Egyszer egyszer lehet vele turázni is, de igazándibol nem ajánlanám arra. Itt gondolok olyanokra hogy pl: vizes uton lesni kell állandoan a fordméröt, nehogy 8ezer közelébe menjen,mert akkor mintha jégre futottál volna. A turagumival csuszik, a sportot meg hamar megeszi. Ha már hidegebb van, csuszkál a hátulja. Ez inkább sportmotor mint turagép. Banditot vegyetek 1200eset, az igazi turagép, azzal még télen hoban jégen is lehet moccozni nyugodtan. A haverom Albán turákat is megejtett vele minden gond nélkül.
Hali srácok!Bocs hogy külsősként betoppanok ide,lenne egy kérdésem:barátom talált egy kecsegtető állapotú 2003-as évjáratú 750-es gixxert...Mivel eddig más jellegű motorjai voltak(nekem is),talán adhtnátok valami támpontot,objektív véleményt a gépről...mi inkább a sport-túra vonalat képviseljük,ezért az is érdekelne hogy bár ez egy sportmotor,alkamas-e esetleg rövidebb(5-600 km)túrákra,illetve van-e valakinek ezirányú tapasztalata?Válaszotokat,véleményeteket előre is köszönöm(Márha nem küldtök a fenébe egy Hondást ),széles utat mindenkinek!
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, van egy munkatársam, akinek van egy 2000-es gyártmányú GSX-R 750 sportmotorja, és szeretne rá venni egy sportkipufogó dobot!
Ha valamelyikőtöknek esetleg lenne eladó(állítása szerint 3 csavaros), akkor kérem jelentkezzen a beciby@citromail.hu e-mail címen!
Ha lehet árat, és képet is küldjön hozzá, hogy lássa, hogy miről lenne szó!
Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!
Üdvözlettel: Béci
Ezeket meg hol találtad?
Kimentünk anyával szeptemberbe talán valamikor, nagynehezen rábeszéltem hogy próbálja ki a "pályamotorozást". Egy feltétele volt, hogy nem szólhattam egyik hülye haveromnak se (pl neked ). De ezek szerint nem tudok kakucsra kimenni titokba. De úgy el voltam szokva attól a kis pályától hogy ááááá... 3 körönként álltam meg de-fibrillálni magam úgy elfogyott a póver.
Az első kép az zsír, majdnem beszúrt az úthenger.
Neked csak addig volt motorod ameddig meg volt a sradod , a zócccség meg csak zőcccség....
Inkább azt mond hogy egnézted-e mennyibe fáj a konfiguráció?
Hát eddigiekből kiindulva tényleg jók.
Ha pályáznék habozás nélkül belevágnék a mostani fejemmel.
De hál istennek nem pályázom.
Nem nekem való.
De ami késik az lassan jön.
még nincs kész , remélem mások szerint is szép
Ami van : Akrapovic dob , lábtartók , fékek , tárcsák , első-hátsó teló ,
lengővilla , kerekek , bukókeret , bukógomba , vastag alukormány átalakítóval , 60-as lánckerék . Ha valami kimaradt írj , kérdezz , küldök képet .
trabistvan@freemail.hu vagy 0630/8469502
Van még több is, mingggyyá feldobom.
Érdeklődni szeretnék, van egy munkatársam, akinek van egy 2000-es gyártmányú GSX-R 750 sportmotorja, és szeretne rá venni egy sportkipufogó dobot!
Ha valamelyikőtöknek esetleg lenne eladó(állítása szerint 3 csavaros), akkor kérem jelentkezzen a beciby@citromail.hu e-mail címen!
Ha lehet árat, és képet is küldjön hozzá, hogy lássa, hogy miről lenne szó!
Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!
Üdvözlettel: Béci
Kimentünk anyával szeptemberbe talán valamikor, nagynehezen rábeszéltem hogy próbálja ki a "pályamotorozást". Egy feltétele volt, hogy nem szólhattam egyik hülye haveromnak se (pl neked ). De ezek szerint nem tudok kakucsra kimenni titokba. De úgy el voltam szokva attól a kis pályától hogy ááááá... 3 körönként álltam meg de-fibrillálni magam úgy elfogyott a póver.
Az első kép az zsír, majdnem beszúrt az úthenger.
Inkább azt mond hogy egnézted-e mennyibe fáj a konfiguráció?
Zsír lett amúgy, talán elkérhetsz érte 250k-et is.
És a TV-néző izom is útban van.
Ha pályáznék habozás nélkül belevágnék a mostani fejemmel.
De hál istennek nem pályázom.
Nem nekem való.
De ami késik az lassan jön.