Kb 450 literes az ülés alatti csomagtartója!
Nem ám! A GSF1200-as Bandithoz képes , kb a 2 szerese vagy 3 szoros! Befért két jól összetekert essőruha, miniláncspray,2 féle(spray, behúzószálas) defektjavító esetleg lezárólánc.. Én még betuszkoltam a hátsó lámpa fölé, sisakhálót, égőkészletet, eü csomagot.
A lényege hogy egybefüggő , és nem tagolt falakkal mint a Bandité!
Amúgy szerintem nincs ennél nagyobb csomagtartója semelyik motornak. Mindig minden belefér ami a motorozáshoz szűkséges. És még a gyári szerszámkészletnek is van maradása. Én olyan 6-7 literre becsülöm.
Mennyi hely van az ülés alatt? Pl. a régebbi Banditákhoz képest, mert azt tudom, hogy az új Banditákon szinte nulla. Nincs valakinek esetleg fényképe róla?
Még nem 100%, de lehet, hogy sikerült megtörni a jeget otthon, és lesz egy ÚJ mocim.
Vagy GSX, vagy nagy Bandita.
Minden elismerésem a Banditos kollégáknak!
Hihetetlen de lehet velük kulturáltan vitatkozni! Ez itt nem szokott mindenkinek sikerülni! Főleg nem elsőre!
Igaz én vitatkozni nem szeretnék egyikőtökkel sem.
Az élet úgy hozta, hogy GSX-em lett, amit nem cserélnék most el semmire!
Ez viszont nem von le semmit a Big Bandit érdemeiből, amit már sok, sok éve bizonyít egyfolytában, akár a tartósságot, akár a menetdinamikát, akár a motorozhatóságot nézzük!
Na ez itten a lényeg! Meg a GSX!
A teztben még a régi japán belpiacos CB1.3 szerepel, én kíváncsi lennék a mostanira is...
XJR-nek pedig nagyon rövid az 5.-je (rövidebb, mint a bandité), zavaróan magas fordulaton motorozható.
szerintem...
Óóóó köszönöm a dicséretet és az elismerést! Lehet többször megismételni a jövőben, nem veszem zokon!
A titok: Van egy GSX 1400 nevű könyvtár a számítógépemen, ha valami infóra akadok a típussal kapcsolatban ide bemásolom. Aztán ha hirtelen kell valami, akkor meg kimásolom!
Nos?
Szólithanánk ezek után István Barátnak?
Lexikális tudása a szerzetesek sorába emeli önt! Részemről a megtiszteltetés hogy ismerhetem személyét!
Hogy mindig elő tud rukkolni valami témábavagó remek idézettel?!
Hogy csinálja mester mi a titka?!
Az alábbi összehasonlítás már többször szerepelt itt a topikban. Most csak a nyomatékrugalmasság kedvéért tette fel ismét. Igaz Banditos adat nincs benne…
Típus HONDA CB 1300 YAMAHA XJR 1300 SUZUKI GSX 1400
Mért adatok!
Teljesítmény 102 LE 7200/min 112 LE 7700/min 110 LE 7000/min
Forgatónyomaték 113 Nm 4700/min 115 Nm 6000/min 128 Nm 5000/min
Végsebesség 204 km/h 218 km/h 235 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h 3,9 mp 3,3 mp 3,1 mp
Gyorsulás 0-140 km/h 7,2 mp 5,6 mp 5,2 mp
Gyorsulás 0-200 km/h 17,0 mp 13,8 mp 13,3 mp
Nyomatékrugalmasság
60-100 km/h 4,2 mp 4,3 mp 4,1 mp
100-140 km/h 4,6 mp 4,2 mp 4,4 mp
140-180 km/h 5,9 mp 5,6 mp 5,4 mp
Fogyasztás L/100 km 95 6,7 6,8 7,1
A fenti adatokat a MOTO Journal Francia motoros újságból gyûjtöttem!
Köszi hogy megosztottad velünk egyik legintimebb dolgodat, tisztelet és nagyrabecsülés érte!
Jel pillanatban (még egy pár hétig) a környezetemben (barátoknak) 3 db
1200 BANDIT -ja van és itt is felszolaló barátom meg arról nyergelt át piciny gyözködés után GSX1400-re. Így 2 -en vagyunk 1.4-el kisebbségben. Ettől függetlenül minden retorzió nélkül használhattunk azt a megszólítást.
De ha téged sért ez a megnevezés akkor igérem vezekelek érte és szigorúan csak a katalogusban felelhető hivatalos néven fogom megszólítani!
...meg Avon Azaro van rajta a 7mm-es (vagy 10mm-es? ) mintamélységével! Szerintem mire ezt leégeti róla , beborul a blokkja! De minimum olyan színű lesz mint a tankja!
Persze, értem én. A gsx gyakorlatilag egy sportosabb autó blokk karakterisztikájával rendelkezik. Ez mondjuk számomra nagyon vonzó volt benne mindig is, mert irtózom a magas fordulatoktól(A gpz-m 6000-et forgott 100-nál, minden bajom volt tőle )..
Ez a nyomatékrugalmasság dolog jól hangzik számokban kifejezve, de arra ritkán gondolunk, hogy az egyes motorok teljesen más végáttétellel rendelkeznek. Vagyis - példának okáért - Gsx pajtás adott sebességnél még ötödik fokozatban is kevesebbet forog, mint Gsf úr. (ha jól emlékszem, 6000/perc-nél 5.-ben bandika 170km/h val suhant, GSX ugyanilyen fordulaton 6. fokozatban 210km/h-nál mocorog)
Ilyen alapon összehasonlíthatnánk úgy is őket, hogy bandika pajtás 5. fokozatban, és GSX úr 3. ban.
Fentiektől függetlenül azt vallom, hogy bandika végáttétele szenzációsan el volt találva... - a sors fintora, hogy pont az 5. fokozat adta meg magát, és utána jöttek a bajok csőstül...
A GSX-nél szerencsére ha tönkreteszek egy sebességi fokozatot, még mindig marad 5!
Oh!
Benéztek a banditos kollégák!
Tiszetletem mindenkinek!
A számok már megint! Gyerekek! Kukancsatok már azért bele azért az állandóan emlegetett fordulatszám skálába is, és nézzük meg az áttételezéseket. Hány fokozat van a bandika nyomatékvátójába? És A 1.4 -ében?
Hogy fest ez az eredmény 60-140 között? Nekem nincsenek ilyen adataim.
De most komolyan ne hidjetek már a számoknak, felejtsük el ezt a számháborút, élőben tapasztaljátok meg!
Remek alkalom erre , ha összejön a Tokajban megrendezésre kerülő márkatalálkozó: http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Itt találtok talán egy két gazdit akik néhány dicsérő szóért elcserélik, egy körre, ha nem akadna addig jobb alkalom.
Üdv.
István
Bocsi, hogy hozzászólok....., de azért nem ultrabrutál (hacsak nem az élményre gondoltál ) 200+ csupasz géppel. 235 felett is simán megülöm.
Szokás kérdése....
Én így jobban átérzem a szabadságot, mint plexi mögé bújva.
Nem ám! A GSF1200-as Bandithoz képes , kb a 2 szerese vagy 3 szoros! Befért két jól összetekert essőruha, miniláncspray,2 féle(spray, behúzószálas) defektjavító esetleg lezárólánc.. Én még betuszkoltam a hátsó lámpa fölé, sisakhálót, égőkészletet, eü csomagot.
A lényege hogy egybefüggő , és nem tagolt falakkal mint a Bandité!
Amúgy szerintem nincs ennél nagyobb csomagtartója semelyik motornak. Mindig minden belefér ami a motorozáshoz szűkséges. És még a gyári szerszámkészletnek is van maradása. Én olyan 6-7 literre becsülöm.