Suzuki GSX750F 8,4 / 10

Suzuki / Suzuki GSX750F
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 750 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 16000
vezetett km: 7000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Volt néhány motorom....talán 30 asszem................kábé......nos inkább túrázunk,és lődörgünk a brünhildával.Ez a típus egyszerű és mégis nagyszerű.....az ősrégi jól bevállt blokk kiválóan teljesít...persze totál bebutítva.....de a közel 100 ló elég arra amire.......tehát a blokk jó zireg zörög csireg csörög de megy és valóban egyszerű mint a faék.Olaj levegő hűtés jó és soha nem melegszik túl ellenben a buta okoskodókkal szemben .....nem kell oda víz minek......ha jól emlékszem 6 századra illesztették a dugattyúkat ezekben a gépekben gondolva a jelentős hőtágulásra.
magam szervizeltem szervizelem....saját tapasztalatokat osztok meg.Olajcsere 5-6 km után...nem kell bele csodaolaj....ásványival is megelégszik.....de félszinti 10-40-50 ami jó lehet.......olaj típus szabadonválasztott.....szelepállítás 8-10 ezrenként ajánlatos.....bááár nem sértődik meg akkor sem ha kihagyod...de ellenőrizni azért tanácsos....gyertyacsere 20 000 nél kell ha jó ha nem ki kel cserélni.Vezérműlánc 30-50 ezret is elmegy önfeszítős így nagyon nem kell vele foglalkozni......freszítőív...és a vezető nem kopik azt nem is cserél szinte senki......talán 70-80km körül.
ennyit a blokkról egyszóval jó .....és igénytelen.
a külső megjelenés ízlés dolga nekem tetszik....de van olyan aki rosszul van ha meglátja.............
a váz acél,robosztus,de jó..........hátsó rugóstag jónak mondható...az első viszont szar nem kicsit..nagyon.....olajcsere mindenképp javasolt évente......10w de inkább 15 jövőre 15 teszek bele.....át lehet szelepelni az elejét rugócsere satöbbi akinek van kedve hozzá.....összességében tehát jó gép szerethető...és viszonylag jó kanyarban is persze a hosszú tengelytáv miatt nem egy ringrakéta de ha behúzod ívre akkor ott is marad és hajszálra ott megy ki ahová nézel......gumiválasztás viszont fontos 150 guma elég rá bár van aki 160 tesz rá de keskeny a felni így nem sok értelme van.

Erre használta
túrázás.

Javítanivalók
nem romlott el semmi eddig...csak a kötelező és szükséges dolgokat cseréltem szervizeltem.

Itt szervizelte
magam javítom......alkatrész olcsó és van minden hozzá álltalában 1 hét a szállítási idő.

A beküldő 29 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: TENET

Beküldve: 2009. június 15.