Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz Ironed!
Szerintem is van mit finomítani a B Kingen, de hát ezzel általában minden vadonatúj típus így van! Majd úgy 2 év múlva talán kinövi a gyermekbetegségeit, pl. a mikroszkópikus üzemanyagtartályt!
Ami viszont sajnos tény: 2008-tól nem gyártják a GSX 1400-et.
Szóval becsüljük meg a verdánkat!
GSX1400 a suzuki paletta kincse volt oan szempontből mint ahogy az előttem mondták ccm és hogy nem változtattak rajta ha nem meghagyták "hagyományos" szép túra motornak
A pénz és a költségcsökkentés nagyúr! A különböző autó konszernek esetében erről szép tanulmányokat írhatnánk.
Azért motor ügyben szerencsére még nem tartunk itt…
áá ugyanmá Bking, egész addig fülig ért a szám amíg meg nem hallottam a tank méretét 16L, vicc....harley kategória, a sarokra kávézni, a szomszéd városig. Szomorú, ha ezt akarjak egy GSX utódnak, na mindegy...Bking messze nem lesz ilyen túramotor inkább egy csupasz haya, de még az is jobb és alkalmasabb hosszú távra mint a King. Kár, mert amúgy tetszik, de a használhatósága _számomra_ így megkérdőjelezhető...uff :-) Szóval nem is értem ezt a fajta marketing-típusjel továbbvezetést.
A megelégedettség gondolom attól függ mire akarod használni. Én feltöltöttem oda néhány képet és azóta nem igen járok arra.
Szóval részemről nagyfokú az elégedettség!
én nekem azért motoroknál tetszik hogy egymásra utalnak. de mikor láttam nyáron a műhelyben hogy egy suzuki wagonR+ meg egy opel agila hogy hasonlít hogy csak a márka jelzés más és ua. ez a motorház tető alatt is hát ... no comment
Ahogy utók esetében is, úgy motoroknál is vannak különböző gyártók által gyártott, de egymásra jelentősen hasonlító típusok. Ez gondolom részben az éppen aktuális divat következménye, amit persze lehet szeretni vagy utálni!
most láttom hogy registrálva vagy a kepeim.hu-ra hogy vagy vele megelégedve ? mert hasonló tárhelyt keresek
kellett egy kis image váltás, új cbr1000rr-nek ducati1098 beütése van
Szevasz Tuning!
Nem állította senki, hogy hasonlítani kellene a B King-nek a GSX 1400-re! Egyszerűen a gyári típusbesorolásról beszéltem! Az pedig annak számára aki tud olvasni világos: GSX! Ezenkívül 2008-tól a GSX 1400 gyártását leállítják, helyette beindul a GSX 1300 B King gyártása! Mindössze erről van szó, meg arról, hogy a B King ugyanúgy a musclebike kategóriát képviseli mint eddig a GSX 1400!
szerintem is inkább gsr feelinges az egész gsx mellé a bandit való sztem, majd írok a japóknak XD
GSX 1400 teszt:
"A gyorsulás egy rendes parasztlengőshöz fogható. Ha egyszer nekiindul, nem állítja meg semmi. Nem kell visító 5000-es fordulatszámról startoni, mint egy GSXR-en. A piros vonal sem tizenegyezer felett húzódik, 9000-nél érkezünk a tiltott zónába, de felesleges eddig hajszolni a motort. Az igazi fless 3 és 7 ezer között érkezik, és mivel 6 sebességes (nem úgy, mint a Bandita kistesó 5 fokozata - vicc, hogy 1200 cm3 már kicsi), így hatszor élvezhető ez a fordulatszám tartomány egy piroslámpától elindulva. Azaz hatszor húzódik fültől fülig a szánk, míg a blokk egészen 200 km/h-ig nyomatékcsúcson tartható. "

Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...Fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű,fent akadt a tű...
Sokáig gyúrtál ezen a mondatprojekten?
Köszönjük a mélyenszántó, tartalmas és kulturált hozzászólásodat!
Gyere máskor is!



Igen nagy a hasonlóság a gsx 1400 és a B-King között,kábé mint egy néger és egy ázsiai között
végülis van,kormány és két kerék
Szevasz Palo!
Örülök, hogy tetszik a tokaji találkozó ötlete! Remélem személyes jelenléteddel is növeled majd az esemény fényét!
Ígérem a borjárat akkor is közlekedni fog!
Holnap ha lejutok a garázsba megpróbálom megmérni a rugót. Addig kitartás!
Sziasztok Egy4ek ! Egy kis segitség kéne. A középsztenderem rugója nincs meg. Megmérné-e valaki, mert nem akarok kiérletezni. Más . Hétvégén voltam Tokajon, egy kis ünnepi borjáraton. Felderitést és minőségellenőrzést végeztem. Szerintem jó ötlet a tali, én támogatom.
Kellemes Ünnepeket mindenkinek! Pali
Újabb érdekességre bukkantam a Magyar Suzuki ZRt. hivatalos motorkerékpáros honlapján!

A B King nem a sporttúra motorok között szerepel , hanem a túramotorok között ! Pontosan ott ahol eddig a GSX 1400 is szerepelt.
Csakhogy 2008-tól már nincs GSX 1400, mivel átvette a helyét a GSX 1300 B King!
Nahát milyen érdekes!
Ha már szóba került a karácsony.

Minden GSX 1400 tulajnak és szimpatizánsnak
Békés Boldog Karácsonyt kívánok!

Hi!
Én leszek a két ünnep között is, na meg az ünnepek alatt is!
Úgyhogy topik felügyelve!

Békés Boldog Karácsonyt neked!
Hello!

Nekem ebben az évben ez uccsó munkanapom, így a szünetre tied az oldal!
És azért még megemlíteném a sorokközötti motorozást, olasz túrabeszámolom egyik részében , írtam a firenzei városnézésről! A sorok , amik soha nem voltak ,mert nem volt felfestve semmi, a robos ribancok meg támadtak mindenhonnan , mint a starwars-ban , 5 motor 0,5-1m -es követési távolság, csak banditok és GSX-k, na jó meg egy Fazer1000, senki nem maradt le egyik pirosnál sem, igaz nem is áltunk meg , bekanyarodtunk a a jobb szélsőböl a balra is simán , a robogók meg csak patogtak le rólunk, az autósok meg fejet hajtottak... Soha nem hittem volna hogy erre is képes , de ilyen tartalékkal is rendelkezik! Az biztos ha a motor 820mm széles , akkor én nem tudok vele elmenni egy 700mm -es helyen!
A patkára meg triálosan szoktam felugratni!
Súllyáról meg annyit: többet adnak érte a méhben !

Üdv
István

Ui:Egész jó társaságot kaptunk. Remélem a motorvásárlás elött vacilálók kellő mennyiségű infot tudnak nyerni.
Kellemes kari unepeket mindenkinek!
GSX 1400 teszt:
"Mindent egybevetve igen jó gép. Szinte mindenben többet nyújt (blokk, befecskendező, elektronikus műszerfal és a 6 fokozatú váltó) a riválisánál (XJR). Műszakilag jóval modernebb konstrukció és a menettulajdonságai is a Yamaha felé emelik. Vitathatatlanul Ő most a kategória csúcsa!
Aki szereti a feltünést, a nagy méreteket és nem utolsó sorban az eszméletlen nyomatékot, dinamizmust (miközben utálja az üveghangot) igen elégedett lesz vele. "
Szevasz István!
Már kezdtelek hiányolni!
Látod, egyedül tartom itt a frontot!
Na, ja nem csontgyengéknek való!
Igaz, veszek egy GSX-et