Kifele kurva hideg volt motoron, derekamon hátsógumival be se tudtam bújni a plekó mögé.
Gépátvételen szívóztak, de aztán csak mehettem, de ezzel sokan így voltak ahogy láttam.
9-kor kezdődő edzésre fel se mentem, tiszta víz volt a pálya, de ezt a mezőny 90%-a kihagyta.
Időmérőn 2:10 lett a legjobbam. 15. rajtkockára volt ez elég, de hatan mentünk 10-es időt, így a jó csata reményében álltam ki a célvonalhoz. A rajtot persze hogy elkúrtam, elmentek vagy hárman-négyen, de mivel nagyon rendes volt mindenki és a 200-as tábla után már elvették a gázt, így belülről kifékeztem vagy 6 embert. Aztán kellet másfél kör mire aki gyorsabb volt visszaelőzött, próbáltam velük menni de még két kör azaz a negyedikre már lőtávolon kívül volt mindenki, meg mögöttem se volt már senki. Szóval a verseny 60%-t a közönségnek motoroztam. A végére még innen is tudtam lassulni. 15. helyen végeztem. Mindent egybevéve nem volt rossz, csak így hogy nem volt szabadedzés a 18 körért kicsit sok volt a 31k illeték + nyál.
Sajnos ezt javítani nem lehet. Megéri kicserélni, csak vigyázz mire cseréled mert a bontósok szemrebbenés nélkül eladják neked a kopott karbit. Ha lötyög a pillangótengely, és esetleg koromnyilakat látsz a pillangókon a tengely felől befelé a hengerfej felé, akkor az kuka. Maga a tolattyú is ki tud kopni, az is látványos. Sok sikert!
kezelhetőbb mint az ezredesek , és fordulékonnyabb is , nagyon komázom...
mondjuk a srad után mindegyik 2005 utáni gép kezelhetőbb és fordulékonyabb...
pl: a hétvégén ketten is azt hitték hogy HAYBUSA pályaidommal , gondolom azért amekkora...
ööö... izé... ezekkel én is tisztában vagyok (új cuccokat úgy sem vennék hozzá csak bontottat, de gikszikez az is több van), nekem az a lényeg hogy minnél fiatalabb legyen a motor és a lehető legkevesebb Km legyen benne, illetve nekem pályázásra kell tehát nem kell magyar okmány...
Szóval drága hozzá az alkatrész. Persze jó és szép motor de ha egyformán tetszik a K7 meg az R1 akkor ezeket a szempontokat kell figyelembe venni. Nyilván ha álmaid motorja akkor ezek nem játszanak.
Hívj fel egy suzuki szalont kérdezd mennyiért adnak K7 1000-re fejidomtartó konzol. Aztán csináld meg ugyan ezt egy 07-es R1-el. Persze lehet elavultak az információim de 2007-ben 30 000Ft-ért vettem a K4-re fejidomtartót és akkor 90 000Ft volt az R6R-re ugyan az az alkatrész. Ja 2006-ban 60 000Ft volt a Thundercatomra ami akkor éppen 10 éves fejlesztés volt.
Kifele kurva hideg volt motoron, derekamon hátsógumival be se tudtam bújni a plekó mögé.
Gépátvételen szívóztak, de aztán csak mehettem, de ezzel sokan így voltak ahogy láttam.
9-kor kezdődő edzésre fel se mentem, tiszta víz volt a pálya, de ezt a mezőny 90%-a kihagyta.
Időmérőn 2:10 lett a legjobbam. 15. rajtkockára volt ez elég, de hatan mentünk 10-es időt, így a jó csata reményében álltam ki a célvonalhoz. A rajtot persze hogy elkúrtam, elmentek vagy hárman-négyen, de mivel nagyon rendes volt mindenki és a 200-as tábla után már elvették a gázt, így belülről kifékeztem vagy 6 embert. Aztán kellet másfél kör mire aki gyorsabb volt visszaelőzött, próbáltam velük menni de még két kör azaz a negyedikre már lőtávolon kívül volt mindenki, meg mögöttem se volt már senki. Szóval a verseny 60%-t a közönségnek motoroztam. A végére még innen is tudtam lassulni. 15. helyen végeztem. Mindent egybevéve nem volt rossz, csak így hogy nem volt szabadedzés a 18 körért kicsit sok volt a 31k illeték + nyál.
mondjuk a srad + a busa nehezen keverhető össze, de azért sikerült...
mondjuk a srad után mindegyik 2005 utáni gép kezelhetőbb és fordulékonyabb...
pl: a hétvégén ketten is azt hitték hogy HAYBUSA pályaidommal , gondolom azért amekkora...