Talán nem old rendesen a kuplungod. Mini gázfröccs (2000-es fordulatig) álló helyzetben segít a dolgon. De amúgy általában könnyebb 1-be kettőbe rakni a motorokat mint üresbe.
Tudja valaki mi lehet az oka ha nehezen tudom üresbe rakni a gépet? Illetve valamikor nem is jelzi ki hogy üres, bár abban van, leállítom a motort gyújtás ráadva és akkor kiírja. Találkozott már valaki ilyennel?
Én se répáthámozni megyek, hanem mert nincs píz másra. Így marad kakucs ha motorozni akarok egy kicsit 10k-ba megáll, meg darázsékkal osztjuk egymásnak az észt aztán tiszta olyan mint a hring csak kiscsibe.
Szia Mindenki!
Nemrég volt olajcserém és egy érdekes dolgot vettem észre. Az olaj beöntő nyílásnál, dugónál belenézve a motorba, a kuplung lamellák és a dekni fala közt egy érdekekes mutyi, fehér réteg van. Valami azt sejteti hogy ez nem oda való. Vagy ez természetes..? Az olaj Repsol full szintetikus 10w50 es.
Tudja valaki mi ez? A motornak nincs fura zaja, csörgés stb...
Tudja valaki mi lehet az oka ha nehezen tudom üresbe rakni a gépet? Illetve valamikor nem is jelzi ki hogy üres, bár abban van, leállítom a motort gyújtás ráadva és akkor kiírja. Találkozott már valaki ilyennel?
Hol érdemes ilyenre keresni vagy mi a neve?
Legalább a Hringen is meghallottuk ha te jössz...
Jah, és énis ismerem ezt a motort, és igaz róla a dolog.
Kivéve a kellemes hangú sportdob...
Ereszcsatorna....
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Viszont kakucsra valahogy nem áll a cerkám.
Nemrég volt olajcserém és egy érdekes dolgot vettem észre. Az olaj beöntő nyílásnál, dugónál belenézve a motorba, a kuplung lamellák és a dekni fala közt egy érdekekes mutyi, fehér réteg van. Valami azt sejteti hogy ez nem oda való. Vagy ez természetes..? Az olaj Repsol full szintetikus 10w50 es.
Tudja valaki mi ez? A motornak nincs fura zaja, csörgés stb...