Megnéztem gyors a vaterát, sleber nevű eladó jelenleg nincs lehetséges hogy nevet váltott, és ugyanazon személyről beszélünk. ha meglesz az áru jelezd milyen.
Ne agódj,nemfogod megbánni 100%-os árut kaptam én is. Elöször nekem is voltak fentartásaim,de láttam az értékelését az eladónak rengeteget eladott, mindenki csak jót irt róla.Én másfél éve használom a gépbe.
... Az biztató, hogy bejött Neked... Annyira félek ilyeneket online aukciókon venni... Ha meg olcsó az egyenesen gyanús... Láttam én is 10.000-ért... De nem tudom, hogy megvegyem-e, hiszen darabja 3500-4000 ft szokott lenni... De 4db 10.000 Ft-ért nagyon csábító...
Hali. Én a vaterán vettem iridiumos gyertyát,4db szállítással 13e volt.NGKcr9eix tipus,tapasztalat:hidegen sokkal jobban indul,mintha jobban is menne a gép(de lehet csak bemagyarázom magamnak)és kevesebb fogyaszt ezzel a gyertyával.Egy szóval nálam teljes mértékben bejött. ja és 60000km-enként kell csak cserélni állítólag.
Szia Sanyi!
A sárkány a motorra kellene... Én olyan 10-15 cm-re gondoltam...
De nem feltétlenül az kell, hanem valami hasonló... Várom nagyon a képeket!
Kinyomtattam a sárkányodat a festő barátomnak.Az a kérdés, hogy pontosan hová akarod a sisakra(ha, jól emlékszem), mekkorában és mi lenne a szín összetétel?
A fékpedállal kapcsolatosan Hétfőn visszaszólnak!
Ma felkerült a lánckerék szett! (még egyszer köszönöm)
Illetve le lett vetkőztetve a csinos.
Kíváncsi vagyok, hogy a festő barátom mit talál ki?
1-2 nap és meglesznek a látványtervek.
(feldobom, ha átküldi)
Szia!
Nos kérdésedre válaszolva igen elkészült a konzol, ami vicces a dologban, hogy egy túrán használtam csupán, mert nem igazán jött be a dobozos móka. Így most eladó az egész cucc dobozáron... vagy csak dobozok. Képeket, küldök, ha gondolod e-mail címedre, vagy teszek fel ide...
Szép estét...
Köszönöm szépen a hozzászólásokat!
Tavaly vettem a motort, mint igazán kezdő (első nagy motor), azóta csak húztam Neki, mert elfogyott az összes pénzem a motor árára és a sürgős javítani valókra (meg persze átírás, biztosítás). Mostanra szedtem össze egy kis pénzt, amit rá tudok fordítani és szeretném, ha nyáron már mehetnék túrázni. Persze úgy, hogy egyben legyen a gép alattam.... Tehát, minden apróságot szívesen fogadok legyen az alkatrész, vagy jó tanács.
Mindenkinek mindent köszönök! Azt hiszem, hogy lesz még néhány kérdésem felétek. :)
Hali, Banner vagy Varta akksi amit merek adni, a Banner 11000, gyertyát én inkább Denso-t tennék bele ami kicsit olcsóbb is mint az NGK, de van mindkettő, szinkront 12000-ként írnak elő, annál gyakrabban csak ha hajtod akkor kell bár a gixef hajlamos arra, hogy sűrűbben kérje mint kéne és nem, a szinkron "állítódik" el hanem a hengerek kopnak és azért kell állítani.
Az alábbi oldalon találsz néhány akkumulátor leírást - 10-14eFt között: Biker World - GSX750
Röviden: YTX9-BS akkumulátor, Méret: 150x87x105mm.
Ha más milyet veszel, akkor ügyelj, hogy már egy mm-rel nagyobb akkumulátor sem fog beleférni.
Ha már kicsit motoroztál, akkor érzed mikor kell karbiszinkront csináltatni. Leginkább induláskor, kis teljesítménynél, kis fojtószelep szögnél rángat a motor - egyik torok már nyit, de a másik torok zárva és visszafogja a motort, aztán nyit a másik torok is és ugrik a motor.
Dugóban vánszorogva igazán idegesítő. De kanyarban lassú terhelésváltáskor is jó, ha nem ránt a motor. Csutkára húzva nincs jelentősége.
Egyébként mindig elállítódik, akár 3 havonta is utánállítadhatnád.
Ha van pénzed, akkor minden szervizkor (6000km) érdemes beállítani - ha nincs, akkor legalább nagyszervizkor (12000km).
Sziasztok!
Látom, mindenki téli álmot alszik...
Az lenne a kérdésem, hogy milyen gyertya kell a motorba? (típus, szám, ha lehet)
Illetve milyen akkumulátort érdemes belevenni? Ha erre is tudnátok mondani típust, vagy számot, ami alapján be tudom azonosítani.
Egy karburátor szinkronizálás évente kell a gépre? Vagy ez valami rutin művelet? Egy haverom mondta, hogy szerinte ez kellene a motorra... Ez elállítódik?
Szia Norbi!
Motorozás hiányában a régebbi fórum hozzászólásokat nézegetem, hátha találok valami hasznosat.
Érdeklődnék, hogy elkészült a konzolod? Tudnál felrakni róla képet?
A sárkány a motorra kellene... Én olyan 10-15 cm-re gondoltam...
De nem feltétlenül az kell, hanem valami hasonló... Várom nagyon a képeket!
Köszi!
G.
Kinyomtattam a sárkányodat a festő barátomnak.Az a kérdés, hogy pontosan hová akarod a sisakra(ha, jól emlékszem), mekkorában és mi lenne a szín összetétel?
A fékpedállal kapcsolatosan Hétfőn visszaszólnak!
Üdv:S;
Ma felkerült a lánckerék szett! (még egyszer köszönöm)
Illetve le lett vetkőztetve a csinos.
Kíváncsi vagyok, hogy a festő barátom mit talál ki?
1-2 nap és meglesznek a látványtervek.
(feldobom, ha átküldi)
Ciaó!
Üdv:Sanyi
Köszi
Nos kérdésedre válaszolva igen elkészült a konzol, ami vicces a dologban, hogy egy túrán használtam csupán, mert nem igazán jött be a dobozos móka. Így most eladó az egész cucc dobozáron... vagy csak dobozok. Képeket, küldök, ha gondolod e-mail címedre, vagy teszek fel ide...
Szép estét...
Tavaly vettem a motort, mint igazán kezdő (első nagy motor), azóta csak húztam Neki, mert elfogyott az összes pénzem a motor árára és a sürgős javítani valókra (meg persze átírás, biztosítás). Mostanra szedtem össze egy kis pénzt, amit rá tudok fordítani és szeretném, ha nyáron már mehetnék túrázni. Persze úgy, hogy egyben legyen a gép alattam.... Tehát, minden apróságot szívesen fogadok legyen az alkatrész, vagy jó tanács.
Mindenkinek mindent köszönök! Azt hiszem, hogy lesz még néhány kérdésem felétek. :)
Az alábbi oldalon találsz néhány akkumulátor leírást - 10-14eFt között:
Biker World - GSX750
Röviden: YTX9-BS akkumulátor, Méret: 150x87x105mm.
Ha más milyet veszel, akkor ügyelj, hogy már egy mm-rel nagyobb akkumulátor sem fog beleférni.
Ha már kicsit motoroztál, akkor érzed mikor kell karbiszinkront csináltatni. Leginkább induláskor, kis teljesítménynél, kis fojtószelep szögnél rángat a motor - egyik torok már nyit, de a másik torok zárva és visszafogja a motort, aztán nyit a másik torok is és ugrik a motor.
Dugóban vánszorogva igazán idegesítő. De kanyarban lassú terhelésváltáskor is jó, ha nem ránt a motor. Csutkára húzva nincs jelentősége.
Egyébként mindig elállítódik, akár 3 havonta is utánállítadhatnád.
Ha van pénzed, akkor minden szervizkor (6000km) érdemes beállítani - ha nincs, akkor legalább nagyszervizkor (12000km).
Nekem ez soknak tűnik... Vagy nem az? Nem tudom...
Azért köszi, rendes vagy!
Fékpedálra gondolsz?
http://cgi.ebay.de/Suzuki-GSX7...
Itt van egy:-)
Látom, mindenki téli álmot alszik...
Az lenne a kérdésem, hogy milyen gyertya kell a motorba? (típus, szám, ha lehet)
Illetve milyen akkumulátort érdemes belevenni? Ha erre is tudnátok mondani típust, vagy számot, ami alapján be tudom azonosítani.
Egy karburátor szinkronizálás évente kell a gépre? Vagy ez valami rutin művelet? Egy haverom mondta, hogy szerinte ez kellene a motorra... Ez elállítódik?
Köszönettel:
Gábor
Motorozás hiányában a régebbi fórum hozzászólásokat nézegetem, hátha találok valami hasznosat.
Érdeklődnék, hogy elkészült a konzolod? Tudnál felrakni róla képet?
Köszi! Gábor
És meg sem köszöntem a segítséged... Majd most! Köszönöm!
Szóval a sárkány: