Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A K6 ugyanaz mint a K7.
És egyiken sincs S-DMS, az a kicsiken csak 2008-tól van.
Lehet, hogy 125 után nem ártana egy 60-70Le motor nem pedig egy 150 lovas. A mode kapcsolót úgy sem fogod használni max. esőben.
Én idén augusztusban vettem RGV után (mellett) egy 750-es Gixert, nem is egy frissebb kiadást, de azért van különbség, nem kicsi. Némileg nagyot akarsz ugrani. Káros lehet az egészségre...
125 után ne vegyél 750-es gixxert....még kapcsolósat sem
Sziasztok!
Jövő március elején nagyobb motort szeretnék venni!
Érdeklődni szeretnék, hogy melyik évjáratú gixxeren van az első mód kapcsoló beszerelve?
A K6-os 750-ben van először, vagy a K7-esben van az A-B-C állású kapcsoló?
Örülnék, ha a K6-ban már benne lenne, mert azok valamivel olcsóbbak!:D
Lehet hogy 125 után nem ártana egy ilyen teljesítmény kapcsolós motor!
Hamarabb megtudnék vele barátkozni!
Segítsetek ebben lécci!
Köszönöm szépen előre is!
Üdv.: Béci
A gyár nem azért ad meg neki 4dl 1000km-re mert az normális hanem, hogy ne kelljen garanciába javítani ha ilyen van. 4dl/1000km az egy plusz olajcsere 6000km-ként.
Sziasztok!beszéltem a szerelővel és azt mondta hogy elviekben nem vészes 2000 km-re a 4-5 dl olaj evés,mert a gyár 4 decit adott 1000 kilométere nekik.Minden esetre mondtam neki hogy azért szeretném ha megnézné a szelepszár szimeringeket hogy milyen állapotban vannak,de ő erre azt javasolta hogy ilyenkor a gyűrűsort is cserélni kellene.Szerintetek ha a kompresszió jó akkor érdemes a gyűrű sorhoz nyúlni?Én úgy vagyok vele hogy nem akarok 80.000 kiadni a gyűrűkért mert lehet hogy csak a szelepszár szimering cseréje megoldja az olaj evést..
oksa akkor marad a minőségi oil
Semmilyen adalékot ne tegyél bele! Amit nyersz a vámon elveszíted a réven.
Hál istennek még nem eszi az olajat de szeretném meg előzni a bajt már olyat is mondtak hogy tegyek bele Metabondot az igazság az hogy szerintem nem szabad sajnálni a jó olajat mert meghálálja ezért kérdeztem ,Köszi a válaszokat
kösz a tippet, majd kipróbálom! de abból is milyet ajánlasz, milyen márkát? napraforgó olalajt?:D És ha eszi mit rakjak bele? Keverjek mellé egy kis kacsazsírt esetleg?
Rövid távú tüneti kezelés nem több. Lehet csinálni csak tudni kell mit vállalsz.
A fűrészportól olyan lesz a váltó mint a vaj egy autóban. Úgy 1000kmig. Aztán persze oda az egész.
10w50-est. Én konkrétan Motul 300V-t használok 15W50-est de én csak pályázok már a motorral és a 300V-ből nincs 10W50-es. Nem mint ha számítana mert az egyik -25 fokig jó a másik -20-ig.
étolaj a tuti.
ez is egy jó leírás, kicsit más szemszögből megközelítve a dolgokat, a műszaki állapot felől.
én nem vagyok annak a híve, hogy ha eszi a belevaló olajat, töltsünk bele sűrűbbet, ha azt is eszi már, mert fogja egy idő után, akkor mégsűrűbbet és a végén rakjál bele gépzsírt bakker. ez ilyen amgyaros megoldás, spóroljunk amíg lehet, ahelyett, hogy amíg kicsi a baj, addig orvosolná, aztán később meg lehet sokkal többe fog fájni a dolog, vagy jól megválunk a géptől, ha már kellően szar.
Akkor úgy kérdem ( gondolom nagyobb a tapasztalatod) hogy te hányasat javasolnál ? Kb évente négyszer ötször vagyok vele pályán többnyire közúton járok vele.
Sztem meg nagy tévedésben élsz.
Valóban a 10w meg 20w a hidegoldali viszkozitás, egy 10w-s folyósabb hidegben a 20w-nél. Hamarabb eljut indítás után mindenhova a motoron belül, jobb a kenése hideg olaj esetében, így a kopásokkal szemben is jobban véd egyből indítás után. De aztán bemelegszik az olaj, eddig használtad a hidegoldali tulajdonságát, az első 5-10percben. Melegoldali viszkozitása egy 60-as olajnak sokkal nagyobb, mint egy 40-esnek, de a lényeg, hogy amibe 40-es való, azt a motort ahhoz találták ki, nem egy sokkal kevésbé folyós olajhoz, tehát nem biztos, hogy jót tesz a 60-as neki. Lehet, hogy kicsi a különbség, lehet hogy 100 helyett már 80ezernél kell majd megbontani a blokkot, ha nem megfelelő olajjal használja az ember, de ezt nem tudni előre.
És pl egy 5w-40 és 10w-40 esetében is, hiába 40-es mindkettő, általában mégis a 10w-40 pl melegen is "sűrűbb", vagy inkább kevésbé folyós úgy mondom.
Kérdeztm már szakikat pl arról, hogy érdemes-e pályázáshoz az előírtnál sűrűbb olajat tenni a gépbe, amire a válasz az volt, hogy nem. Bár én is úgy gondolnám, ha valaki nagyon széttiporja ap ályán a masinát és qrvára felmelegszik az olaj, akkor talán jobb lehet a sűrűbb olaj, mert ahogy írod te is, jobban bírja a nagy hőterhelést.
Mielőtt tévedésbe kerülnénk én nem értek ehhez. Nem vagyok olajos szakember csak autodidakta. A Fuchs-ot azért ajánlják sokan mert az a Kawasaki "gyári" olaja. Van aki sose tenne mást a Kawájába. Szerintem teljesen mindegy milyen olajat raksz bele csak márkás legyen és biztos forrásból. Jó a Repsol is, Motul is, Fuchs is. Pályázol vele? Extrém autópályás menetek gyakoriak?
Köszönöm válaszotokat minden esetre megnézem 10w-50 es olajjal és h azt is eszi akkor szerelő látogatás.
ddt bocs hogy be tolakodom a topicba de kellene egy pici tanács ,elég sok km van a 9-esemben milyen olajat tennél bele és hányasat eddig repsol volt benne de sokan a FUCHS JAVASOLTÁK
link
"De vajon mi a különbség egy SAE 10W-60 és egy SAE 20W-40 olaj között? Nézzük a 10W-60 -as olajat. Hidegoldali viszkozitása alacsony (10W), tehát az olaj hidegben is relatíve híg marad. Melegoldali viszkozitása magas, tehát az olaj nem veszít magas hőmérsékleten sem a kenési tulajdonságaiból. A SAE 20W-40 olaj hidegoldali viszkozitása SAE 20W, tehát alapvetően sűrűbb az olaj hidegen. Melegoldali viszkozitása SAE 40-es, a hőmérséklet emelkedésére kissé jobban felhígul majd. Ezt a sűrűbb olajat eredményesen alkalmazhatjuk egy már kopottabb motorban, hiszen a hidegindításkor a megnövekedett csapágyhézagok réseiben "van hely" a sűrűbb olajnak. Ezekből a kopottabb csapágyakból a 10W-s "vékony" olaj már elképzelhető, hogy kifolyik és vegyes súrlódás alakulna ki az optimális hidrodinamikus kenés helyett, a motorunk kicsit kopogva járna, és a motorkopás is intenzívebb lenne. Valószínűleg a motor olajfogyasztása is megnövekedne, különösen abban a periódusban, amikor az üzemi hőfokát még nem éri el a motor. Látszik tehát, hogy az alkalmazható kenőolaj viszkozitásának mértéke nem csak a külső hőmérséklet, hanem a motor műszakai állapotának is függvénye"
Elolvastam egy párat. A 60 a meleg oldali viszkozitás. Annyit jelent, hogy nagy hőterhelésen is megőrzi a kenőképességét. Közúton az életben nem használod ki a különbséget. A hideg oldali az amit mindig használsz. Ezért tök mindegy, hogy utcán 10w60-ast vagy 10w40-est raksz-e bele. Viszont ha 20W50-est raksz bele akkor hidegben 10 fokban sokkal sűrűbb olajat kapsz. Szerintem.
ha szelepszár szimeringes akkor azt lehet érezni a kipufogó füstben
Azt még elmondom, hogy az enyémbe 2X annyi km van mint a tiédbe, olajcseréig már nem sok van, és ez idő alatt nem kellett utána önteni. Pályán is használom.
akkor majd olvasd el pl egy 10w-40 majd egy 10w-60 viszkozitási adatát, és utána visszatérhetünk erre a kérdésre.