MInt írja, ez gyárilag be van löve, csak akkor kell tekergetni, ha a többi szezor érték ki van mérve, és a megadott értékek között van.
Az automata szivató funkcióját vagy 8-10 szenzor szabályozza. Ezek pl az olaj hömérsélet szenzor, levegö, nyomás / hömérséklet szenzor, és fojtó tengelyek szenzora. (utobbinál elsö körben van müszerfalon diagnosztika, ha self-diagnostik kábelek össze vannak kötve, mely csatija az ülés alatt az akku mellett van.
Ezek a linkkelt szerbizkönyvben a 4-fejezetben több 10 oldalon keresztül részletesen le vannak írva...
Lehet szenzor is, ahogy Blackiex irja..., de a befecskendezö hid tetején van egy állítócsavar. Bal oldalról látszik is. Azzal lehet állítani a szerviz manual szerint a hideginditási "alapjáratot". Le kell tölteni a szervizmanuált és lepepsenkenk követni a leirtakat.
pl:https://www.manualslib.com/man...
Ha injektoros, akkor esélyesen igen, de legalábbis benne van a pakliban. Hidegen az ECU vairiálja a fojtószelepet, hogy megemelje a fordulatszámot és hogy mennyire van épp nyitva, azt a fojtószelepállás-érzékelő potméterek jelentik le neki.
Ugyanakkor lehet olyan egyszerű dolog is, mint egy rossz kontakt. Meg kéne mutatni valakinek, aki műszerrel ki tudja mérni őket a manual alapján.
Sziasztok! Kérdéssel fordulok hozzátok! Indítást követően nincs alapjárat emelkedés(hideg motornál) folyamatosan tartani kell a gázt, amíg be nem melegszik! Mikor bemelegszik jó de hidegen befullad! Ezért valamelyik szenzor a felelős?
Köszönöm.
(gondolkodtam rajta, hogy összedobok egy albumot róla pár képpel, meg néhány körmondattal, hogy miken mentünk együtt keresztül, de szerintem csak a magam szórakoztatásara lenne... talán majd 10- vagy 20 év múlva...)
Szia, ha még érdekes, megnéztem az enyémen (K5) , a menetirány szerinti jobb oldalon van a gumi ütköző, a kipufogó alján van egy kialakított rész, azon ütközik fel. A bal oldalon is van egy gumi, de alaphelyzetben az 1,5-2 cm-re van a lengővillától, nem ér hozzá. Annak csak az a szerepe, hogy ha nagyot rugózik a hátulja lefelé, akkor ne koccanjon a lengővilla a középállványhoz. (aluminium a vashoz) De nem szabadna állandóan összeérniük.
Ha neked ezek összekoccannak, akkor biztos hogy a jobb oldali gumi sincs már meg, először azt kéne pótolni. Az amit István megjelölt a rajzon.
Köszi szépen. A rajzodon vélhetően az csak egy gumi. Írja, hogy K3 és K4-hez. Most megnéztem újra, az enyém a túloldalon van, és a lekopott gumi alatt mégis van egy hatlapfejű csavar nagy alátéttel. Na, azt kell találnom. K5-höz.
Sziasztok, 2005-ös GSX-em van, talán K5. A középsztenderről elkopott/eltűnt az ütköző gumi, így verődik a hátsó lengőhöz. Szerintetek cserélhető a gumi ütköző? Nekem nem úgy tűnt, úgyhogy barkácsolni kell. Köszi
Az automata szivató funkcióját vagy 8-10 szenzor szabályozza. Ezek pl az olaj hömérsélet szenzor, levegö, nyomás / hömérséklet szenzor, és fojtó tengelyek szenzora. (utobbinál elsö körben van müszerfalon diagnosztika, ha self-diagnostik kábelek össze vannak kötve, mely csatija az ülés alatt az akku mellett van.
Ezek a linkkelt szerbizkönyvben a 4-fejezetben több 10 oldalon keresztül részletesen le vannak írva...
pl:https://www.manualslib.com/man...
Ugyanakkor lehet olyan egyszerű dolog is, mint egy rossz kontakt. Meg kéne mutatni valakinek, aki műszerrel ki tudja mérni őket a manual alapján.
(gondolkodtam rajta, hogy összedobok egy albumot róla pár képpel, meg néhány körmondattal, hogy miken mentünk együtt keresztül, de szerintem csak a magam szórakoztatásara lenne... talán majd 10- vagy 20 év múlva...)
Hátsó sárvédő toldatot keresnék!
Ha esetleg tudjátok,hogy hol lehet beszerezni meg köszönném az infót!
Ha neked ezek összekoccannak, akkor biztos hogy a jobb oldali gumi sincs már meg, először azt kéne pótolni. Az amit István megjelölt a rajzon.
Amugy egy vagy ket kipufogodobos kiadas?
https://www.bike-parts-suz.de/...
https://www.bike-parts-suz.de/...
Pl naluk meg tudod rendelni:
https://www.rodeoride34.hu/
Van egy eladó Power Commanderem GSX1400-hoz. K2-K3-hoz tuti jó, de a K4-K5-höz nem tudom.
Akit érdekel, privátban írjon rám.