Amerre mi voltunk anno oda enduro a jó! Annyira rosszak voltak az utak, hogy ha gsxr-rel lettem volna, törött idomokkal értem volna haza a gödrök miatt.
Hát voltunk sok helyen. Gyilkos tó és a környéke . Transzfogarasra akartunk menni de le volt zárva. azon a hétvégén 2000 km-t tettem a gépbe :) 3-4 nap. Bírta a gép nem volt gond vele. Az utak minőségére meg annyit hogy jobbak mint az itthoni autópálya. legalábbis arra amerre voltunk. Szinte mindenhol új utak voltak meg folyamatosan csinálták őket. A legrosszebb a Gyilkos tónál volt. ott kb 50-70-es tempó a De legalább nézelődtünk :)
Sziasztok! Megpillantottam a fórumot és egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Egy Gsxr-400 asom van és jelenleg egyáltalán nem indul(se tolás se rengeteg tekerés után)Legutóbb amikor szerelőnél volt (kb. 1-1,5 hónapja) csináltak rajta szelep hézag állítást, karbiszinkront, gyertyasor cserét olaj, szürők stb... Ekkor mondta a szerelőm, hogy a 3.-dik hengerben kevesebb a kompreszió mint a többiben, ez okozza az egyenletlen járását a motornak, illetve azt, hogy 6 ezer alatt elég furcsán viselkedik, de nem aggódjak mert ettől el megy.A szerelés óta kb. 6-7 száz kilométert mentem vele, majd utána 2-3 napig a garázsban állt mert sajna nem volt időm a munka miatt motorozni.Következő inditásnál már nem indult be és azóta már sok mindennel próbálkoztunk de semmi eredmény!A kérdésem az lenne, hogy ezt okozhatja e az kompreszió hiány a 3 mas hengerben, illetve, hogy tudtuk e Bp. közelében olyan szerelőt aki tudd ezel valamit kezdeni.Gondolkodtam már motor cserén is de folyamatosan a netet böngészve sem találok hozzá való motort.A motorom egy 1989-es évjáratú 400 -as gsx-r.Bármilyen segítség jó lenne mert már nagyon hiányzik a motorozás!Előre is köszönöm a segítséget!Mindenkinek széles utat kívánok!
én is az elsőt használom. Már amikor használom :D És nem folyamatosan. hanem pl lassításnál azzal lassítanék leszalad a fékpedál. :| Voltunk Romániában nemrég és ott is ez volt. elmentem fékezés nélkül kb 100 km-t lassítanék és leszalad a pedál :D mondom fasza. 5 perc múlva meg semmi baja. és nem csináltam vele semmit :D.
Akkor nem is laksz olyan messze tőlünk.
De nem értem. Van hogy több száz km-t elmegyek vele és semmi gond nincs vele. egyszer meg rálépek a fékre és kész. semmi. megyek vele fékezés nélkül és megjavul. :| semmi pumpálás meg ilyen nincs.
carlos ha jól látom a képeden kecson voltál pályán? akkor nem laksz olyan messze.
Üdv.
Lenne egy kérdésem hozzátok. K2-es 750-ről lenne szó. Úgy jártam hogy lassítanék a hátsó fékkel és a fékpedál leszaladt :| és nem is keményedett be. :| mentem tovább és egy 5 perc múlva már jó volt. mintha semmi sem történt volna. Mármost mondták hogy más 750-nél is jártak így. Mi lehet a problem? fékbetét jó olaj van benne és nem is szivárok meg semmi :|
Nekem anno a 125-ös TZR csinált hasonlót! Hidegen minden fasza volt, ha meghajtottam rángatott meg az istenért nem akart beindulni! Sokáig szoptam vele a hozzá nem értő szerelők miatt. Utána elvittük a Yamahához és a gyújtás alaplapot kellett cserélni mert rossz volt a jeladó! Nem volt olcsó buli, gondolom a gixxernél sem lesz az. Remélem segítettem!
Én is kiváncsi vagyok elhiheted! Ez már paranormális :)
Tudom, hogy ha rá dugnánk gépre megmutatná mi a gáz. De ha én is meg tudnám valahogy csinálni akkor lehet spórolnék egy pár darab 10000-est.
Most perpill a gyújtás jeladót próbálom kicserélni. :) Az is lehet zárlatos ha bemelegszik. Vagy hülyeségre gondolok?
Már kicseréltem az önindítót is, hátha az a probléma. De nem. az önindítóm jó. Most a gyújtás jeladón gondolkozom. Hogy lehet az is probléma? Melegen valamiért zárlatos?
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Van egy GSXR-750 K6-om. 36000 km van benne. Normálisan szervizelve.
Volt egy kis problémám a generátorral, miszerint leégett. Kicseréltem rajta még a fesz. szabájzót és az aksit is. A töltésem mostmár tökéletes.
Ahogy ezt a problémát legyűrtem, máris itt a másik.
Hideg állapotban gyönyörűen indul. De ha bemelegszik üzemi hőfokra egyszerűen nem akar indulni csak tolásra. Az meg ugye elég gáz, hogy tologatni kell egy ilyen motort. Miért csinálhatja ezt? Biztosítékokat, és az összes stekkert átnéztem. Önindítót széthúztam, ránézésre jónak tűnik. Adtam neki egy kis zsírt hátha szorul, de nem. Kompresszió hidegen, melegen tökéletes. Gyertya, olaj friss. Ez már nekem paranormális. Meghaladja a tudásomat.
Tudom hogy rá kell kötni gépre és az kimutatná, hogy kb. hol a hiba, de valamikor junius közepére kaptam időpontot, és az ugye elég messze van még. Meg ha tudnám, hogy hol keressem a hibát, lehet meg tudnám csinálni, és spórolnék egy pár darab 10 ezrest.
Előre is köszönöm ha valaki válaszol.
sziasztok lenne 1 kerdesem. 1996. gsxr 750. 6000 fordulatig kihagy egy hengerem(jobb belso). folotte mar megy. a porlaszto ki lett tisztitva de nem segitett. mi lehet a gond.?
Hát köszi.
Am ugy néz ki hogy e-bay lesz. Találtam már illetőt aki meg tudja rendelni. Majd lesz valami. Most gumikat vásároltam a gépre .. Majd a köv havi fizetés meg az undertail-ra...
Merre vagytok? Kecsó?
Akkor nem is laksz olyan messze tőlünk.
igen, kecsóra szoktunk járni általában, ez van a legközelebb Orosházához és árban is jó!
Én kölcsön adom a hátsót mert nálam az csak dísz!
carlos ha jól látom a képeden kecson voltál pályán? akkor nem laksz olyan messze.
Lenne egy kérdésem hozzátok. K2-es 750-ről lenne szó. Úgy jártam hogy lassítanék a hátsó fékkel és a fékpedál leszaladt :| és nem is keményedett be. :| mentem tovább és egy 5 perc múlva már jó volt. mintha semmi sem történt volna. Mármost mondták hogy más 750-nél is jártak így. Mi lehet a problem? fékbetét jó olaj van benne és nem is szivárok meg semmi :|
Nekem anno a 125-ös TZR csinált hasonlót! Hidegen minden fasza volt, ha meghajtottam rángatott meg az istenért nem akart beindulni! Sokáig szoptam vele a hozzá nem értő szerelők miatt. Utána elvittük a Yamahához és a gyújtás alaplapot kellett cserélni mert rossz volt a jeladó! Nem volt olcsó buli, gondolom a gixxernél sem lesz az. Remélem segítettem!
Már majdnem elfelejtettem....öregszik az ember!
Tudom, hogy ha rá dugnánk gépre megmutatná mi a gáz. De ha én is meg tudnám valahogy csinálni akkor lehet spórolnék egy pár darab 10000-est.
Most perpill a gyújtás jeladót próbálom kicserélni. :) Az is lehet zárlatos ha bemelegszik. Vagy hülyeségre gondolok?
Nincs ötletem, ha töltésed is van akkor miért csinálja?! Kíváncsi leszek!
Melegen az önindító forgat vagy nem csinál semmit?
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Van egy GSXR-750 K6-om. 36000 km van benne. Normálisan szervizelve.
Volt egy kis problémám a generátorral, miszerint leégett. Kicseréltem rajta még a fesz. szabájzót és az aksit is. A töltésem mostmár tökéletes.
Ahogy ezt a problémát legyűrtem, máris itt a másik.
Hideg állapotban gyönyörűen indul. De ha bemelegszik üzemi hőfokra egyszerűen nem akar indulni csak tolásra. Az meg ugye elég gáz, hogy tologatni kell egy ilyen motort. Miért csinálhatja ezt? Biztosítékokat, és az összes stekkert átnéztem. Önindítót széthúztam, ránézésre jónak tűnik. Adtam neki egy kis zsírt hátha szorul, de nem. Kompresszió hidegen, melegen tökéletes. Gyertya, olaj friss. Ez már nekem paranormális. Meghaladja a tudásomat.
Tudom hogy rá kell kötni gépre és az kimutatná, hogy kb. hol a hiba, de valamikor junius közepére kaptam időpontot, és az ugye elég messze van még. Meg ha tudnám, hogy hol keressem a hibát, lehet meg tudnám csinálni, és spórolnék egy pár darab 10 ezrest.
Előre is köszönöm ha valaki válaszol.
Pár évjáratú gsx-r nagyon bejön nekem, és érdekelne, hogy miből van a tankjuk. 1998-Srad és K1, K2-nek?
Am ugy néz ki hogy e-bay lesz. Találtam már illetőt aki meg tudja rendelni. Majd lesz valami. Most gumikat vásároltam a gépre .. Majd a köv havi fizetés meg az undertail-ra...