Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha újonc vagy bőven jó a 600, ha már nagyon gyors csávó vagy még mindig jó a 600, és minél újabb bringát tudsz venni annál jobb.
Sziasztok!

Totál újonc vagyok motorozás terén, ezért lenne egy körkérdésem.
Mivel járok szerintetek jobban? Régebbi(2003-2005) 750 vagy új (2006-2008) 600, vagy esetleg újabb 750.
Motorozhatóság és fogyasztás érdekel.
Légyszi írjátok meg tapasztalataitokat.

Köszi: Traktora
Halihó Mindenki!
Mostantól kezdetét veszi egy új videó sorozat az SRT berkein belül.
Természetesen mindenkivel megosztjuk. Az első videót én indítom, amiben egy fémfékcső csere látható. A jól megszokott stílusunkban. Bár ez most inkább az én agybajom lett :)
A munkában köszönet mindenkinek, aki jelen volt.
( Ne felejtsétek, 1080p-re váltani a minőséget! )
http://youtu.be/4h9rThBTWmA
-ss
Egyetértek Robissal. 100-al többért 3 SRAD is van. Az mát egy modern elvek alapján készül sportmotor ami még ma is megállja a helyét. A 93-as egy őskövület.
ha gyűjtesz hozzá egy kicsit, akkor már sradot tudnál venni.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Nézegettem egy Gsxr 750W ami nagyon tetszik és komolyan érdekelne-e is! azt szeretném kérdezni,tudtok-e róla vmit hogy kié mié lehet? hirdetésről tudtok-e valamit mondani mi nincs rendbe a motorral v mi az ami nem oda való! Linkelek egy hirdetést melyik motorról lenne szó!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsxr750w-4729884
Üdv
: Jani
szia,

nezd meg lszives az AC-pumpa alkatresz-szamat, hogy meg tudjam nezni ugyanaz-e mint ami nekem van.
labtartokat meg kell neznem ha hazaerek kedden.
elso felni 25, elso telok 55, elso fek betetestol 8, fektarcsa mar nincs meg.

udv,
N.
Igen, nem tudtam ... saját hibáimból tanulok a legtöbbet :) Még az üres kijelzése meleg állapotban, ez maradt kérdéses. Olyankor miért nem jelzi ki ?
Legalább bevallod.
A kérdés tárgytalan, közben elmondták hogy ennek így kell lennie, tehát idióta vagyok. :)
Újabb kérdés!
Találkozott már valaki olyannal, hogy az Immobiliser Indicator lámpája a műszervalon (piros led kulcsal a közepén), csak egy napig villog kb. ha áll a motor, utána nem villog tovább. A kulcs újra behelyezésével ismét el kezd villogni az indicator lámpája. Miért lehet ez? Ki találkozott már ilyennel? Valami nem jó, vagy ne foglalkozzak vele!?
hello!

Nekem AC pumpa kellene ha még megvan, ja és a bal első-hátsó lábtartó konzol.Vagyis főként az ára. Meg a komplett eleje kerekestől fékestől, ha jó árat mondasz rá.
Köszönöm a segítséged!
Sziasztok!

Tud valaki tippet adni arra, hogy ha felmelegszik a motor, rövid motorozás után, ha üresbe rakom nem mutatja azt a kijelzőn. 1-6 ig mindent mutat. Ha leállítom a motort, és visszaadom a gyújtást, akkor megint mutatja a zöld lámpán is az N betűt, ill. a kijelzőn a 0-át. Miért lehet ez?
Ok.
Ja igen hoppá, pont azt nem olastam
Csak a karbikat vettem meg mert egy kocsiba lessz beszerelve.
Azért fordultam ehhez a forumhoz hátha tud valaki segiteni, mivel nem is tudtam pontosan a tipust (ezzel is okosodtam most már).
Én megmondtam.
Milyen motorod van?
Bocs mindenkitől, eleve nincs meg a motor csak a karburátor. Amugy se sokat értek a motorokhoz, de ha valaki értelmesen megmondta volna hogy ebböl a tipusbol csak befecskendezés van akkor felfogtam volna.
Most már rájöttem én is, és azt hiszem ez nem Gsxr hanem a sima gsx750F.
Akitől vettem ő mondta hogy az R es tipus.

Na mind egy BOCS a zavarásért!
Akkor mé a 750-eseket nyüstöli a karbicsavarjávl?Pláne a 2004-est?
1999 SUZUKI GSX 600F KATANA MODEL W MOTORCYCLE. YOU ONLY GET WHATS IN PHOTO. ITS IN GOOD WORKING CONDITION. ALL THREADS ARE GOOD. IT WILL FIT GSX600F 1998 - 2006 MODELS W / X / Y / DR-Z400 2000-2011 / GS500 01-02 / GSX750F 98-05 / VL1500 98-04 / GS500F 04=06 / GSX-R600 97-00 / GSX-R750X 96-99 CHECK YOUR PART NUMBER AND LOOK AT PHOTO CLOSE TO MAKE SURE THIS THE ITEM YOU NEED . INTERNATIONAL BUYER MAY HAVE ADDITIONAL TAXES DUE AT TIME OF DELIVERY. INTERNATIONAL BUYER ARE RESPOSABLE FOR THERE COUNTRYS TAXES OR DUTY. YOU GET WHATS IN PHOTO.

ebből sikerült kikövetkeztetni hogy fetbojszlimnek valószínűleg nem gsxrhétötvene van..na..
Hmmmm.Most vagy nem olvasol jól vagy nem K4-es géped van.................................Esetleg mekgájver veszett el benned és tényleg beletuszkolod az inyektorba azt a csavart.
Az e-bay en találtam egyet, errül lenne szó:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

Ha máshonnan nem találok akkor elviszem ezt, de hátha van valakinek olcsóbban.
Mert a 2004-es GSX-R 750-ben nincs karburátor. 1998-tól injektoros. Szóval keverékállító csavart sem igen kaphatsz bele.
És miért ha megtudhatom?