Halihó!
Én is szívesen mennék ,de nekem már bpest is egy túra Eger mellől!De ha már arrafelé lenne a túra akkor az Üvegtigtist is meg lehetne nézni Pilicsaba melett van nem, nagy kerülő engem meg érdekelne!
Ez tényleg jó ötlet, én is pont emiatt gondoltam írok ma Nektek
Április végén, húsvétkor hozom vissza a bocit Berlinbe és nincs kedvem egyedül jönni Már 1-2 embernek feldobtam a labdát, hátha valaki csatlakozna...?
Sziasztok! Arra gondoltam, hogy gurulhatnánk együtt. Úgy látom, hogy jó a társaság itt, ezért lehet, hogy érdemes lenne egy közösség növelő gurulásra együtt elmenni. Ki is néztem egy utat, ami nem olyan hosszú, de mégis megismerhetnénk egymást nem csak itt a platformon...
Barkácsolásban jártasabbjától kérdezném, hogy a hátsó lengőkart kiszedni mennyire macerás házi körülmények között, mire kell odafigyelni esetleg jobban? Tavaly kicsit nyöszörgött, ki tudja, mennyi kenőanyag van benne, milyenek a csapágyak...
Nem akartam ilyen csúnyát írni,de van egy-kettő.Geggencs neked van hátsó doboz tartó konzolod? Mert ha van, egyszer lesasolnám, oszt csinálnák magamnak egyet.
Egy Endre nevezetű emberkétől:-)
Nem nagyon használta.Mikor megnéztem először , büszkén mondta, hogy előző évben kimerészkedett vele a hatosra és elment egészen Földvárig!
Több motorost ismerek Pakson, mint Pesten:-)
Így van Xebulon erre voltam kíváncsi!Ugyanis sok motorossal beszéltem már és kérdeztem ezeket tőlük: a válasz te hülye vagy!Mondom egy próbát megér elmegy egy körre és fülig érő szájjal jön vissza bazdmeg nem is gondoltam volna! Ugyi milyen egyszerű!
Zoli36 1999 04 havában érezte meg az első levegő fuvallatokat, azóta kicsivel több mint 44000 kilométernyit koptatta az aszfalt csíkot. A gumik Metzeler M1 melyek kb 4000 kilométert futottak. Lánc szett csere 36000nél volt, a fékek úgy is fogalmazhatok, hogy teljesen újak is lehetnek mert sajnos csere érett, olaj olajszűrő 6000-ként cserélve csak Motul 5100 használatával. Akkumulátor fél éves. Teljesen gyári szép állapotban maradt. Ez idő alatt én vagyok a második gazdája a kicsiny bocinak lassan 7.éve
Igazából azt mondanám, hogy ha komolyan érdekel akkor beszéljünk meg egy időt és nézd meg személyesen.
Elérhetőségem az adatlapon (most már )
Ellenkormányzással döntök.
Ha jobbra szeretnék kanyarodni, akkor balra kormányzok - jobbra döntök.
A boci amúgyis lassú (nem kanyarvadász), ezért kénytelen az ember a gyors döntés erőszakolásához a kormányt használni.
Testsúllyal való döntést a boci csak kelletlen veszi tudomásul, de azért is túramotor, hogy lehet fészkelődni a motoron - ő meg megy tovább egyenesen. Nem is szeretném, ha egy-egy fenékmozdulatomra a koptatóig döntene.
Szevasztok!
Bocs ha belepofázok de inkább a coldrex vasát vedd meg fiatalabb és árban valószínűleg nem sokkal több!Nagyon kezes kis gép !Nem egy kanyarvadász?Ti hogyan dőtitek meg a motort kanyarban testel?Vagy alkalmazzátok a kreszen tanultakat, ugye a centrifugális erő ellenkezőleg hat című részt!
Én is szívesen mennék ,de nekem már bpest is egy túra Eger mellől!De ha már arrafelé lenne a túra akkor az Üvegtigtist is meg lehetne nézni Pilicsaba melett van nem, nagy kerülő engem meg érdekelne!
A tapasztalatok alapján elég megbízható részletes előjelzés, jó alap a túrák szervezéséhez!
Április végén, húsvétkor hozom vissza a bocit Berlinbe és nincs kedvem egyedül jönni Már 1-2 embernek feldobtam a labdát, hátha valaki csatlakozna...?
http://motorozz.hu/img/tour/4050_76105_1.jpg
Mit szóltok az ötlethez?
KUK 01 - Dunakanyar
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4050&sessio
n_id=GHNY2uAe5FQ15084
Nem nagyon használta.Mikor megnéztem először , büszkén mondta, hogy előző évben kimerészkedett vele a hatosra és elment egészen Földvárig!
Több motorost ismerek Pakson, mint Pesten:-)
Zoli36 1999 04 havában érezte meg az első levegő fuvallatokat, azóta kicsivel több mint 44000 kilométernyit koptatta az aszfalt csíkot. A gumik Metzeler M1 melyek kb 4000 kilométert futottak. Lánc szett csere 36000nél volt, a fékek úgy is fogalmazhatok, hogy teljesen újak is lehetnek mert sajnos csere érett, olaj olajszűrő 6000-ként cserélve csak Motul 5100 használatával. Akkumulátor fél éves. Teljesen gyári szép állapotban maradt. Ez idő alatt én vagyok a második gazdája a kicsiny bocinak lassan 7.éve
Igazából azt mondanám, hogy ha komolyan érdekel akkor beszéljünk meg egy időt és nézd meg személyesen.
Elérhetőségem az adatlapon (most már )
Nekem is van egy gsxf eladó
csörges meg a részletekért +36309284232
Ha jobbra szeretnék kanyarodni, akkor balra kormányzok - jobbra döntök.
A boci amúgyis lassú (nem kanyarvadász), ezért kénytelen az ember a gyors döntés erőszakolásához a kormányt használni.
Testsúllyal való döntést a boci csak kelletlen veszi tudomásul, de azért is túramotor, hogy lehet fészkelődni a motoron - ő meg megy tovább egyenesen. Nem is szeretném, ha egy-egy fenékmozdulatomra a koptatóig döntene.
Bocs ha belepofázok de inkább a coldrex vasát vedd meg fiatalabb és árban valószínűleg nem sokkal több!Nagyon kezes kis gép !Nem egy kanyarvadász?Ti hogyan dőtitek meg a motort kanyarban testel?Vagy alkalmazzátok a kreszen tanultakat, ugye a centrifugális erő ellenkezőleg hat című részt!
Tudnál adni néhány infót a gépedről? (évjárat, futott km, műszaki állapot, gumik, fékek állapota, esetleges sérülések)
Köszönöm
Üdv, zoli36