Én kivonom a forgalomból november elejétől február 28-ig.
Az elején megmondom az időpontot, így csak egyszer kell bemenni az okmányirodában.
Visszajár a súlyadó harmadrésze - a 4 hónapra + biztosítást is lehet szüneteltetni, de sajnos oda kétszer kell elmenni, mert tök hülyék.
Aztán a rendszer nem is képes kezelni, hogy februárban ki van vonva a motor és jó nagy késéssel küldik a csekket. Tavaly csak szeptemberben kellett befizetnem a teljes évet.
Mostanság meg amúgyis olyan hideg van, hogy az egész télen kb. volt kétszer egy hét mikor emberi 5c fok felett volt az idő.
Én csak olvasója vagyok a fórumnak, nekem a motorozás inkább a crossozásból áll, az adatlapomon láthatod viszont, hogy van egy K1-es 750-esem és megfordult a fejemben, hogy az idén meghirdetem....ha esetleg érdekel és adsz egy email címet akkor beszélhetünk róla, küldök képeket is.
Az én tapasztalataim szerint, az olajon TILOS spórolni!
Az egész ketyerének ez a lel6ke. sokkal jobban ,mint más motoroknak! /lég - olaj hűtés/
Az 1 dolog ,h elbír sok minden különböző minőségű terméket.
Én Castrtol-t használtam mindíg, de persze vannak más jó olajak is.
Másik tény: A lánc, lánckerék. Ha, eggyel nagybbat vesztek pl lóerőben /pl.: DID 130 LE/ kicsit drágább az igaz! kb 20%
csakhogy dupla! annyi a futásteljesítménye.
Az első gyári láncom nagyjából a gatyaguminak felelt meg, 18e km után. :)))
Ha, érdekel valakit van eladó 2 oldalsó Idom, valamint hozzá a lámpa alatti összekötő rész.
Minimálisan volt javítva. /tökéletes lett/
Fényezés előtti állapotban.
Az elején megmondom az időpontot, így csak egyszer kell bemenni az okmányirodában.
Visszajár a súlyadó harmadrésze - a 4 hónapra + biztosítást is lehet szüneteltetni, de sajnos oda kétszer kell elmenni, mert tök hülyék.
Aztán a rendszer nem is képes kezelni, hogy februárban ki van vonva a motor és jó nagy késéssel küldik a csekket. Tavaly csak szeptemberben kellett befizetnem a teljes évet.
Mostanság meg amúgyis olyan hideg van, hogy az egész télen kb. volt kétszer egy hét mikor emberi 5c fok felett volt az idő.
Itt is minden reggel köszönt mindenkit!
Nem számonkérésképp, de Te ilyen dolgozós időben hogy tudsz ide írogatni?
Totál respect!
Nagyon jó amit írtál, teljesen egyet értek!
Tommy
Az én tapasztalataim szerint, az olajon TILOS spórolni!
Az egész ketyerének ez a lel6ke. sokkal jobban ,mint más motoroknak! /lég - olaj hűtés/
Az 1 dolog ,h elbír sok minden különböző minőségű terméket.
Én Castrtol-t használtam mindíg, de persze vannak más jó olajak is.
Másik tény: A lánc, lánckerék. Ha, eggyel nagybbat vesztek pl lóerőben /pl.: DID 130 LE/ kicsit drágább az igaz! kb 20%
csakhogy dupla! annyi a futásteljesítménye.
Az első gyári láncom nagyjából a gatyaguminak felelt meg, 18e km után. :)))
Tommy
Ez az én személyes tapasztalatom.
Remélem segít
Edelényben lakom.
Semmi baja! Olyan mint, a régebbi swift kocsiban.
Nekem 2004 - es van.
Király! :)))))
.........gyári dob csere érdekel esetleg.
üdv: tommy
Ha, érdekel valakit van eladó 2 oldalsó Idom, valamint hozzá a lámpa alatti összekötő rész.
Minimálisan volt javítva. /tökéletes lett/
Fényezés előtti állapotban.
üdv: Tommy