Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inkább egy triumphra gondoltam
Dönörű.
Vegyé egy daytona 675-öst...............mer jó.
Igen-igen-igen...
Hazudjak?
Még nem találtam ki , De olyan 600 körül gondolkodom . Még van rajta hitel is, így esetleg kp + átvállalás is szóba jöhet. Egyenlőre nem sürget az idő még fel sem tettem a netre.
Egyébként elég sok minden szóba jöhet: r6r vagy gikszer 750 2006 körüli lenne a legjobb , de k5 1000, + r1 2004-től is szóba jöhet . Leginkább külföldi papíros adásvételivel érdekel.
Nem beszólni , helyeselni!
Szép :) mit kérsz érte ? Druszám akar venni. Bár lehet hogy csak terv.


Jaja szerencsém volt. Csak ideges voltam. Meg a csaj miatt is aki velem volt még az is idegesített

Milyen motort veszel ? Tudok 990ért egy K7est pályásítva meg rendszám meg gyári idomok.
Őőőőő...........izéééééé...........
Jól van akkor, örülök neki , látod én mondtam hogy ha szerencséd van akkor csak a gyertya.
Én + most készítettem fel a paripát eladásra, éppen ma lettem kész vele. Már el is felejtettem milyen szép a gyári idomokkal.
Hát nem gyönyörű?
Kész a moto kolléga :) Gyertya volt csak.

Megy a téli felkészítése :)
Hidd el jólesz! Ha 2 perc alatti időkhöz megfelel a ringen. . . Talán utcán is megfelelő.
Hát ezt is most hallom először :D Sima motorolajat, 10W40? És bevált teljesen? Hétvégén rakom össze, szimeringet vettem hozzá spécit mert gatyára elfosta magát, nem volt még szétszedve. Először felöntöm 5W teloolajjal, megnézzük mit csinál, ha nem fasza, kipróbálom...... mondjuk az ezresé detto ugyanaz mint a 750 szal....
Szia. Én az ezresébe 10w40 et raktam mindig, és ez volt az aranyközép ut.
Sima motor olajat.
Sziasztok! 2000 750Y gyári kormánytelóját újítom fel, nem találtam sehol semmit, hogy milyen W-s olaj a gyári adat, ugye nem állítható ezért vmi aranyközéput kellenne ,ha tul gyenge mintha ott sem lenne, ha tul erős 1km alatt bedurran a karom :D az állíthatókba ugytudom 2,5-10W ig raknak, de van aki azt mondta kell bele a 15W szerintem ahány korm.teló, annyi féle viszkozitás gyárilag. Ha vkinek ezzel kapcsban van tapasztalata, v cserélt már olajat benne, milyen vált be, nagyon megköszönném ha segítene, üdv: Laci
Jó lesz az.
Ma felraktam a Yamaha fékrendszert a gépre, jövőre teszt, hogy ez bírja-e így gyári állapotban (majdnem új gyári fékbetét van benne) a pályát, vagy esetleg kell-e fasza betét+olaj ehhez is.
De irígy vagy!
Elvileg 17:00-tól otthonleszek.
A rétesből nem sok maradt, ugyan újra kellett hámozni, dehát az almásrétesek már csak ilyenek. Holnap megnézzelek? Mikor érsz haza? Inni nem iszok, így rétest se viszek.
ja,
valamikor elnézhetsz felém
hozzzzááá rétest is... az almás jó is lesz...
van hozzá jó HP kísérőnek...
közúton nem túl gyors , pályán viszont villlámgyorssss.....
mu-há-há-há-há....
E! Jó kidumáltad a gumit, ha nem pályára kell akkor még a fater rigáján is tökéletes az elsőháccsó.
Amúgy meg mit vészfékezgetsz, 90-nél nem is menel gyorsabban utcán, annyiról meg elég a motorfék is bármi van, illetve mire felengeded a fékkart (Teee kibernetikusABS) addigra meg kéne hogy áljál.
Most meg megégettem az almásrétest M I A T T A A A A D! ! ! !
na igen... valahogy úgy...
Ha nem csuszik nem is izgi.. .
Ha nem pályán használja akkor tökéletes. Van aki pályán is elég jó időket tudott velemenni. Nekem a vágott slick + közúton nem jó , (dehát valamit valamiért) közúton vészfékezésnél volt hogy az eleje-hátulja csúszott pedig nem fékeztem nagy erőve l. Úgy járt a kezem az első fékkaron mint a motolla... húz-felenged-húz-felenged... feltaláltam a legolcsóbb ABS-t...
Soha a büdös életbe nem raknék fel még egyszer! Akkor inkább nem motorozok...