Ha meg nem keso....AZ utobbi 7 ev tapasztalata alapjan elmondhatom, hogy ez a modell meglehetosen sok zuzast elvisel. En ezt a motort hasznalom meloba jarastol a palyazasig, turazasig, mindenre. Az enyemben 5 eses van, es meglepoen jol birta. Azert a penzert amiert most hozza lehet jutni (7-800e), nagyon jo motor. Ilyen 20-30e km meg se kottyan neki, ennyivel nyugodtan meg lehet venni. A 600asomat 55ezerrel adtam el es tokeletes volt mindene (kuplung is). Pedig azzal palyaztam vagy 8e km-t. Az mondjuk teny, hogy karbantartasra nem sajnaltam a penzt soha.
A blokkba nem tudtok belenezni, szoval csak az alap dolgokat lehet kiprobalni (nem fustol hidegen/melegen, nincs rossz hangja stb). Ha hidegen zorog jobb oldalt, az a lanc feszito, attol nem kell befosni neha zorog. Meg amugy is ez egy hangos blokk. A nagyobb esesek nyomait erdemes keresni. Ha az elejevel beleszallt valamibe vagy eses kozben megforgott akkor altalaban a kormany utkozo nyomot hagy a vazon. Ha mely nyom van, akkor kapott mar nagyot. Az also villahid cserelheto, de a vazon ott marad a nyoma. Persze ha nincs nyom ez sem garancia semmire, nekem pl olyan mint az uj, de csak mert soha nem forgott meg a motor egyik esesnel sem. Erdemes benezegetni az idomok ala vannak e serules nyomok, de ez egyertelmu. Ganyolas, szereles nyomokat is lehet vadaszni, de ez sem motor specifikus. Ami meg nagy esese utalo jel, ha a tank beleer a vazba 2 oldalt elol. Ez is nyomot hagy, bar ezt el lehet tunteni.
Fontos hogy a motor egyenesen menjen. 60-70km km-h feletti temponal elengedett kormannyal nem huzhat semerre. Erdemes ezt kiprobalni 100km/h korul sebessegnel, de olyan ember probal aki tud motorozni rendesen :) Amire figyelni kell hogy sik legyen az ut, mert kozuton kicsit kifele lejtenek sok helyen az utak, es abba az iranyba huzni fog akkor is a motor ha jo.
Ha bp kornyeken van a motor, szivesen segitek megnezni.
Hát igen valójában akkor fog kiderülni mikor előttem lesz csak az a baj hogy ugye az ember nagyon nem utazgatna oda-vissza 660kilómátert. Kértem még töle képeket közelebbieket mert amit láttam a motorról azok olyanok hogy semmit nem lehet megállapítani róla. Ez fel merült már bennem is abban a pillanatban mikor írta hogy kuplung bajos lehet hogy akkor már alkudni lehet-e.
Az igen érdekes,h csak néha csúszik,meg de azt tudom tanácsolni,h nézd át mindenét részletesen,mert akkor fog kiderülni,h milyen a gép ha előtted van!
Ha jónak találod akkor 700-ért meg kell kérni,de ha 40E. vissza van tekerve az órájából,meg nagyon szét van ütve akkor szerintem hagyjad!
Ha már javítani kell a kuplungját az annak a jele,hogy rengeteg "pofont" kapott már az élettől!
Én a K2-es 750-el tanultam kuplunggal egykerekezni és volt,hogy egész délután csak azt gyakoroltam oda-vissza és amikor eladtam (30E. km. körül volt benne) hibátlan volt minden porcikája!
Ha nagyon jó árban tudod venni akkor okés a dolog,de ha nem akkor jobban jársz ha nézelődsz még a piacon!
Sziasztok!
Ha minden jól megy két hét múlva egy gsxr 750 es boldog tulajdonosa leszek. Az lenne a kérdésem hogy mire figyeljek oda ha sikerül elhozni? Bár mondjuk már most azt irta a jelenlegi tulajdonosa hogy kuplung lamellát kell cserélni hamarosan. Tud valaki valami olcsóbb helyet ahol érdemes vagy inkább legyen tárgytalan a motor? Ez egy 2004 es gép lenne.
Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok. Van egy 97 es SRAD 750 esem, és tenni szeretnék rá váltófokozat kijelzőt. A kérdésem az lenne milyen tipust ajánlatok? Hova kell azt bekötni? Köszi a válaszokat :)
http://www.sportmotor.hu/motor...
féle képpen ez a tipus lesz a nyerő! Ezekre figyelni fogok.
A blokkba nem tudtok belenezni, szoval csak az alap dolgokat lehet kiprobalni (nem fustol hidegen/melegen, nincs rossz hangja stb). Ha hidegen zorog jobb oldalt, az a lanc feszito, attol nem kell befosni neha zorog. Meg amugy is ez egy hangos blokk. A nagyobb esesek nyomait erdemes keresni. Ha az elejevel beleszallt valamibe vagy eses kozben megforgott akkor altalaban a kormany utkozo nyomot hagy a vazon. Ha mely nyom van, akkor kapott mar nagyot. Az also villahid cserelheto, de a vazon ott marad a nyoma. Persze ha nincs nyom ez sem garancia semmire, nekem pl olyan mint az uj, de csak mert soha nem forgott meg a motor egyik esesnel sem. Erdemes benezegetni az idomok ala vannak e serules nyomok, de ez egyertelmu. Ganyolas, szereles nyomokat is lehet vadaszni, de ez sem motor specifikus. Ami meg nagy esese utalo jel, ha a tank beleer a vazba 2 oldalt elol. Ez is nyomot hagy, bar ezt el lehet tunteni.
Fontos hogy a motor egyenesen menjen. 60-70km km-h feletti temponal elengedett kormannyal nem huzhat semerre. Erdemes ezt kiprobalni 100km/h korul sebessegnel, de olyan ember probal aki tud motorozni rendesen :) Amire figyelni kell hogy sik legyen az ut, mert kozuton kicsit kifele lejtenek sok helyen az utak, es abba az iranyba huzni fog akkor is a motor ha jo.
Ha bp kornyeken van a motor, szivesen segitek megnezni.
Itt sportmotoron volt Basi2 nevű kollega. Ő csinálja.
Ha jónak találod akkor 700-ért meg kell kérni,de ha 40E. vissza van tekerve az órájából,meg nagyon szét van ütve akkor szerintem hagyjad!
Holnap olajat cseréljek! Nem tudjátok fejből a leeresztő csavar meghúzási nyomatékát?
Én a K2-es 750-el tanultam kuplunggal egykerekezni és volt,hogy egész délután csak azt gyakoroltam oda-vissza és amikor eladtam (30E. km. körül volt benne) hibátlan volt minden porcikája!
Ha nagyon jó árban tudod venni akkor okés a dolog,de ha nem akkor jobban jársz ha nézelődsz még a piacon!
Ha minden jól megy két hét múlva egy gsxr 750 es boldog tulajdonosa leszek. Az lenne a kérdésem hogy mire figyeljek oda ha sikerül elhozni? Bár mondjuk már most azt irta a jelenlegi tulajdonosa hogy kuplung lamellát kell cserélni hamarosan. Tud valaki valami olcsóbb helyet ahol érdemes vagy inkább legyen tárgytalan a motor? Ez egy 2004 es gép lenne.
Válaszokat előre is köszönöm!
Valamint most rendeltem meg hozzá az undertail-t :)
Bitang pusztulatos lett a gép a +2 áttétellel :)