Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 450 literes az ülés alatti csomagtartója!
Nem ám! A GSF1200-as Bandithoz képes , kb a 2 szerese vagy 3 szoros! Befért két jól összetekert essőruha, miniláncspray,2 féle(spray, behúzószálas) defektjavító esetleg lezárólánc.. Én még betuszkoltam a hátsó lámpa fölé, sisakhálót, égőkészletet, eü csomagot.
A lényege hogy egybefüggő , és nem tagolt falakkal mint a Bandité!
Amúgy szerintem nincs ennél nagyobb csomagtartója semelyik motornak. Mindig minden belefér ami a motorozáshoz szűkséges. És még a gyári szerszámkészletnek is van maradása. Én olyan 6-7 literre becsülöm.
Gsx tulaj Urak! Van valakinek eladó gsx kormánya?
JEEEEE! Akkor már inkább Gsx, mint vizes Bandit. Apukáknak az való
Mennyi hely van az ülés alatt? Pl. a régebbi Banditákhoz képest, mert azt tudom, hogy az új Banditákon szinte nulla. Nincs valakinek esetleg fényképe róla?
Még nem 100%, de lehet, hogy sikerült megtörni a jeget otthon, és lesz egy ÚJ mocim.
Vagy GSX, vagy nagy Bandita.
Minden elismerésem a Banditos kollégáknak!
Hihetetlen de lehet velük kulturáltan vitatkozni! Ez itt nem szokott mindenkinek sikerülni! Főleg nem elsőre!
Igaz én vitatkozni nem szeretnék egyikőtökkel sem.
Az élet úgy hozta, hogy GSX-em lett, amit nem cserélnék most el semmire!
Ez viszont nem von le semmit a Big Bandit érdemeiből, amit már sok, sok éve bizonyít egyfolytában, akár a tartósságot, akár a menetdinamikát, akár a motorozhatóságot nézzük!
Na ez itten a lényeg! Meg a GSX!
A Bandit 60-180 13.8, ha jól emlékszem.
A teztben még a régi japán belpiacos CB1.3 szerepel, én kíváncsi lennék a mostanira is...
XJR-nek pedig nagyon rövid az 5.-je (rövidebb, mint a bandité), zavaróan magas fordulaton motorozható.
szerintem...
Sokszor rácsodálkozom.... bámulatos mire képes már a mai tudomány.
Óóóó köszönöm a dicséretet és az elismerést! Lehet többször megismételni a jövőben, nem veszem zokon!
A titok: Van egy GSX 1400 nevű könyvtár a számítógépemen, ha valami infóra akadok a típussal kapcsolatban ide bemásolom. Aztán ha hirtelen kell valami, akkor meg kimásolom!
Nos?
Kovács Úr!

Szólithanánk ezek után István Barátnak?
Lexikális tudása a szerzetesek sorába emeli önt! Részemről a megtiszteltetés hogy ismerhetem személyét!
Hogy mindig elő tud rukkolni valami témábavagó remek idézettel?!
Hogy csinálja mester mi a titka?!
igazi feeling... én is mentem már 1x-2x annyit a jószággal
Az alábbi összehasonlítás már többször szerepelt itt a topikban. Most csak a nyomatékrugalmasság kedvéért tette fel ismét. Igaz Banditos adat nincs benne…

Típus HONDA CB 1300 YAMAHA XJR 1300 SUZUKI GSX 1400
Mért adatok!

Teljesítmény 102 LE 7200/min 112 LE 7700/min 110 LE 7000/min
Forgatónyomaték 113 Nm 4700/min 115 Nm 6000/min 128 Nm 5000/min

Végsebesség 204 km/h 218 km/h 235 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h 3,9 mp 3,3 mp 3,1 mp
Gyorsulás 0-140 km/h 7,2 mp 5,6 mp 5,2 mp
Gyorsulás 0-200 km/h 17,0 mp 13,8 mp 13,3 mp

Nyomatékrugalmasság
60-100 km/h 4,2 mp 4,3 mp 4,1 mp
100-140 km/h 4,6 mp 4,2 mp 4,4 mp
140-180 km/h 5,9 mp 5,6 mp 5,4 mp
Fogyasztás L/100 km 95 6,7 6,8 7,1

A fenti adatokat a MOTO Journal Francia motoros újságból gyûjtöttem!
230km/h 92es 900RR-el a 8as főúton:-)

A képen látható idomozással:-DDDDD

10 másodpercnél több volt, de horvátországig így nem bírnám...





A banditával mentem, bár nem teljesen csupasz.
Meg lehet szokni. Az tény hogy a fejed tartani kell erősen.
vázszám kezdőbetűivel persze:-)



Amúgy ok:-)
Köszi hogy megosztottad velünk egyik legintimebb dolgodat, tisztelet és nagyrabecsülés érte!
Jel pillanatban (még egy pár hétig) a környezetemben (barátoknak) 3 db
1200 BANDIT -ja van és itt is felszolaló barátom meg arról nyergelt át piciny gyözködés után GSX1400-re. Így 2 -en vagyunk 1.4-el kisebbségben. Ettől függetlenül minden retorzió nélkül használhattunk azt a megszólítást.
De ha téged sért ez a megnevezés akkor igérem vezekelek érte és szigorúan csak a katalogusban felelhető hivatalos néven fogom megszólítani!
Neked van
Benéztem én is:-)

K. Úr:-)

Már akartam mondani, hogy ez a "bandika" elnevezés kicsit lekezelőnek hangzik egy 1400es GSX-es szájából...

Vagy csak nekem van kisebbségi komplexusom?

És nem alaptalanul?-)))))

Én magam "bandi"-nak szoktam hívni a GSF-eket, sajátomménak pedig (egy imádnivaló csaj után a 2006os kenesei találkozóról) Mira a neve.
...meg Avon Azaro van rajta a 7mm-es (vagy 10mm-es? ) mintamélységével! Szerintem mire ezt leégeti róla , beborul a blokkja! De minimum olyan színű lesz mint a tankja!
Persze, értem én. A gsx gyakorlatilag egy sportosabb autó blokk karakterisztikájával rendelkezik. Ez mondjuk számomra nagyon vonzó volt benne mindig is, mert irtózom a magas fordulatoktól(A gpz-m 6000-et forgott 100-nál, minden bajom volt tőle )..
Ez a nyomatékrugalmasság dolog jól hangzik számokban kifejezve, de arra ritkán gondolunk, hogy az egyes motorok teljesen más végáttétellel rendelkeznek. Vagyis - példának okáért - Gsx pajtás adott sebességnél még ötödik fokozatban is kevesebbet forog, mint Gsf úr. (ha jól emlékszem, 6000/perc-nél 5.-ben bandika 170km/h val suhant, GSX ugyanilyen fordulaton 6. fokozatban 210km/h-nál mocorog)
Ilyen alapon összehasonlíthatnánk úgy is őket, hogy bandika pajtás 5. fokozatban, és GSX úr 3. ban.

Fentiektől függetlenül azt vallom, hogy bandika végáttétele szenzációsan el volt találva... - a sors fintora, hogy pont az 5. fokozat adta meg magát, és utána jöttek a bajok csőstül...
A GSX-nél szerencsére ha tönkreteszek egy sebességi fokozatot, még mindig marad 5!
Oh!
Benéztek a banditos kollégák!
Tiszetletem mindenkinek!

A számok már megint! Gyerekek! Kukancsatok már azért bele azért az állandóan emlegetett fordulatszám skálába is, és nézzük meg az áttételezéseket. Hány fokozat van a bandika nyomatékvátójába? És A 1.4 -ében?
Hogy fest ez az eredmény 60-140 között? Nekem nincsenek ilyen adataim.
De most komolyan ne hidjetek már a számoknak, felejtsük el ezt a számháborút, élőben tapasztaljátok meg!
Remek alkalom erre , ha összejön a Tokajban megrendezésre kerülő márkatalálkozó: http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Itt találtok talán egy két gazdit akik néhány dicsérő szóért elcserélik, egy körre, ha nem akadna addig jobb alkalom.
Üdv.
István
Minden tiszteletem és csodálatom.
Én nem 10 mp-ig mentem...... (Bp - Balatonlelle 45 perc ..... nem vagyok túl büszke rá, de jól esett )
Szia!

Bocsi, hogy hozzászólok....., de azért nem ultrabrutál (hacsak nem az élményre gondoltál ) 200+ csupasz géppel. 235 felett is simán megülöm.
Szokás kérdése....
Én így jobban átérzem a szabadságot, mint plexi mögé bújva.