Hat ha van lehetoseged, probalj vegig tobbet is, hogy ossze tudjad hasonlitani melyik jon be. en is ugy indultam, hogy az ezres lesz a tokeletes valasztas, aztan kiderult hogy megsem - de nem vagyunk egyformak.
Csak kíváncsiságból egy hülye kérdés:
Amikor telitankoltok, akkor meddig nyomjátok bele a benyát? A belső szűk betöltő nyílás aljáig, vagy ha afölé jön egy picit, és már megáll a benya ott a picike lukacskáknál, az már gáz? Úgy néztem akkor se tud kifolyni mert a tanksapka lezárja azt a részt, jól láttam?
Első fogyasztásom a k5-el 1/3 város 2/3 autópálya (160-180 néha 2 kiló fölött picivel) 6,8liter. Kicsit többet eszik így elsőre, mint a 900rr evett, de több ló, több kaja.:)
Hmmm.. . értem... csak azért kérdeztem, mert záros időn belül szeretném én is lecserélni a gépet és nézegetem hogy mi lenne a jobb. Nincs konkrét elképzelésem csak annyi hogy 2005 utáni legyen 600-tól felfelé kevés Km-el. A Kawák a legolcsóbbak, nekem a 06' gsxr 750 jönne be legjobban. Lehet ezres is. Szóval kb. ennyi. Ja... és persze minél olcsóbb legyen, plusz alkatrész is lehessen hozzá kapni.
Na, megint okosabb lettem, tehát van a k5ös 750-ben is valamiféle powercsökkentő szarság, gondolom akkor itt is alacsony sebességi fokozatokban és lehet csak alacsonyabb fordulatokon. Fokozatkijelzővel szemezgettem már, ugyhogy lehet beruházok majd egy ilyenre, ha azt mondod valóban alul hoz még plusz kraftot is.
kisse "nehezkesebb" volt (legalabbis is mikor lejottem a palyarol a 636-tal, atultem az ocsem k6-osara, akkor eleg markans volt a kulonbseg) mint a k6 600 es nem sikerult ertelmes aron kormanylengescsillapitot (konzollal) szerni hozza, plusz kozbejott par kulso korulmeny, ami miatt ugy dontottem, hogy gixxer lesz a zx helyett. egyebkent semmi baj nem volt vele, bar ahanyan mar kerestek nalam 636 valtot, lehet hogy az az achilles-sarka (...mar ha 636-ban gondolkodsz...)
egyebkent nekem jobban tetszik a zx kulsore, de nem nezegetni akartam, hanem elvezni a palyazast, es az a gsxr-en egy picit (tenyleg csak egy picit) jobban bejott. bar a k8 750 csalodas volt eloszor, mert nem ugyanazt adta mint a k6 600...(mondjuk a ket motor azert eltert, egyik mar eleg jol be volt allitva, a masik meg inkabb meg utcai volt)
Azt jelenti hogy erősebb és nyomatékosabb lesz a motorod alacsony fordulatszám tartományban,nekem is van ilyen igaz nem ez a fajta hanem az amelyiket csak rádugom a váltó visszajelző vezetékere.
en is beszeltem vele... nem akartam cinikusnak latszani, de majdnem megkerdeztem tole, hogy mikorra fog sikerulni osszeszamolni az erdeklodoket, kitalalni az idopontokat es ez kozze is tenni, mert ha nyar vegere, akkor mar iden nagyon ne akarjak megszervezni...valahogy ugy tunik, sikerult egy olyan emberre bizni a vezetest, akit ugy nagyon nem erdekel a dolog, megkapja a havi fizut, szepen szo szerint betartja amit az ugyvezeto (E.Sz. ) kiadott neki, meg ha az nem is a leghatekonyabb mondja a palya motorosokkal valo megtoltesenek. Nyilvan en nem latok bele a penzugyi mutatoikba/elemzeseikbe, de ha ugy latjak, hogy egy versenynap nem hoz annyit, mint ha sima motoros nyilt napot tartananak, akkor azt is figyelembe kellene venniuk, hogy a verseny leepitesevel esetleg kevesebben fognak menni motoros nyilt napra is...
Lehet hogy kezbe kellene venni a dolgot es kiberelni a palyat iden 5-6 napra, es megszervezni a sajat versenyunket...nyilvan rizikos, de kezdek ketelkedni hogy iden lesz-e ott zaszlolengetes...
Egyebkent meg nem ertem, hogy miert jo nekik hogy felirogatjak, ki az aki menne versenyre, ha semmi kotelezettseggel jar... Most kuldjek /kuldjunk el 50 "nevet" , es akkor lesz verseny...? Milyen biztositekot nyujt az nekik? Nem elegendo _informacio_ az hogy tavaly / tavalyelott hanyan voltak?
Valahogy olyan elveszettnek tunnek. es ahelyett hogy azon probalkoznanak hogy odacsabitsak a motorosokat ( es az autosokat, bar errol nincs infom...) ulenk es varjak hogy tortenjen valami. De lehet hogy edenre ez a strategia.
tegnap beszéltem az E-ringen pályabíróval és a regisztrációnál lévő hölggyel is , azt mondták hogy ha lesz elég jelentkező akkor lesz verseny , mondjuk azt nem mondták hogy mennyi az elegendő jelentkező...
Ja!
Állítólag sokba van a rendezés és aki eddig csinálta kiszállt!Ma hívtam a Hungaroring ZRT-t és ott mondták hogí május 12 az uccsó!Menni kell másik ringre!A Szlovák-Ringet istenítik ami pest-től 150km egész napra 110Euró!
Valaki véletlen lelocsolta benzinnel és felgyújtotta?