? nekem 4 csavaros... :| :(
vááá :D állat lehet :D Kíváncsi vagyok rá hogy milyet szólhat. :)
Egy srác gyárt ilyeneket. régebben írkált a kipus fórumba!
uuuuuu de fasza a km-er óra állásod mindig igy áll?
23Nm
Csakis GiPro!
Köszönöm a segítséget nem vettem meg mert nem irt továbbá vissza. De minden
féle képpen ez a tipus lesz a nyerő! Ezekre figyelni fogok.
Ha meg nem keso....AZ utobbi 7 ev tapasztalata alapjan elmondhatom, hogy ez a modell meglehetosen sok zuzast elvisel. En ezt a motort hasznalom meloba jarastol a palyazasig, turazasig, mindenre. Az enyemben 5 eses van, es meglepoen jol birta. Azert a penzert amiert most hozza lehet jutni (7-800e), nagyon jo motor. Ilyen 20-30e km meg se kottyan neki, ennyivel nyugodtan meg lehet venni. A 600asomat 55ezerrel adtam el es tokeletes volt mindene (kuplung is). Pedig azzal palyaztam vagy 8e km-t. Az mondjuk teny, hogy karbantartasra nem sajnaltam a penzt soha.

A blokkba nem tudtok belenezni, szoval csak az alap dolgokat lehet kiprobalni (nem fustol hidegen/melegen, nincs rossz hangja stb). Ha hidegen zorog jobb oldalt, az a lanc feszito, attol nem kell befosni neha zorog. Meg amugy is ez egy hangos blokk. A nagyobb esesek nyomait erdemes keresni. Ha az elejevel beleszallt valamibe vagy eses kozben megforgott akkor altalaban a kormany utkozo nyomot hagy a vazon. Ha mely nyom van, akkor kapott mar nagyot. Az also villahid cserelheto, de a vazon ott marad a nyoma. Persze ha nincs nyom ez sem garancia semmire, nekem pl olyan mint az uj, de csak mert soha nem forgott meg a motor egyik esesnel sem. Erdemes benezegetni az idomok ala vannak e serules nyomok, de ez egyertelmu. Ganyolas, szereles nyomokat is lehet vadaszni, de ez sem motor specifikus. Ami meg nagy esese utalo jel, ha a tank beleer a vazba 2 oldalt elol. Ez is nyomot hagy, bar ezt el lehet tunteni.

Fontos hogy a motor egyenesen menjen. 60-70km km-h feletti temponal elengedett kormannyal nem huzhat semerre. Erdemes ezt kiprobalni 100km/h korul sebessegnel, de olyan ember probal aki tud motorozni rendesen :) Amire figyelni kell hogy sik legyen az ut, mert kozuton kicsit kifele lejtenek sok helyen az utak, es abba az iranyba huzni fog akkor is a motor ha jo.

Ha bp kornyeken van a motor, szivesen segitek megnezni.
Hali.
Itt sportmotoron volt Basi2 nevű kollega. Ő csinálja.
Ahhoz már gyáva volt hogy rajta üljön és vele együtt leugorjon... :| Nyomorékok. Ez Amerika... :(
...basznám utána a gazdáját is meg a többi majmot...
én tuti meg se nézném, főleg már ha az eladó szerint is szar, akkor mi lehet még, amit el sem mondott....
Hát igen valójában akkor fog kiderülni mikor előttem lesz csak az a baj hogy ugye az ember nagyon nem utazgatna oda-vissza 660kilómátert. Kértem még töle képeket közelebbieket mert amit láttam a motorról azok olyanok hogy semmit nem lehet megállapítani róla. Ez fel merült már bennem is abban a pillanatban mikor írta hogy kuplung bajos lehet hogy akkor már alkudni lehet-e.
ilyen kipt kéne szerezni....occón!
szar olajtól is csinálhatja, főleg csak ha néha baszakodik
Az igen érdekes,h csak néha csúszik,meg de azt tudom tanácsolni,h nézd át mindenét részletesen,mert akkor fog kiderülni,h milyen a gép ha előtted van!
Ha jónak találod akkor 700-ért meg kell kérni,de ha 40E. vissza van tekerve az órájából,meg nagyon szét van ütve akkor szerintem hagyjad!
Batsziéknál voltam múlt héten gumiért! A lámpáért annyit nem adnék, undertail nekem is kellene. Azt honnan és mennyiért sikerült szeretni?

Holnap olajat cseréljek! Nem tudjátok fejből a leeresztő csavar meghúzási nyomatékát?
Azt írta a srác hogy csak néha csúszik meg nem tudom ez mit takar nála. 22000km van benne és 750lenne az ára.
Ha már javítani kell a kuplungját az annak a jele,hogy rengeteg "pofont" kapott már az élettől!
Én a K2-es 750-el tanultam kuplunggal egykerekezni és volt,hogy egész délután csak azt gyakoroltam oda-vissza és amikor eladtam (30E. km. körül volt benne) hibátlan volt minden porcikája!
Ha nagyon jó árban tudod venni akkor okés a dolog,de ha nem akkor jobban jársz ha nézelődsz még a piacon!
Váltója rendben legyen, forogjon 7000 fölé is. A többi mint bármelyik más motoron. A kuplung 8 év és 50 000km után simán lehet cserés.
Sziasztok!
Ha minden jól megy két hét múlva egy gsxr 750 es boldog tulajdonosa leszek. Az lenne a kérdésem hogy mire figyeljek oda ha sikerül elhozni? Bár mondjuk már most azt irta a jelenlegi tulajdonosa hogy kuplung lamellát kell cserélni hamarosan. Tud valaki valami olcsóbb helyet ahol érdemes vagy inkább legyen tárgytalan a motor? Ez egy 2004 es gép lenne.
Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok. Van egy 97 es SRAD 750 esem, és tenni szeretnék rá váltófokozat kijelzőt. A kérdésem az lenne milyen tipust ajánlatok? Hova kell azt bekötni? Köszi a válaszokat :)
http://www.batszimotor.hu/ innen vettem :) 18-20 körül van
Valamint most rendeltem meg hozzá az undertail-t :)

Bitang pusztulatos lett a gép a +2 áttétellel :)