Szia! Én is túrázásra használom a vasat, tavaly tettem fel JT lánckerekeket, és did láncot. A lánc 130LE-ig jó.Szerintem elég. Nekem annyi tapasztalatom van róla, kicsit hangosabb mint a gyári.
B.U.É.K. mindenkinek!
Kellene nekem egy kis segítség!
Tudnátok abban segíteni, hogy az ősszel arra a megállapításra jutottunk a"motor szerelővel", hogy a tavaszt mindenképpen új lánc szettel kell kezdenem a szezont!(lánc+lánckerekek)
Abban kérném a segítségeteket, hogy honnan tudnék rendelni normális minőségű láncot szerintetek?
Én kimondottan túrázgatásra használom a gépet(GSX-750F) nem vagyok egy "Mátra gyilkos" (pedig itt lakom Gyöngyösön) nem szoktam(szeretem) ész-nélkül húzgálni nekik.De azért azt sem szeretném, hogy egy lendületesebb motorozás után, mindig láncot keljen húzgálni!
Nem kell"verseny" minőség, de mindenképpen szeretnék egy normális minőséget választani!
Remélem tudtok segíteni!
Mindenkinek köszönöm a figyelmet és várom a visszajelzéseket!
További szép estét Mindenkinek!
Hello Srácok, lehet jönni! Szívesen látunk Mindenkit! Motoros Szivek farsang és szülinap
FB-on, aki fent van, ott is lehet jelentkezni, de itt a SM-on is ott van az események között
sziasztok
először is boldog új évet és sok ezer balesetmentes km mindenkinek . látom a fórum nem aludt míg nem néztem be bár megvallom ezért kicsit szégyellem magam .
jó a használt autó is amit anyúl javasolt, de mindig van aki érdeklődik itt a fórumban a boci iránt, mert ugyan is vagyunk úgy egy páran, ha belenézünk azokba a gyönyörű boci szemekbe.... . és ki tudja még találkozhatnak az érdekek .
sziasztok
nekem van egy GSX-750F-em eladó akit érdekel bátran hivjon.
42000km van benne uj gumik 2011 8hó-ig müszaki is van rajta.
az ára pedig 950,000ft
érdeklődni telefonon +36309284232
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy segítsetek a moci vásárlási szándékomban.
A történet úgy kezdődött, hogy valamikor még gyerek koromban elhatároztam, hogy "nagy" motoros leszek a barátommal és megváltjuk a világot egy paripa nyergében...
2005-ben sikerült a motorjogsim. Idén jött el az alkalom, hogy egy motor vásárlásába belevágjak. Nos vettem is a cipőt, elballagtam egy motorkereskedésbe. Ahogy megláttam a 750 f-et rögtön megálltam előtte és bele is szerettem. Mikor ki akartam próbálni a gépet sajnos nehezen indult el a gép. 3 henger ment csak. Gondolom sokat állt a motor. Ez típus hiba lehetett vagy más dolognak az előjele? Gondolom régóta ott állt a moci. Kipucolták másnapra és ki is próbáltam... Még jobban beleszerettem... Mentem vele úgy kb 5 km-t. Nagyon kezes kis "bárány" volt... Igaz nincs nagyon összehasonlítási alapom... Kb. 3.000 km-t vezettem (gs500,freewind,simson,burgman,futong,verhovina) gépekkel...
A motor egyébként kívülről jó állapotban van 2003as és 40e km van benne...
1. Szerintetek mennyire jó választás ez a gép ha túrázásra hosszútávon szeretném használni?
2. Mennyire szervizigényes a gép?
3. Mire figyeljek még a megvásárlás előtt és után?
4. Mennyi km-t lehet egy ilyen típusú motorral megtenni?
Üdv!
Tyű, egy igazi női motoros - ritka, mint a fehér holló! Nálunk a városban van talán 20-25 motoros, közülük 1 lány van. Ráadásul még Busát is vezetsz? Hát gratula!
Igen, a súlyát néztem, mivel az is pont annyi, 220-240kg, mint a 750F, és azért már hozzászoktam ehhez. Jó azért, hogy oldalszélben (2010-ben voltak szép szeles napok, amikor menni kellett) nem fújja le az útról olyan könnyen, mint mondjuk egy 160-170 kilós sportmotort. Mondom direktbe jó felkészítőmotor, leszámítva a sólyomnak a kétszerakkora teljesítményét.
Köszi a beszámolót!
Csodás madár a Busa, ha az én véleményem számít valamit, én vezettem és szerintem a boci után nem sokkal nehezebb Mármint nekem ugye muszáj a súlyát is figyelembe venni, de soha nem élveztem még úgy a motorozást, mint a busán. A kanyarodások is szépen mentek vele, kivéve a szűk megfordulásokat pld., de ez egy erős férfiembernek nem lehet gond Utasként is felettébb kényelmes motor, sokat mentem a Párommal vele hosszabb utakra is. Viszont óvatosan a csuklóddal, mert harap a kicsike
Sziasztok!
Új vagyok, de már segítek is!
Rike1: Nekem 2002-es 750F-em van, már csaknem 2 éve. Kb. 15'000 raktam bele a 2 év alatt. A motorja elnyűhetetlen, lévén az előző szériás GSX750-R blokkját kapta, vagyis 15-16 ezret simán elpörögne, de le van tiltva 12-nél, lévén túramotor. Emiatt örökélet! Most van benne 25k kilométer, 2010-ben volt gumicserém, lánc-láncszett cserém, gyertyacserém, levegőszűrő, és olaj/szűrőcserém (ez utóbbi persze minden évben). Ezek mind még az eredeti cuccok voltak rajta, tehát uszkve 20-22ezret lazán kibír szinte minden. Nem panaszkodom, kezdőmotoros vagyok, nagyon jó kis gép. Odahúzom neki, akkor megindul, bár a fékre vigyázni kell, mert nem fog annyira, amennyire kéne. A keskeny hátsógumi miatt (150-es), óvatosan szabad csak döntögetni, nem kanyarvadász típus. Egyedül élmény vele menni, de kettecskén is simán. Barinőmmel megállás nélkül nyomtunk le 300-350 kilométert (jelzem szabályosan, tehát 130-160 között), és meg se éreztem (persze szokni kell).
Én mindenképpen ajánlom, az oktatómat idézve: "100 lóerőnél nagyobb motort ne vegyél kezdőmotornak." De most már Busára gyúrok! Imádom a 2008-as fehéret!
Valaki esetleg oszthatna meg tapasztalatokat a Sólyommal kapcsolatban!
Köszöntem és Boldog Új ÉVet Mindenkinek!
Rike1 én is használtam 4 éven keresztül egy GSX-F 600ast nagyon szerettem könnyen kezelhető kis motorka 25000 km mentem párommal vele csak ajánlani tudom őket az enyém korall piros és sajnos 2 éve csak a garázskában pihen letakarva a napfénytől az adatalapomon látod, hogy miért
Itt egy jó cikk, hogy mit kell nézni egy idősebb motoron vásárlás előtt: http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2010/12/30/minden_sportmotor
t_megoltek/
Én még annyit tennék hozzá, hogy az első féktárcsák vastagságát nézd meg. Valahol bele van ütve, de azt hiszem 4 mm vastagságig jó, ez alatt csere érett. Egy kíméletes motorozással ez kb. 50-60.000 km. Ha cserélték a féktárcsákat, akkor kérdezd meg miért.
Hali, ennél sokkal többet is elmennek gond nélkül ha gondos a gazda(persze mindent tönkre lehet tenni), azt érdemes nézni, hogy nincsenek-e jelek az óravisszatekerésre és törésekre, bár ha jól megcsinálják azzal sincs gond.....
B.U.É.K mindenkinek ! Először vagyok ezen a fórumon ,és egyből segítséget szeretnék kérni tőletek .Motor vásárlás előtt állok,és a kinézett típus a levegős,olajos blokkos GSX600F,GSX750F vagy esetleg bandit.Újra kezdő motoros lévén egykét dolgra kíváncsi lennék,hogy mire érdemes figyelni ezeknél a gépeknél,elég sok a 40000KM-környéki futásteljesítményü gép a piacon -ez soknak mondható e vagy ettől sokkal többet is bírnak,várnák egy-két tapasztalatot ez ügyben is.Egyenlőre ennyit,ha lesz konkrét,majd fárasztalak még benneteket.
B.U.É.K. mindenkinek!
Kellene nekem egy kis segítség!
Tudnátok abban segíteni, hogy az ősszel arra a megállapításra jutottunk a"motor szerelővel", hogy a tavaszt mindenképpen új lánc szettel kell kezdenem a szezont!(lánc+lánckerekek)
Abban kérném a segítségeteket, hogy honnan tudnék rendelni normális minőségű láncot szerintetek?
Én kimondottan túrázgatásra használom a gépet(GSX-750F) nem vagyok egy "Mátra gyilkos" (pedig itt lakom Gyöngyösön) nem szoktam(szeretem) ész-nélkül húzgálni nekik.De azért azt sem szeretném, hogy egy lendületesebb motorozás után, mindig láncot keljen húzgálni!
Nem kell"verseny" minőség, de mindenképpen szeretnék egy normális minőséget választani!
Remélem tudtok segíteni!
Mindenkinek köszönöm a figyelmet és várom a visszajelzéseket!
További szép estét Mindenkinek!
Üdv:S;
Motoros Szivek farsang és szülinap
FB-on, aki fent van, ott is lehet jelentkezni, de itt a SM-on is ott van az események között
először is boldog új évet és sok ezer balesetmentes km mindenkinek . látom a fórum nem aludt míg nem néztem be bár megvallom ezért kicsit szégyellem magam .
jó a használt autó is amit anyúl javasolt, de mindig van aki érdeklődik itt a fórumban a boci iránt, mert ugyan is vagyunk úgy egy páran, ha belenézünk azokba a gyönyörű boci szemekbe.... . és ki tudja még találkozhatnak az érdekek .
Egyszer már írtam itt hasonló szituációban, hogy a legtöbbünknek itt a fórumon szintén van vmi hasonló motorunk!
nekem van egy GSX-750F-em eladó akit érdekel bátran hivjon.
42000km van benne uj gumik 2011 8hó-ig müszaki is van rajta.
az ára pedig 950,000ft
érdeklődni telefonon +36309284232
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy segítsetek a moci vásárlási szándékomban.
A történet úgy kezdődött, hogy valamikor még gyerek koromban elhatároztam, hogy "nagy" motoros leszek a barátommal és megváltjuk a világot egy paripa nyergében...
2005-ben sikerült a motorjogsim. Idén jött el az alkalom, hogy egy motor vásárlásába belevágjak. Nos vettem is a cipőt, elballagtam egy motorkereskedésbe. Ahogy megláttam a 750 f-et rögtön megálltam előtte és bele is szerettem. Mikor ki akartam próbálni a gépet sajnos nehezen indult el a gép. 3 henger ment csak. Gondolom sokat állt a motor. Ez típus hiba lehetett vagy más dolognak az előjele? Gondolom régóta ott állt a moci. Kipucolták másnapra és ki is próbáltam... Még jobban beleszerettem... Mentem vele úgy kb 5 km-t. Nagyon kezes kis "bárány" volt... Igaz nincs nagyon összehasonlítási alapom... Kb. 3.000 km-t vezettem (gs500,freewind,simson,burgman,futong,verhovina) gépekkel...
A motor egyébként kívülről jó állapotban van 2003as és 40e km van benne...
1. Szerintetek mennyire jó választás ez a gép ha túrázásra hosszútávon szeretném használni?
2. Mennyire szervizigényes a gép?
3. Mire figyeljek még a megvásárlás előtt és után?
4. Mennyi km-t lehet egy ilyen típusú motorral megtenni?
5. Hol érdemes szerzvízeltetni?
6. 700e megér ez a gép?
Köszönöm szépen előre is a válaszokat!
Jó hétvégét mindenkinek!
Gejike
Tyű, egy igazi női motoros - ritka, mint a fehér holló! Nálunk a városban van talán 20-25 motoros, közülük 1 lány van. Ráadásul még Busát is vezetsz? Hát gratula!
Igen, a súlyát néztem, mivel az is pont annyi, 220-240kg, mint a 750F, és azért már hozzászoktam ehhez. Jó azért, hogy oldalszélben (2010-ben voltak szép szeles napok, amikor menni kellett) nem fújja le az útról olyan könnyen, mint mondjuk egy 160-170 kilós sportmotort. Mondom direktbe jó felkészítőmotor, leszámítva a sólyomnak a kétszerakkora teljesítményét.
Köszi a beszámolót!
Új vagyok, de már segítek is!
Rike1: Nekem 2002-es 750F-em van, már csaknem 2 éve. Kb. 15'000 raktam bele a 2 év alatt. A motorja elnyűhetetlen, lévén az előző szériás GSX750-R blokkját kapta, vagyis 15-16 ezret simán elpörögne, de le van tiltva 12-nél, lévén túramotor. Emiatt örökélet! Most van benne 25k kilométer, 2010-ben volt gumicserém, lánc-láncszett cserém, gyertyacserém, levegőszűrő, és olaj/szűrőcserém (ez utóbbi persze minden évben). Ezek mind még az eredeti cuccok voltak rajta, tehát uszkve 20-22ezret lazán kibír szinte minden. Nem panaszkodom, kezdőmotoros vagyok, nagyon jó kis gép. Odahúzom neki, akkor megindul, bár a fékre vigyázni kell, mert nem fog annyira, amennyire kéne. A keskeny hátsógumi miatt (150-es), óvatosan szabad csak döntögetni, nem kanyarvadász típus. Egyedül élmény vele menni, de kettecskén is simán. Barinőmmel megállás nélkül nyomtunk le 300-350 kilométert (jelzem szabályosan, tehát 130-160 között), és meg se éreztem (persze szokni kell).
Én mindenképpen ajánlom, az oktatómat idézve: "100 lóerőnél nagyobb motort ne vegyél kezdőmotornak." De most már Busára gyúrok! Imádom a 2008-as fehéret!
Valaki esetleg oszthatna meg tapasztalatokat a Sólyommal kapcsolatban!
Köszöntem és Boldog Új ÉVet Mindenkinek!
Rike1 én is használtam 4 éven keresztül egy GSX-F 600ast nagyon szerettem könnyen kezelhető kis motorka 25000 km mentem párommal vele csak ajánlani tudom őket az enyém korall piros és sajnos 2 éve csak a garázskában pihen letakarva a napfénytől az adatalapomon látod, hogy miért
Köszi a hozzászólásokat,megfontolandók+jó a cikk is.Jövőhéten lehet megnézek egy 2002-es 750F-et.
Legyetek boldogok jövőre!
Nyúl
Minden sportmotort megöltek
Itt egy jó cikk, hogy mit kell nézni egy idősebb motoron vásárlás előtt: http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2010/12/30/minden_sportmotor
t_megoltek/
Én még annyit tennék hozzá, hogy az első féktárcsák vastagságát nézd meg. Valahol bele van ütve, de azt hiszem 4 mm vastagságig jó, ez alatt csere érett. Egy kíméletes motorozással ez kb. 50-60.000 km. Ha cserélték a féktárcsákat, akkor kérdezd meg miért.
B.U.É.K mindenkinek ! Először vagyok ezen a fórumon ,és egyből segítséget szeretnék kérni tőletek .Motor vásárlás előtt állok,és a kinézett típus a levegős,olajos blokkos GSX600F,GSX750F vagy esetleg bandit.Újra kezdő motoros lévén egykét dolgra kíváncsi lennék,hogy mire érdemes figyelni ezeknél a gépeknél,elég sok a 40000KM-környéki futásteljesítményü gép a piacon -ez soknak mondható e vagy ettől sokkal többet is bírnak,várnák egy-két tapasztalatot ez ügyben is.Egyenlőre ennyit,ha lesz konkrét,majd fárasztalak még benneteket.
Üdv mindenkinek!
BUÉK Neked is! Aztán nem berúgni, ordítani!
Amúgy jó kis sityakod van, sose teszteld le törésileg!