kedden kicserélték a feszültség szabályzót a motoron ingyen és bérmentve és beírták a garancia füzetbe az alkatrész cseréjét.
Kb 1 óra volt a művelet egy kicsit meg kell bontani a motort,bal idom le tank fölemel,airbox kiszed
na megvan a cikk én emlékeztem rosszul. szóval átlagosan a ramair 5-6% tud produkálni,ez lehet több is meg kevesebb is mert nagyon függ a környezeti jellemzőktől
A németek csináltak pontos tesztet annó még a ZX-7R-el. Top speednél tudod mennyit adott a motornak? 3Le. Na most ha feltételezzük, hogy azóta megduplázták a hatékonyságát az még akkor is csak 6 LE. Ami egy 150 lovas motornál 4%. De ha még ezt is megduplázzuk ami már az abszurdum kategória az is csak 8%.
Ezzel tisztában vagyok, hogy a gyár a kiszerelt motort felszereli egy állványra, rákötik a mérőt azt minden fogyasztó és teljesítménycsökkentő szar nélkül mérik le, hogy mit tud a motor, és azt adják meg.
Ram air-re visszatérve a 15-20% az azért tényleg sok, nem emléxem mami-ba milyen motort hoztak fel példának amikor erről volt szó (vagy csak általánosságban mondták), hogy 10lovat is számíthat a mérések alapján. Csináltak olyan tesztet is, hogy a kipuffgáz egy picike részét visszavezették a szívócsőhöz, egy 1000rr 40!LE-vel lett gyengébb! Borzasztó érzékenyek ezek a masinák a környezeti változásokra, hideg-meleg, légnyomás...
az azért durva lenne, ha csak 130 lenne 148 helyett, ekkorát nem hazudhatnak. de ha lesz egy kis lóvém rá, akkor le fogom méretni, mert nagyon kíváncsi vagyok most már, hogy egy elvileg full gyári, kevés km-es k5 mit tud produkálni.
Vannak olyan padok ahol a Torlólevegöt szimulálják, a Kalivoda mérőpadja ilyen volt ( az enyém azon lett mérve ) de a mért eredmény sokmindentöl függ.pl kerék ki van e centrirozva -1 ,-2 LE , lánc állapota - 5 LE is lehet ,Gumi tapadása azaz a pad mérőhengere mennyire kopott. Nekem 148 Le helyett 130 Le lett mérve ,főtengelyre visszaszámolva,és ebben a ramair is elméletileg bele lett mérve. Egyes gyártók mindig több LE adnak meg gyárilag a valós helyett.
a gyárak főtengelyre adják meg a teljesítményt autónál és motornál ez a féklóerő bhp elméletileg ebben nincs váltómű, generátor, differenciálmű és egyéb veszteségforrás
Ezért kérdeztem, mert ha semmilyen levegőt nem fújtak a ram air nyílásba, akkor érthető a sok hiányzó LE. De pl MAMI kamionjában van kifejezetten erre kialakítva egy légfúvó rendszer, ami a sebességnek megfelelően szimulálja a menetszelet, nyilván nem 100%-osan pontos ez sem, de közelebb áll a valósághoz, mint enélkül. És ahogy írod, nagyon sokat számít magas sebességnél, és gondolom a gyárak a motorok teljesítményadatát is úgy adják meg, ahol a legnagyobb (menet közben ram air-el), mert az hangzik jól.
Teljesítményt mérni motoron nem lehet csak származtatni.És amit írtál az amúgy tényleg fontos hisz a ramair kb 15-20% teljesítmény többletet jelent ezt nem hiszem hogy a fékpad teljes mértékben tudja szimulálni
Kérdésem volna azokhoz, akik már mérették padon a motoruk teljesítményét. Olvasgatom, hogy nem igazán hozzák gyári adatot módosítás nélkül ezek a paripák. Kérdésem csak az lenne, hogy amikor mérték nektek a padon, akkor a menetszelet szimulálták, hogy meglegyen a torlólevegő a padon, vagy anélkül lettek mérve?
na megmertem, maga a korong 2.6mm, plusz nagyjabol mindket oldalan 0.1mm a kis kopo lapkak... legalabbis ahogy a tolomerorol le birtam olvasni (mondjuk szemre vastagabbnak tunik...)
Kb 1 óra volt a művelet egy kicsit meg kell bontani a motort,bal idom le tank fölemel,airbox kiszed
Ram air-re visszatérve a 15-20% az azért tényleg sok, nem emléxem mami-ba milyen motort hoztak fel példának amikor erről volt szó (vagy csak általánosságban mondták), hogy 10lovat is számíthat a mérések alapján. Csináltak olyan tesztet is, hogy a kipuffgáz egy picike részét visszavezették a szívócsőhöz, egy 1000rr 40!LE-vel lett gyengébb! Borzasztó érzékenyek ezek a masinák a környezeti változásokra, hideg-meleg, légnyomás...
Én a valóságról beszélek.
Kawasaki zx 10 200,1 LE ramair ral 209 LE
Suzuki gsxr 750 K4-K5 148 LE ramair ral 156 LE
Végeztek méréseket, maximum 2-3%.
tettem fel rengeteg Suzuki alkatrészt az adás - vétel /csere-bere fórumba...
link
Ha érdekel valakit szóljon... sok egyéb más Suzuki felszerelésem, alkatrészem, kiegészítős stb-m van! olcsón!
Üdv KillBill.
Nem voltam otthon , viszont lent leszek egyből hívlak hogy milyen cuccok vannak.
Van elado 2 pár,teljesen uj,Lucas MCB-659 SV fékbetétem.17+postáért vihető.Érdeklődni a spanci86@gmail.com cimen lehet.
bocs az off-ért
az email cimem egyebkent fent van az adatlapomon is :)