Éppen motor vásárlás előtt állok, s a kiszemelt típus a GSX750F. KB 7-8K -m van a gépre, 2000 - 2004 -es évjáratokban gondolkozom. Tudtok -e mondani nekem olyan előforduló problémát, amire érdemes odafigyelni a vásárlásnál, ennél a típusnál?
Továbbá ha ne adj isten valakinek van eladó ilyen paraméterekkel, akkor persze érdekelne. Főleg, ha gondos tulajnál szeretné tudni a volt mociját.
Hali.Én szoktam venni egy sráctól gumisnál Bp-en dolgozik,fel is szerelik,szinte újat adott a múltkor is fél áron igaz nagytestű robogóra de még a matrica is rajta volt,most is majd tőle akarok előre mert már kopott.A tel száma:06203184523 remélem tudtam segíteni.
Eljött a gumicsere ideje, és érdekelne, hogy nem tudtok-e valahol Bp-en (vagy környékén) olyan szervizt, ahol korrekt áron lehet megvenni a gumikat.
(Continental Road Attack -ba gondolkodok, főleg túrázásra, és városi motorozásra lenne használva, de ha tud valaki valami jobb ötletet, szívesen meghallgatom :) )
Netről egész jó árba lehet rendelni, de ha lehet, inkább egybe oldanám meg a vásárlást, és szerelést.
Hali!Ja nálunk nincs hó!
Pénteken esett 1cm de tegnap már száraz volt az út is meg minden.Most hívott ismerősöm,hogy nem e gurulunk egyet mert vett egy banditot,és még nem probálta ,de mondtam hogy nagyon hideg van még a motoron nekem legalábbis.Valaki megy a motorshow-ra ?
Ha jól emlékszem akkor le kell venni az idomot jobb oldalról, úgy férsz a kuplunghoz. Nekem rugó problémám volt, levettem a balos idomot, és rádöntöttem egy fatuskóra az elejét.Van ott egy merevítő, így könnyen hozzáférsz, és nem folyik ki belőle az olaj.Én is motult használok.
Ha melegen is akkor nem biztos, hogy az olaj....a szerelődnek igaza lehet bár inkább a beverődés a szokásos ha csak nem csúsztatod állandóan a kuplungot...amúgy valvoline, liqui moly stb, nem annyira csinálja ezt, de melegen a motul sem...
Melegen is csattan a váltó,ha nem ügyeskedem a gázfröccsel.
Milyen olajat ajánlsz?
A kuplung oldalát megbontva az olajat le kell engedni?
Nem sportosan megyek csak kihasználom a 93 pacit.
A gyári gumit 29.000 körül cseréltem z6-os interakt-ra.
Ez a Metzeller a második garnitúra a bocin.
Köszi az infókat!
Szevasztok!
Hát ma gurultam egy kört a faluba.Beindításnál lemerült az aksi na mondom feltöltöm aztán már ha ott van gondoltam gurulok .Jöhetne már az a tavasz !Elég hideg volt még a motoron
A motul hidegen picit fogja valóban a kuplungot, valószinüleg az adalékja miatt, de ez nem gond mert jó olaj.....van olyan amelyikkel nem fogja ezt csinálni, a lamellák ha sokat csúsztatod valóban hullámosodhatnak vagy a kosár sportos használat mellett beverődhet.....le kell venni a deknit és ez hamar kiderül, de előbb cseréld másra olajat és ha azzal is csinálja tényleg kuplung lehet....
Hali!
Olvasom, hogy a Motul 5100 olajjal sokan mennek itt.
Nekem is az van benne, csak a kuplung nem emel ki annyira, hogy a váltó ne csattanna.
Volt durva-állítás, fínom-állítás,stb. A szakszervizes pécsi veterán szerelő szerint a lamellák hullámosodása okozhatja.
2007 07.havi a gép, és 42.000 körül ment.
Tapasztalat, jótanács?
Köszönöm előre is!
Joci.
Szia!
Én pont most a télen kaptam szét.
Nem nagy dolog szétkapni viszont az összerakáshoz a nyomatékkulcs használata ajánlott!
Az enyém még az idén lesz 6-éves de bizony már ráfért a zsírzás főleg az alsó kiflinél.http://www.sportmotor.hu/motor...
Éppen motor vásárlás előtt állok, s a kiszemelt típus a GSX750F. KB 7-8K -m van a gépre, 2000 - 2004 -es évjáratokban gondolkozom. Tudtok -e mondani nekem olyan előforduló problémát, amire érdemes odafigyelni a vásárlásnál, ennél a típusnál?
Továbbá ha ne adj isten valakinek van eladó ilyen paraméterekkel, akkor persze érdekelne. Főleg, ha gondos tulajnál szeretné tudni a volt mociját.