Egy ilyen szöveget levágni szerintem is nagy dicsőség, de ez nem én voltam. Viszont az ottani hozzásolásokban még van egy gyöngyszem!
bernathjozsi(1)
Gratuláció - 2007/12/09 11:37:51
Ellentétben a többiekkel, az a véleményem, hogy egy egy Skoda 120 mem érdemel ennyi süket dumát. Ha tényleg csak az általad leírt paraméterekkel bír, akkor az azt bizonyítja, hogy nagyon rossz gazdája vagy. Ötezerért megveszem, ha házhoz szállítod Veszprém megyébe. Üdv. Én
jabberwocky_68(127)
[RE] Gratuláció - 2007/12/09 17:22:12
Kedves Józsi! Hosszan kutakodtam az emlékezetemben, de sajnos így sem sikerült felidéznem azt a pillanatot, amikor bárkit is felkértem volna arra, hogy a hirdetést tartalmi, vagy formai szempontból minősítse, illeve, hogy állagmegóvási jótanácsokkal lásson el. Viszont mivel soraidból szinte árad a jobbítani vágyás erős szándéka, engedd meg, hogy egyfajta ellentételezésként néhány baráti tanáccsal lássalak el. Bár a görcsös akarásod, hogy gépjárműhöz juss tulajdonképpen megindító, mégis, míg vágyaid és lehetőségeid között ilyen komoly szakadék tátong, a helyedben a tömegközlekedést részesíteném előnyben. Továbbá, hogy a későbbiekben elkerülhesd, hogy hasonlóan bornírt ajánlatokkal közmegvetés, rosszab esetben közutálat tárgyává válj, ezért tájékoztatlak, hogy hasonló összeget ajánlok fel, amennyiben az orrodat házhoz szállítod Budapestre, és a lehető legmagasabbra helyezed az ülepemben. És még egy autót sem kell adnod.
Üdv Zöldi!
Ha 2005-ben nem amortizálja le egy köcsög autós a Banditomat akkor még a mai napig is azzal járok!
Nagyon jó motor a régi Big Bandit! Mivel én munkába is sokat jártam vele itt Pesten, nekem bejött a városi forgalomban is, sőt élvezetesebb volt a sorok között menni vele, mint a 400-as Banditommal!
Na, de mint tudjuk ízlések és pofonok…
Olvasgattam, kicsit beszólok, aztán húzok vissza a Banditos topicba :
Nekem pl bizonyos helyeken a Bandit a király. Mert én vonzódom a régi technikához. Leghűtés, karburátor stb, meg szeretek messze menni kényelmesen. És akkora az aljmagassága, hogy bőven elégedd vagyok ha néha végigszántom a lábtartóval az aszfaltot. De például a városban a dugóban+mellékutakon a Simsonomon sokkal jobban érzem magam.
písz
Meg kell hagyni ebben igaza van....
De én már egészen megszoktam magamat, és már többé kevésbé egyet is értek magammal, így elég jól eldumálgatok magammal ebben és http://www.gsx1400.hu/index.ph... a fórumban.
Kovács kolléga is szervezgeti a bulit, sütögeti a gesztenyéjét. Néha mások is benéznek ráérő idejükben.
Minden hátsó szándék nélkül írva, bár más csapatok összeállítását nem ismerve, csak ráérzésből , azért ennek a motornak egy kicsit korosabb gazdáji vannak. És ebből most nem kell semmilyen negatív , vagy pozitív kövezkeztetést levonni. Csak más és kész!
Én is azért érzem egy kicsit kivülállónak talán. Még más életvitel társul az életkoromhoz, és mások a meghatározó dolgok.
Hogy mennyit jelen pár év , csak bele kell olvasni a 16-18 évesek mindennapos küzdelmébe, melyet még egy használható gumiért vivnak, vagy néhány liter benzinért. Emlékszem mikor még örültem , ha volt annyi zsebpénzem , hogy a minimális (2liter)benzinre futotta a TS 125-be amivel aztán motorozhattam 60-80km-t. Másoknak a család és a gyerek szorítja hátérbe néha az élvezetet...
El kell ismerni e motorok tulajdonosai nem internet és fórum rajongók minden határon túl, és nem keresik a napi nagy vitákat, talán csak néha idekatintanak és nagyokat röhögnek , hogy ezek meg most mit böfögnek!
Talán nekik van igazuk ...
Tehát a motorozás a lényeg minden motorosnak és az amin épp ülsz.
Pont ezért kellene minden motorosnak tisztelnie egymást.
Lehet egyszer ez az idő is eljön,remélem.
-Mindig is utáltam azokat,akik fikázták a másik motorját.Az nem motoros! ! ! Az csak azért vett motort,hogy villantson.Nagy száj nulla tudás aztán a Nosztoriban meg elmaradt mint egy nagyobb összeg ,de elötte meg a parkolóban a GSRemet fikázta egy OLDschool CBR 400asán űlve.
Ezt csak halkan jegyeztem meg.
Na részemről befe,további jó irogatást várva a jóidőt.
"Egy liter alatt , nem sok értelme van a motoroknak, pont az hiányzik belölük, amiért az ember motorozik"
ez azért szúrt szemet, mert neked a dinamika a határtalanság ez a dolog, másnak meg más.
Neked az a fontos hogy 3000 km-ert kibirjon a popód egyhuzamban, Nekem meg az hogy lapra tegyem
Külömbözőek vagyunk, külömböző igényekkel. Minden motor mást nyújt a gazdájának. Te általánosságban írtad a mondandódat, tehát ebbe bele lehet foglalni a naked bike-ot, sportmotort, cross, trial,cruiser, chopper, supermoto, stb...pedig minden motornak megvan a maga stílusa, felhasználási területe..Ezért írtam hogy a mondandóddal nem értek egyet..
Ez a minél nagyobb köbcentis vas meg a legtöbbeknél megalománia. Nagyon kevesek tudják kimotorozni a vasukból az utolsó tartalékot is. egyszer nézz ki a kakucsringre... Szokott odajárni egy gyerek egy TS125-el. le van dobálva róla a felesleg.Kicsit supermotosra van csinálva.. Mielőtt felment a pályára, csak röhögtem magamban hogy mit akar az ott a supermotok között. Na amikor a pályán volt lefagyott a számról a mosoly..3 körönként kaptak a többiek egy kört..
Perzse a nagyobb motor sokkal többet jelent, de én is voltam már a párommal 500km-es túrán egyhuzamban (csak tankolni áltunk meg) és tök frissen száltunk le a motorról..
Felesleges amúgy hasonlítgatni, de mígy a 126NM-re vagy büszke, én arra hogy erősen kopik a lábtartóm...
100.000 km-ert lehet nem fogok lemotorozni a GSR-el, mert jövőre csere..
Egyébként a két motor ára kb egyforma.. Bármelyik GSR-es vehetett volna GSX-et is, de nem tette.
Kérlek benneteket hogy ne itéljetek már el! Az 1207-es hozzásolásomban kicsit bövebben kifejtettem az elbaszott 3 soros beírásomat ami ezt a nagy vitát , és megrökönyödést kiváltotta. És arra is kérlek benneteket hogy ne hasomlítsátok össze a körtét az almával. Tehát mondjuk a ha itt tartunk a ZX6-ot a GSX 1400-el. Én kategoriákon belül gondolkodtam. És talán kértem hogy ne vetitsétek ki szélsőséges ( sport és versenymotor ) a mondandómat.
Nekem többek között azért van ekkora vasam , mert ezt nem kell ( nem is akarnám, merném) leborítani lapra , senki nem várja el pont a méretei miatt. Mégis kevésbé vette zokon a 3000 km olasz túrát KÉTSZEMLLYEL mint a csapatban motorzo barátunk YZF600-as. Az első összerázódás túrán azt hittem nem is látom majd a srác motorját a szerpentineken Donovaly környékén. Aztán egyszerüen csak hárta tessékeltük mert állandóan kettévágta a csapatot, és pont a kanyargós részeken. Részemről tök mindegy hogy ki milyennek itéli meg a motoros tudásomat, nekem csak az a lényeg hogy mindig egyben hazaérjek , és az utasom is élvezze az egészet,és "biztonságban" érezze magát. Én nem vagyok egy kanyarvadász, örülök , ha a cikicsík eltűnik a hátsó gumiról, csak olyan helyeken vállalom el az ívet ahol kiszámítható körülmények vannak... Itthon nem nagyon találni, ja lehet a pécsi örült módjára...
Szóval nem akarván többet magyarázkodni egy két példa Bandika 600-1200 (650-1250), Sv 650-1000, CB750-1300, DL650-1000, és akkor GSR600-B-King.
Lehet hogy itt is vannak csorbaságok, de szerintem az 1207-es hozzászólás igaz rájuk. Nem tudom hogy igaz -e Pl egy ZX6-ZX10, CBR 600-1000 vagy R1-R6 viszonylatban.
Ezt ti tudjátok jobban, de szerintem itt is igaz hogy a kistesó késöbb kapja meg az új fejlesztéseket.
És azt hiszem hogy a "öntötvas" choppereknél meg végképp igaz a nagyobb a jobb, hiszen nem növelnék a megalománia minden eszközével a lökettérfogatokat most már lassan akár 2 liter fölé is...
És néhány példa régmúltból:
125-ös Danuvia- T5 Pannonia, TS 125(150).TS 250. Itt is voltak különbségek azt hiszem...
bernathjozsi(1)
Gratuláció - 2007/12/09 11:37:51
Ellentétben a többiekkel, az a véleményem, hogy egy egy Skoda 120 mem érdemel ennyi süket dumát. Ha tényleg csak az általad leírt paraméterekkel bír, akkor az azt bizonyítja, hogy nagyon rossz gazdája vagy. Ötezerért megveszem, ha házhoz szállítod Veszprém megyébe. Üdv. Én
jabberwocky_68(127)
[RE] Gratuláció - 2007/12/09 17:22:12
Kedves Józsi! Hosszan kutakodtam az emlékezetemben, de sajnos így sem sikerült felidéznem azt a pillanatot, amikor bárkit is felkértem volna arra, hogy a hirdetést tartalmi, vagy formai szempontból minősítse, illeve, hogy állagmegóvási jótanácsokkal lásson el. Viszont mivel soraidból szinte árad a jobbítani vágyás erős szándéka, engedd meg, hogy egyfajta ellentételezésként néhány baráti tanáccsal lássalak el. Bár a görcsös akarásod, hogy gépjárműhöz juss tulajdonképpen megindító, mégis, míg vágyaid és lehetőségeid között ilyen komoly szakadék tátong, a helyedben a tömegközlekedést részesíteném előnyben. Továbbá, hogy a későbbiekben elkerülhesd, hogy hasonlóan bornírt ajánlatokkal közmegvetés, rosszab esetben közutálat tárgyává válj, ezért tájékoztatlak, hogy hasonló összeget ajánlok fel, amennyiben az orrodat házhoz szállítod Budapestre, és a lehető legmagasabbra helyezed az ülepemben. És még egy autót sem kell adnod.
Ha 2005-ben nem amortizálja le egy köcsög autós a Banditomat akkor még a mai napig is azzal járok!
Nagyon jó motor a régi Big Bandit! Mivel én munkába is sokat jártam vele itt Pesten, nekem bejött a városi forgalomban is, sőt élvezetesebb volt a sorok között menni vele, mint a 400-as Banditommal!
Na, de mint tudjuk ízlések és pofonok…
Ne is tagadd!
Nekem pl bizonyos helyeken a Bandit a király. Mert én vonzódom a régi technikához. Leghűtés, karburátor stb, meg szeretek messze menni kényelmesen. És akkora az aljmagassága, hogy bőven elégedd vagyok ha néha végigszántom a lábtartóval az aszfaltot. De például a városban a dugóban+mellékutakon a Simsonomon sokkal jobban érzem magam.
písz
De én már egészen megszoktam magamat, és már többé kevésbé egyet is értek magammal, így elég jól eldumálgatok magammal ebben és http://www.gsx1400.hu/index.ph... a fórumban.
Kovács kolléga is szervezgeti a bulit, sütögeti a gesztenyéjét. Néha mások is benéznek ráérő idejükben.
Minden hátsó szándék nélkül írva, bár más csapatok összeállítását nem ismerve, csak ráérzésből , azért ennek a motornak egy kicsit korosabb gazdáji vannak. És ebből most nem kell semmilyen negatív , vagy pozitív kövezkeztetést levonni. Csak más és kész!
Én is azért érzem egy kicsit kivülállónak talán. Még más életvitel társul az életkoromhoz, és mások a meghatározó dolgok.
Hogy mennyit jelen pár év , csak bele kell olvasni a 16-18 évesek mindennapos küzdelmébe, melyet még egy használható gumiért vivnak, vagy néhány liter benzinért. Emlékszem mikor még örültem , ha volt annyi zsebpénzem , hogy a minimális (2liter)benzinre futotta a TS 125-be amivel aztán motorozhattam 60-80km-t. Másoknak a család és a gyerek szorítja hátérbe néha az élvezetet...
El kell ismerni e motorok tulajdonosai nem internet és fórum rajongók minden határon túl, és nem keresik a napi nagy vitákat, talán csak néha idekatintanak és nagyokat röhögnek , hogy ezek meg most mit böfögnek!
Talán nekik van igazuk ...
István
Április 19.-20.:
- SzobCsab
- Steve
- Tihi
- Béla
Május 3.-4.(?):
- GsxImre
NA CSÁÁÁÁÁ
Gyertek máskor is!
Tehát a motorozás a lényeg minden motorosnak és az amin épp ülsz.
Pont ezért kellene minden motorosnak tisztelnie egymást.
Lehet egyszer ez az idő is eljön,remélem.
-Mindig is utáltam azokat,akik fikázták a másik motorját.Az nem motoros! ! ! Az csak azért vett motort,hogy villantson.Nagy száj nulla tudás aztán a Nosztoriban meg elmaradt mint egy nagyobb összeg ,de elötte meg a parkolóban a GSRemet fikázta egy OLDschool CBR 400asán űlve.
Ezt csak halkan jegyeztem meg.
Na részemről befe,további jó irogatást várva a jóidőt.
Üdv minden GSXesnek,Boldog Karácsonyt
kykee
Na, akkor hol is hagytuk abba a beszélgetést?
Tudom már. Nagy motor nagy élvezet, kis motor kis élvezet!
Látod! Így kell növelni a topik forgalmát!
széles utat, gumifákat, húzok a GSR topikba...
ez azért szúrt szemet, mert neked a dinamika a határtalanság ez a dolog, másnak meg más.
Neked az a fontos hogy 3000 km-ert kibirjon a popód egyhuzamban, Nekem meg az hogy lapra tegyem
Külömbözőek vagyunk, külömböző igényekkel. Minden motor mást nyújt a gazdájának. Te általánosságban írtad a mondandódat, tehát ebbe bele lehet foglalni a naked bike-ot, sportmotort, cross, trial,cruiser, chopper, supermoto, stb...pedig minden motornak megvan a maga stílusa, felhasználási területe..Ezért írtam hogy a mondandóddal nem értek egyet..
Ez a minél nagyobb köbcentis vas meg a legtöbbeknél megalománia. Nagyon kevesek tudják kimotorozni a vasukból az utolsó tartalékot is. egyszer nézz ki a kakucsringre... Szokott odajárni egy gyerek egy TS125-el. le van dobálva róla a felesleg.Kicsit supermotosra van csinálva.. Mielőtt felment a pályára, csak röhögtem magamban hogy mit akar az ott a supermotok között. Na amikor a pályán volt lefagyott a számról a mosoly..3 körönként kaptak a többiek egy kört..
Perzse a nagyobb motor sokkal többet jelent, de én is voltam már a párommal 500km-es túrán egyhuzamban (csak tankolni áltunk meg) és tök frissen száltunk le a motorról..
Felesleges amúgy hasonlítgatni, de mígy a 126NM-re vagy büszke, én arra hogy erősen kopik a lábtartóm...
100.000 km-ert lehet nem fogok lemotorozni a GSR-el, mert jövőre csere..
Egyébként a két motor ára kb egyforma.. Bármelyik GSR-es vehetett volna GSX-et is, de nem tette.
Olvastam én is, de inkább nem szóltam bele.
Így teljesen korrekt.
Üdv.
Kérlek benneteket hogy ne itéljetek már el! Az 1207-es hozzásolásomban kicsit bövebben kifejtettem az elbaszott 3 soros beírásomat ami ezt a nagy vitát , és megrökönyödést kiváltotta. És arra is kérlek benneteket hogy ne hasomlítsátok össze a körtét az almával. Tehát mondjuk a ha itt tartunk a ZX6-ot a GSX 1400-el. Én kategoriákon belül gondolkodtam. És talán kértem hogy ne vetitsétek ki szélsőséges ( sport és versenymotor ) a mondandómat.
Nekem többek között azért van ekkora vasam , mert ezt nem kell ( nem is akarnám, merném) leborítani lapra , senki nem várja el pont a méretei miatt. Mégis kevésbé vette zokon a 3000 km olasz túrát KÉTSZEMLLYEL mint a csapatban motorzo barátunk YZF600-as. Az első összerázódás túrán azt hittem nem is látom majd a srác motorját a szerpentineken Donovaly környékén. Aztán egyszerüen csak hárta tessékeltük mert állandóan kettévágta a csapatot, és pont a kanyargós részeken. Részemről tök mindegy hogy ki milyennek itéli meg a motoros tudásomat, nekem csak az a lényeg hogy mindig egyben hazaérjek , és az utasom is élvezze az egészet,és "biztonságban" érezze magát. Én nem vagyok egy kanyarvadász, örülök , ha a cikicsík eltűnik a hátsó gumiról, csak olyan helyeken vállalom el az ívet ahol kiszámítható körülmények vannak... Itthon nem nagyon találni, ja lehet a pécsi örült módjára...
Szóval nem akarván többet magyarázkodni egy két példa Bandika 600-1200 (650-1250), Sv 650-1000, CB750-1300, DL650-1000, és akkor GSR600-B-King.
Lehet hogy itt is vannak csorbaságok, de szerintem az 1207-es hozzászólás igaz rájuk. Nem tudom hogy igaz -e Pl egy ZX6-ZX10, CBR 600-1000 vagy R1-R6 viszonylatban.
Ezt ti tudjátok jobban, de szerintem itt is igaz hogy a kistesó késöbb kapja meg az új fejlesztéseket.
És azt hiszem hogy a "öntötvas" choppereknél meg végképp igaz a nagyobb a jobb, hiszen nem növelnék a megalománia minden eszközével a lökettérfogatokat most már lassan akár 2 liter fölé is...
És néhány példa régmúltból:
125-ös Danuvia- T5 Pannonia, TS 125(150).TS 250. Itt is voltak különbségek azt hiszem...
Üdv.
Minden olvasónak!
István