Ahogy néztem maradt hely levenni az olajszűrőt, de majd nyár közepén/végén (remélem) kiderül, amikor eljutok odáig, hogy csere. Ellenben nekem pályaidomom van, ami nemtom mennyire méretarányos egy gyárival, és az összekötőcső szépen hozzáért, kicsit kifaragtam ott az idomból, de még mindig összeér lehet egy icipicit. Jól fel is forrósodott az idom, remélem jól bírja az üvegszál a hőt.
Ne lepődj meg ha gondok lesznek az olajcserénél. Nekem is Leo Vince leömlők voltak és nem jött ki az olajszűrő tőlük. Asszem a két belsőt minden alkalommal le kellett csavarozni. De lehet a Tied másmilyen. PL. az enyémben nem lettek gödrök. Bár D&D dob volt rajta mert a Leo szarrá ment.
Ma felszereltem a vasra egy komplett LeoVince rendszert. Hááát... jó szar lett.
Na jó, annyira nem szar, végre van valami hangja a gépnek, egyszer majd meghallgatom kívülről is, így motoron ülve jó. De nagyon kell neki a programozás, olyan gödrök lettek benne, hogy csak na. Nem baj, már úton van a PC3, remélem ki lehet vele simítani a nyomatékgörbét olyanra, mint amilyen egyenletes volt gyári állapotában. Ha ez meglesz, akkor biztos király lesz.
Kellene egy kis segítség! Van valami gubanc a gixxer töltésével! Alapjáraton tölt a motor, viszont fordulaton meg nem. Alapjáraton 13,5 fordulaton meg folyamatosan esik 13 alá. A könyv 13-15-ig írja és 5000-es fordulaton szabályoz! Mi dögölhetett meg benne? Fesz.szabályzó, szénkefe?
Sziasztok!
Van pár akciós láncszettem GSXR 750-re ha valakit esetleg érdekel...
'00-05-ig 37000Ft két lánckerékkel DID 525ZVM lánccal.
'06-10-ig 39000Ft két lánckerékkel DID 525ZVM lánccal.
Elnézést ha valakit zavartam volna.
Érdeklődni az adatlapomon található e-mailen.
hja, ha valakit érdekel, gps-el mérve 274-et tudtam kipréselni valamelyik nap a gépből (full gyári), talán ha olyan az időjárás lehetne hangyapöccsel több, vagy még hosszabb egyenesben, ha nem kell autó miatt fékezni.
Nyomtunk ma egy túrát az Alacsony-Tátrába, ahol lehetett ott azért haladtunk, ott volt egy kis szerpentinezés, bár az nekem óvatos motorozgatást jelent inkább:), majd hazaindulás előtt telitankolás és meglepődtem, hogy 5,79litert kajált csak a masina, ez 1 literrel kevesebb az eddigi legjobb fogyimnál.:)
Sziasztok pár nappal ezelőtt tettem fel egy kérdést, hogy mi cicereghet a motoromon. Meglett! A folytószelepek tengelye kikopott és 3-4 ezres fordulaton, ahol legjobban rezonál a blokk, ott elkezd csattogni ahogy rázkódi össze-vissza. Érdekes. Keresgéltem egy darabig még meglett. mostmár megnyugodtam Áj láw suzi!
Bármelyik értelmes autósboltban lehet tubusos kiszerelésben venni lotite 5910,5920-ast.Olajteknők és egyebek olajálló tömítésére.
Ne FBS-el ha lehet az ablakragasztónak jó.
Hali! Most azt írta vissza egy autós bolt, hogy az fbs nem olaj álló nem ajánlják, van erre más anyag... más meg azt mondja hogy az fbs hengerfejre is jó... tiszta tanácstalan vagyok. :(
Találkoztatok már olyannal hogy le kellett venni az olajteknőt? A kérdés az hogy ugyanúgy visszarakva a tömítést jó lehet, vagy valamilyen tömítő pasztával pl. FBS vékony hártyányi réteggel bekenve érdemes visszarakni? FBS -50 től 200C -ig bírja.
Sziasztok! A segítségetek kérném. Gsxr 750 '99-es Amotor bal oldaláról (ha szemből nézzük akkor jobb oldalról) hallok valami cicergést. Ez hidegen egyáltalán nincs csak melegen, és az az érdekes hogy valamikor nem csinálja. Alapjáraton is lehet hallani de ott teljesen ütemtelenül ciccen egyet-egyet fordulaton viszon ütemsen csinálja 2800 és 4000-es fordulat között főleg motorféknél és ebben a fordulatszám tartományba tartott gázon nagyon lehet hallani. Szelephézagok jók, szívó15 kip.25 mindegyik. Ezeknek tudom hogy gyári hibája a vez. lánc feszítő, de az a blokk másik oldalán van és az csöndbe van onnan nem hallok semmit. Mi lehet az? Én már teljesen tanácstalan vagyok. Köszi a segítséget.
Na jó, annyira nem szar, végre van valami hangja a gépnek, egyszer majd meghallgatom kívülről is, így motoron ülve jó. De nagyon kell neki a programozás, olyan gödrök lettek benne, hogy csak na. Nem baj, már úton van a PC3, remélem ki lehet vele simítani a nyomatékgörbét olyanra, mint amilyen egyenletes volt gyári állapotában. Ha ez meglesz, akkor biztos király lesz.
Szép az Y 750-esed. Ha Y...
Kellene egy kis segítség! Van valami gubanc a gixxer töltésével! Alapjáraton tölt a motor, viszont fordulaton meg nem. Alapjáraton 13,5 fordulaton meg folyamatosan esik 13 alá. A könyv 13-15-ig írja és 5000-es fordulaton szabályoz! Mi dögölhetett meg benne? Fesz.szabályzó, szénkefe?
Üdv.:Árpy
Van pár akciós láncszettem GSXR 750-re ha valakit esetleg érdekel...
'00-05-ig 37000Ft két lánckerékkel DID 525ZVM lánccal.
'06-10-ig 39000Ft két lánckerékkel DID 525ZVM lánccal.
Elnézést ha valakit zavartam volna.
Érdeklődni az adatlapomon található e-mailen.
NINCS VALAKINEK ELADÓ POWER COMMANDERE K4 UTÁNI GÉPHEZ?
K3-hoz első lámpába az izzó és a csatlakozó közé kellene adapter! Akinek van írjon már,köszi. (2db) Tudjátok,hogy be tudjam tenni az izzót.
Ne FBS-el ha lehet az ablakragasztónak jó.
http://webshop.wuerth.hu/reszl...
Találkoztatok már olyannal hogy le kellett venni az olajteknőt? A kérdés az hogy ugyanúgy visszarakva a tömítést jó lehet, vagy valamilyen tömítő pasztával pl. FBS vékony hártyányi réteggel bekenve érdemes visszarakni? FBS -50 től 200C -ig bírja.
Szedte már le valaki a GSX-R olaj teknőjét?