Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
GSXR-750, 2000-2003
Motorblokk alkatrészek eladók.
Hengerfej,oldaldekli,fogaskerék csoport...stb.A főtengely egyik csapja kicsit sérült...( tudom ) de hátha kell valakinek.A henger is kopott egy kicsit.A többi cucc hibátlan.
Tuningosoknak: APE fokoló vezérmű lánckerék is van.
sziasztok

segítsetek nekem pls....

1995-ös 250-es gsxr- S Katanát érdemes venni. Azt hallottam ha karban volt tartva ez is elnyűhetetlen...gondolom Red Baronnál van alkatrész is hozzá...esetleg van valakinke tapasztalata erről a típusról? A korl. jogsihoz keresek 300k alatti motort
nekem van 4 db eredeti japán most jött hajón ,de cunamival kell lemosatni róla az atomsugarat.vigyázni kell a mosással nehogy kitágíjja rajta a furatokat!merakkó nagyon fog menni.
Hát ha találsz K4-be karburátor keverékállító csavart akkor te egy másik dimenzióban élsz.
Szevasztok!
Karburátor keverékállito csavart keresek, 2004es tipusba. 4 hónapja megrendeltem de a japán helyzet miatt nem tudnak szerezni.
Nincs véletlen valakinek, nagyon szépen megköszönném.
Köszi a segítséget!És szerinted módosítsam az áttételt vagy hagyjam a gyárin?Mert én szeretném ha mondjuk a hátsó nagyobb lenne.Mert attól félek ha kisebbre cserélem hogy a vége legyen jobb akkor elfogy az erő.szerinted?
vedd le a picsába
Hát ha féktávon belemész a kettővel előbbi versenyzőbe azt nehezen lehet a motorra fogni. Mondjuk nem sok hiányzott, hogy megússzam. Úgy 1-1,5m. Az bizonyos, hogy a motorom így ahogy van tudja az 1:55-öt. A futómű meg sem rezdül, a fékje parádés, a blokkja kurva erős, egyedül a kormánygátlóval vannak gondok.
Flex a megoldás rá. Főleg ha cserélni akarod.
Vagy csak túlságosan bízol a motorban?
mondjuk nem is értettem az egyik motor a palánkban állt a másik pedig nem volt ideális íven....minek kellett piros zászló...asszem eddigi legnagyobb és legkeményebb csatám volt épp...legalábbis Brianék azt mondák kívűlről,hogy annyira nem voltam beszámítható
Én nem kértem, hogy intsék le.
na azé...neked is akkor kell leintetned a versenyt amikor az első helyen menekülök mi?
mégegy ilyen oszt kifékezlek a boxutcában keresztben
A motorral nincs baj. Én vagyok a fasz.
Cserélni akarod? Elvágod. Az általam bejárt márkaszervizekben is úgy csinálják.
Sziasztok!Lenne nekem egy kérdésem ha valaki tud akkor légyszi segítsen.Nekem egy 750-es 2001-es évjáratú Gsx-R-em van.Hogy kell róla leszedni a láncot?
Fosóscucumalac vagyok én még ilyen téren. Utcán amekkorát kell, akkorát döntök, de pályán 2szer akkorákat lehet.
Jah, meg a futómá sem árt ha jól van belőve. Ami nekem tuti nem... Így is a 2-es kanyarból kigyorsítva himbálózott a hátulja...
Az is nyerés nem? Én jobban szeretek második lenni, mint nem állni a dobogón.
Lehet nem ez az a motor ami neked való pályára.
Nekem is azt mondták, h sima utcai géppel még nem mész 2:10-et, addig ne is tuningolj rajta semmit...
Hajrá!
Amúgy én 2:02-től éreztem húzósnak a dolgot. Küzdöttem a 05-el is de akkor nem éreztem azt, hogy hú de a határon megyek csak azt, hogy szarul. 05-nél alig alig térdeltem. 00-01-nél 4-5 helyen.
A megoldás kulcs a gumikban rejlik. Vakon kell bízni benne. Persze ehhez olyan gumi is kell. Jó állapotú D211GP,Supercorsa, Racetek. Nem tudsz akkorát dönteni, hogy elmenjen az eleje. (Persze előírt guminyomáson, üzem meleg állapotot feltételezve.) És ha elfogadod ezt a tényt akkor jöhet a térdelés.
Én 2-ik helyekre emlékszem. Márciusban vettem az új motort. Hova a faszba cseréljem le?
3 szezont pályáztam gyári idommal. 2:07-ig jutottam. Sőt még versenyeztem is úgy. Ja és akkoriban még motorral jártam a melóba is szóval vigyázni kellett rá.
Első megítélésre valami ilyesmi hangja van most az enyémnek is. De majd egyszer egy lakatlan szigeten csinálok videót róla én is.