Ok, ez rendben van, de amikor azt látja az ember, hogy mindenünnen pofátlanul levágják illetékekkel, és adókkal, ráadásul még az utalapba is vonnak, - pofátlan büntiket most hagyjuk - az utak pedig halál - baleset veszélyes - sz@rok, kicsit már tele a hócipő!
A súlyadó (teljesítményadó) nem azért van, hogy az utakra fordítsák, hanem egy gépjárműre kivetett adónem, amit az önkormányzat használ fel --- és általában nem közlekedéssel kapcsolatos dologra.
Ha a gépjármű adót az utakra kellene fordítani, akkor ilyen alapon a személyi jövedelem adót személyi segélyekre, ingatlan adót meg lakástámogatásra kellene célzottan használni.
Kár azon keseregni, hogy a gépjármű adóból nem fordítanak szinte semmit az utakra, mert célzottan nem erre való.
Sziasztok bocisok!
Sajnos meg kell válnom álmaim motorjától.Egy valóban megkímélt 2004 évjáratú 13500 km gurult,teljesen gyári paripáról van szó. Aki egy tuti bocit szeretne ÉRDEMES MEGNÉZZE.Hívj bátran06306632262 számon.
Innentől elég nyögve nyelős, nekem már ezt kétszer is eljátszotta, az akksi kevés volt, bikázni kell, és nagy nehezen fog beindulni, 2, majd 3, és a negyedik.
De amikor sűrűbben indítottam, nem csinált ilyet.
Szia!
Tél után nekem is nehezen indul, ezért én bebikázom egy autóról,hogy a saját aksiját ne meritsem le,1-2-3 hengeresen indul,majd elkapja a negyediket is. Utána ha bemelegedett,már rendesen indul egész szezon alatt.
Nekem egy 600-as modellem van, ami a teli allas utan nem akar indulni. Probaltam januarban is inditani a gepet, hogy jarjon egy kicsit, de akkor sem indult. Azt betudtam annak hogy hideg van, es nem is nagyon eroltettem a dolgot. Most viszont kezd zavarni...
Mi lehet a gond? Ti hogy bitjatok szora az elso tavaszi inditaskor a gepet?
Az elozo gepem egy tt600 as volt, annal nem tapasztaltam semmi kulonoset a tavaszi inditasnal...
írnék neked mélt, de kurvára nem működik ez a cím..:-((((
Ha a gépjármű adót az utakra kellene fordítani, akkor ilyen alapon a személyi jövedelem adót személyi segélyekre, ingatlan adót meg lakástámogatásra kellene célzottan használni.
Kár azon keseregni, hogy a gépjármű adóból nem fordítanak szinte semmit az utakra, mert célzottan nem erre való.
Ráadásul az éves futás 90%-a Ausztriában van, mert ott jók az utak! Itthon állandóan a kátyúkat kell lesegetni.
Persze az 1 másik kérdés, hogy nem kapsz érte semmit. Legfeljebb sz@r utakat. Meg rendőri cseszegtetést.
Sajnos meg kell válnom álmaim motorjától.Egy valóban megkímélt 2004 évjáratú 13500 km gurult,teljesen gyári paripáról van szó. Aki egy tuti bocit szeretne ÉRDEMES MEGNÉZZE.Hívj bátran06306632262 számon.
De amikor sűrűbben indítottam, nem csinált ilyet.
Tél után nekem is nehezen indul, ezért én bebikázom egy autóról,hogy a saját aksiját ne meritsem le,1-2-3 hengeresen indul,majd elkapja a negyediket is. Utána ha bemelegedett,már rendesen indul egész szezon alatt.
Nekem egy 600-as modellem van, ami a teli allas utan nem akar indulni. Probaltam januarban is inditani a gepet, hogy jarjon egy kicsit, de akkor sem indult. Azt betudtam annak hogy hideg van, es nem is nagyon eroltettem a dolgot. Most viszont kezd zavarni...
Mi lehet a gond? Ti hogy bitjatok szora az elso tavaszi inditaskor a gepet?
Az elozo gepem egy tt600 as volt, annal nem tapasztaltam semmi kulonoset a tavaszi inditasnal...
Udv
Okko