Bár kicsit alul méretezett a bicigli, de hová mennél? Legfeljebb Te leszel a topik mostoha gyereke!
Mondjuk én azt se értem, hogy én minek írogatok ide, amikor már eladtam a Suzukit!
Nosztalgiázok!
KillBill vagyok! Bocsánat, hogy rátok török...
Nem tudom, hogy jó helyen járok -e.?
Van egy feleslegessé vált Suzuki gsx 600F hátsó doboztartóm. ÚJ!
Így eladásra kínálnám.
Gondoltam hátha érdekel itt valakit.
Ára: 10 000,- Ft
Elérhetőségem a reglapomon megtalálható.
Más egyéb motor felszereléseim is vannak eladók. Ruhák (férfi, női), nyeregtáska, csizmák, kesztyűk, bukók stb...
Ma kész lett az ülésem!
Nem egy csicsa-bicsa, csak át lett húzva, illetve le lett cserélve a gyári, és az azon rajta lévő hányadék valami. A szombathelyi kárpitos szerzett olyan műbőrt, amivel a motorok ülését borítják, és azzal csinálta meg. Szerintem nagyon szép lett! A szivacsot is kiigazította, szépen kivitelezett, profi munka! A címe privátban...
Íme:
Repsol olajjal van-e valakinek valamilyen tapasztalata, mert eddig motult töltöttem a gépbe, meg is vagyok vele elégedve, de most Repsolt tudnék nagyon jó áron beszerezni, azonban semmi tapasztalatom nincs vele kapcsolatban, ezért bárminemű véleményt szívesen fogadnék.
Köszi!
Nekem a hátsó azt csinálja, hogy ha lenyomom es gyorsan engedem fel, akkor a teló-út elején felugrik, aztán belassul és szépemn lassan jön fel. Ha lassan kezdem el felengedni, akkor úgy érzem, hogy elejétől fogva csillapít.
Jó zavaros mi?
Sziasztok Pisti vagyok szeretnék tanácsot kérni van egy750es gsxf em 2004es kiadás.150/70zr17 es pirelli gumi van hátul jelenleg de cserére szorul.érdeklődnék mi a max méret amit fel lehet rakni,Előre is köszi Pisti
tsanyi!
Az adatlapomhoz töltöttem fel képeket és videókat a telószerelésről. Az összerakásról csak képek vannak, nem találtam értelmét a videónak. Sorrendben a második videó után következnek a képek és utána a harmadik vidi. A hang szar, ezért csalós! Az összerakott de olaj nélküli teló hangja nem az a kopogás amit említettem, hanem a vákuum hangja! Ott még simán megy föl-le, semmi probléma. Majd feltöltés után már az hallatszik, aminek nem kéne, vagyis minden lenyomáskor koppan.
Nem kell ezt légteleníteni, hogy az olaj mindenhová eljusson?
Megköszönném, ha véleményeznéd a felvételeket, hátha rájössz, mi nem ok!
Nem valószínű, hogy más villa van benne, mert a service manual képeivel összehasonlítva kívülről minden stimmel. A manual ír 10w-s olajat, csak éppen Valvoline-t vettem hozzá. Még agyalok rajta, nézegetem...
Ezekbe a régiekbe 15W-t szoktak előírni nem 10W-t csak a valvoline mindenhez azt ajánlja mert nem gyárt mást.........kevés és vékony lesz az oda azért jár könnyen...
Azóta megint szétszedtem, de nem jövök rá, mi ne stimmel. Ami még érdekes, hogy a fölső szár alján van egy luk olyan 4-5mm átmérővel, és ott belül a csőben van egy forgatható hüvely, amin szintén van két ekkora luk, a lukak között olajárokkal. Na most ezt nem pozicionálja illetve rögzíti semmi, könnyen lehet körbe forgatni luk a lukra vagy luk az árokra. Ennek nem tudom, mi a jó beállítása, vagy esetleg mindegy?
A rajzokon piros ceruzával körbekerített alkatrészek nekem nincsenek. Helyette a robbantott ábrán berajzoltam a kupos távtartót piros négyszögben. Az van benne. Ezt az egy olajmennyiséget írja. illetve az előzőleg barakott rajzon azt mutatja, hogy a szár fölső szélétől 192mm-re kell lenni az olajszintnek. Hoppá! Ezt kell lemérnem! Lehet, hogy ez nem stimmel? Ha bólintós-ha nem, itt kell lennie a szintnek?
Mondjuk én azt se értem, hogy én minek írogatok ide, amikor már eladtam a Suzukit!
Nosztalgiázok!