Köszi. Aszem az lesz a legjobb, ha kipróbálom, és megyek mindegyikkel egyet.
Tavaly már mentem mondjuk a nagy vizes Banditával.
Gondolom a GSX tartósan is bírja a 200-at, és még ha nehezen is megy afölé, addig biztosan hamar felgyorsul. Végülis elég a 200. De ha mégsem, biztosan elbírna elöl egy foggal nagyobb lánckereket is.
Óvatosan idepofátlankodva én is védeném a Banditos mundért... szóval motorrevüs adatokra támaszkodva a légolajas Bandit nyomatékrugalmassága 60-180-ra jobb, mint a Gsx-é...Szóval ennek tükrében nem értem az alább tesztet...
Valszeg nem engem kérdeztél, de szerintem egy GSX1400-es oldalon ez teljesen felesleges kérdés. A válasz evidens. Bbobszi, még visszaült a vizes bandikára is egy -egy tesztvezetés alkalmával, de elmondása szerint még az sem volt olyan "rugalmas" mint az 1.4-es. És hát a kényelem a kor előrehaladtával igen fontos szempontá válik. És hosszútávú gondolkodást feltételezve (~20 év ) az 1.4 a befutó ezekben a körökben.
Most igen az kedvező akciós ár. De tegnap a nálatok a bandikások oldalán írtam, hogy rendszeres szervize a régi banditokkal összehasonlítva költségessebb valamelyest.
És felépítése nem vonza magával az állandó száguldozás könyszerérzetét, mivel 200 felett nem sok mit csinál már , és megmaradni is nehéz rajta. De ez lehet a záloga a hosszú együtlétnek a jövőben.
Ennél komolyabb vezeklésre gondoltam!
Tessék sokkal jobban ismerni a vetélytársakat , hiszen fénykorában róluk szóltak a hírek! De ezt TE tudod a legjobban , hiszen az összes teszt , összehasonlítás megvan a tarsolyodban!
Én nem pontoztam le a Bandikát az biztos! Sőt minden alkalommal elmondom mennyire szerettem és mennyire meg voltam vele elégedve! Sőt, ha 2005-ben nem ütik ki alólam, akkor most is azzal járok!
Azóta viszont lett egy 1,4-esem. Így aztán az alulírott tesztrészletekkel kénytelen vagyok egyetérteni!
KAWA ZRX 1100 (ZRX 1200-nak alu profilokból hegesztett a hátsó lengővillája)
Olyan nagyon sokat nem agyaltak rajta, mert 80%-ban a gyári cuccokból van...
Bandika ügyben nem kéne ennyire lepontozni azokat... Én is voltam bandika tulajdonos, és én állítom, 200 felett sokkal dinamikusabb, mint az 1.4-es. Persze nem bánom, hogy váltottam, de a GSX távolabb áll a sportmotoroktól, mint a bandika...
Mivel nekem is volt Big Banditom, amit amúgy nagyon imádtam, szintén van összehasonlítási alapom.
Véleményem megegyezik az alábbi teszt készítőjével:
„Az arányok magukért beszélnek. Akár egy póni úgy néz ki a GSF a hatalmas 1400 mellett. Mától kezdve nekem csak Bandi (Bandika) lesz.”
„Eszméletlen erőtartalék áll folyamatosan a rendelkezésedre bármilyen fokozatban. A jóval kisebb és könnyebb Bandit nem képes a nyomában maradni. Szemmel látható, hogy nem bírja szuflával, pedig az se puding.”
Na, akkor ezt megbeszéltük.
Jót fórumoztunk ma szerintem itt a bandikások oldalán. Óvatosan obijektíven védtem a mundér becsületét ahogy az erőmből futotta. http://www.sportmotor.hu/motor...
...szerintem ennek semmi köze nincs a Gsx 1400-hez!
Ez valami ösküvület, karburátoros , benzincsapos szörnyeteg. A láncfeszítője egy Kaváére hajaz , a tank , motorblokk pedig egy CB Hondára. De lehet hogy tévedek.
Mégiscsak sikerült letörölni a port a műszerek belsejéből teljes "felületen" a fordulatszám és sebességmérő mutatóival szombaton!
Bár barátaim mindent elkövettek ellene hogy ez ne sikerüljön, kezdve azzal , hogy nálam felnicsikozták a kerekeket, fényesítették a bandikát (ami majd a Békává vagyis B-Kingé válik ). Majd másik kedves barátom "új" HD -ját kellett megdicsérnenem. És árukapcsolás szinlelve kitalálta magának , hogy milyen custom polirozott aksitartot szeretne velem készítettni, persze HD emblémával . És utána még egy 650-es Aprilát kellet "megnyúznom" . Jók is ezek az egyhengeresek ! csak mintha hiányozna belóle még egy henger, vagy csak én lettem türelmetlenebb?!
És mire körbe jártam mindenkit ki is motoroztam magam!
Szevasz Pistikém!
Ne aggódj nem csak te nem motoroztál a hétvégén! Én autós túrán voltam a családdal szüleimhez. Az legalább azért feldobott mikor egy 645 CSi BMW üldöztek motorosok az M7-esen úgy 200-as tempóban. Sajnos azt már nem láttam amikor leszívatták a BMW-s csávót. Meret hogy leszívatták az tuti…
Na de majd jövő szombaton!
Gútentág !
Én is kimociztam magam a mai napra. Na persze ez nem teljesen igaz, simán tudnék jóval többet is mocizni . Megnéztem, hogy boldogok-e még ott a kővár aljában egyesek . Nemrég úgy döntöttem fejlesztem egy kicsit a Yetiállat földrajztudását , beszereztem neki egy elektromos eltévedésgátló kézikészüléket, köznapi nevén GéPéjest. Úgyhogy mostmár fejből ismeri egész Ójrópa összes kisuccáját .
Sziasztok!
Hát igen, a szép napsütés kicsalogatja az igazán motoros szívű embreket a kuckóikból!
Velem is így történt! De igazán nem lehetett sokáig bírni még a hideget, mert azért még nem volt meleg a vason és a motor melegét sem éeztem igazán a lábamon mint nyáron!
De azért nagyon jól esett az idei első gurulásom kb 50 km volt!
Na majd ha melegebb lesz!
...nincs is annál jobb dolog mint hétvégén ügyeletet adni a gyártásnak , bent rohadva az irodába, véresre kaparni magad az unalomtól ,mikor kint süt a nap és mindenki megy motorozni...
Mindegy, megnézek egy két motorképet, meg tervezek valamit szép "bizsut" a gépemre...
Tavaly már mentem mondjuk a nagy vizes Banditával.
Gondolom a GSX tartósan is bírja a 200-at, és még ha nehezen is megy afölé, addig biztosan hamar felgyorsul. Végülis elég a 200. De ha mégsem, biztosan elbírna elöl egy foggal nagyobb lánckereket is.
De nem veszek, mert nagyon okés a GSX!
Most igen az kedvező akciós ár. De tegnap a nálatok a bandikások oldalán írtam, hogy rendszeres szervize a régi banditokkal összehasonlítva költségessebb valamelyest.
És felépítése nem vonza magával az állandó száguldozás könyszerérzetét, mivel 200 felett nem sok mit csinál már , és megmaradni is nehéz rajta. De ez lehet a záloga a hosszú együtlétnek a jövőben.
Tessék sokkal jobban ismerni a vetélytársakat , hiszen fénykorában róluk szóltak a hírek! De ezt TE tudod a legjobban , hiszen az összes teszt , összehasonlítás megvan a tarsolyodban!
Azóta viszont lett egy 1,4-esem. Így aztán az alulírott tesztrészletekkel kénytelen vagyok egyetérteni!
Jó, jó ezt tényleg benéztem…
Mentségemre legyen mondva, csak Suzuki motorjaim voltak és ez olyan GSX-esnek tűnt…
Még mindig nem raktad fel a szép képeket a "Katanadról"!
Felraktad már a Sokol rádió tipusú kijelzővel rendelkező sebességfokozat mahinátort?
Olyan nagyon sokat nem agyaltak rajta, mert 80%-ban a gyári cuccokból van...
(hátsó lábtartó konzol, karburátor, stb...)
Részletekre figyelj: szelepdekni, hátsó láncfeszítő , és atank formája!
Azért nem minden Suzuki ami fénylik!
Véleményem megegyezik az alábbi teszt készítőjével:
„Az arányok magukért beszélnek. Akár egy póni úgy néz ki a GSF a hatalmas 1400 mellett. Mától kezdve nekem csak Bandi (Bandika) lesz.”
„Eszméletlen erőtartalék áll folyamatosan a rendelkezésedre bármilyen fokozatban. A jóval kisebb és könnyebb Bandit nem képes a nyomában maradni. Szemmel látható, hogy nem bírja szuflával, pedig az se puding.”
Na, akkor ezt megbeszéltük.
A felnik viszont tuti Suzuki darabok!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez valami ösküvület, karburátoros , benzincsapos szörnyeteg. A láncfeszítője egy Kaváére hajaz , a tank , motorblokk pedig egy CB Hondára. De lehet hogy tévedek.
Mégiscsak sikerült letörölni a port a műszerek belsejéből teljes "felületen" a fordulatszám és sebességmérő mutatóival szombaton!
Bár barátaim mindent elkövettek ellene hogy ez ne sikerüljön, kezdve azzal , hogy nálam felnicsikozták a kerekeket, fényesítették a bandikát (ami majd a Békává vagyis B-Kingé válik ). Majd másik kedves barátom "új" HD -ját kellett megdicsérnenem. És árukapcsolás szinlelve kitalálta magának , hogy milyen custom polirozott aksitartot szeretne velem készítettni, persze HD emblémával . És utána még egy 650-es Aprilát kellet "megnyúznom" . Jók is ezek az egyhengeresek ! csak mintha hiányozna belóle még egy henger, vagy csak én lettem türelmetlenebb?!
És mire körbe jártam mindenkit ki is motoroztam magam!
Üdv.
István
Ne aggódj nem csak te nem motoroztál a hétvégén! Én autós túrán voltam a családdal szüleimhez. Az legalább azért feldobott mikor egy 645 CSi BMW üldöztek motorosok az M7-esen úgy 200-as tempóban. Sajnos azt már nem láttam amikor leszívatták a BMW-s csávót. Meret hogy leszívatták az tuti…
Na de majd jövő szombaton!
Én is kimociztam magam a mai napra. Na persze ez nem teljesen igaz, simán tudnék jóval többet is mocizni . Megnéztem, hogy boldogok-e még ott a kővár aljában egyesek . Nemrég úgy döntöttem fejlesztem egy kicsit a Yetiállat földrajztudását , beszereztem neki egy elektromos eltévedésgátló kézikészüléket, köznapi nevén GéPéjest. Úgyhogy mostmár fejből ismeri egész Ójrópa összes kisuccáját .
Hát igen, a szép napsütés kicsalogatja az igazán motoros szívű embreket a kuckóikból!
Velem is így történt! De igazán nem lehetett sokáig bírni még a hideget, mert azért még nem volt meleg a vason és a motor melegét sem éeztem igazán a lábamon mint nyáron!
De azért nagyon jól esett az idei első gurulásom kb 50 km volt!
Na majd ha melegebb lesz!
Mindegy, megnézek egy két motorképet, meg tervezek valamit szép "bizsut" a gépemre...