Nem feltétlen kell nekem a két kipu. Azt hiszem várok még, majd meghallgatom a 15-ei talin, hogy kié hogy szól. Én is hajlok a Bódisra, ha 82 000-ért lehet "E" betűset kapni. Az itteni lista szerint 210-225 az E betűs. Most akkor ez hogyan van?
Figyu má", a Martinusz is csinált a duplát a Banditra, akkor a Raptoros gyerek neked is csinálna dupla hurkatöltőt szerintem. Ügyes csóka, egy V-rod-on láttam nafgyon szép formájú kéményt tőle.
Van Surányinak egy "Autón motoron egy életen át" c könyve is, az sem semmi. Sajnos csak kölcsön tudtam kérni. De ezek olyan árban mehetnek, mint mondjuk egy Ternai :"A motorkerékpár" könyv.
...csak egy apro szosszenet a yoshimurahoz. Most vette a Baratom meg a Bkinghez a dobokat. Az elso helyen (nem emlekszem talan Motorrad ) ugyan igy haromszaz feletti arat mondtak meg a masik helyen (talan a Corsaro) megallt ketkilo korul a dolog. (bar ezek most csak karbon dobok voltak es nem rendszer.) mar tobbszor megjegyeztem a hogy nehany esetben baleknak neznek es extraprofittal kivajak ranksozni a portekat.Ennek a kovetkezmenye pedig az hogy aki teheti inkabb megrendeli neten kulfoldrol, vagy kint veszi meg.
Mellesleg megjegyzem ,szerintem a gyari ketcsoves rendszer sem olcsobb mint 3kilo a suzuki kereskedestol...
Amugy meg a PC koruli vitak alapjan elkepzelheto, hogy van nemi programozasi kulonbseg az ECU ban a egy es ketcsoves kozott. Meg emlekszem valami komolyabb valtoztatasra a kozepallvany felfogatasanal, mas konzolja van mashova nyilik fel es le. Emlekszem mert majd megszakadtam mikor at kellett billenteni egy elsokerek megforgatashoz....
nézegettem a kétkipus csövet, de egy másik összekötőt kellene csinálni hozzá,
az, meg nem biztos, hogy szép lenne... így marad a b verzió, valami hurkatöltő :-)
Ja, én most a dupla kipura gondoltam, hogy megtudtad-e, hogy felmegy-e az újabb GSX-ekre.
btw: egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy mi kerül 300e Ft-ba egy gyakorlatilag üres csőben (3-4 kg rozsdamentes lemez)
Még a 82 is eléggé irreális.
kaptam ajánlatot yoshimurára 303 000-ért, meg Bódisra 82 000-ért
így marad a Bódis úgy néz ki.
Írok a nyuszinak majd, de előtte jövő héten szétnézek a motorkiállításon :-)
nem tudok képet felrakni, pedig van, de valamiért nem akar feltöltődni :-(
Főszervező? inkább csak ötletgazda.
szarvasra megyek, ha nem jön közbe valami ( pl.:kóma)
Túl sokat dolgozok, így nincs igazán időm a fórumot olvasni, de próbálom pótolgatni.
Szevasz Czegle!
Nem sűrűn látni errefelé téged! Remélem 15.-én Szarvason összefutunk némi konzultációra, a Tokaji találkozóval kapcsolatban, főleg mivel Te vagy ott a főszervező!
Na, meg egyébként is!
Ha tenyleg korrekt, akkor tegyetek be szerintem a www.gsx1400.hu ra is legyszi.( Itt par velos hozzaszolas utan mar senki nem fogja megtalalni.)
Kosz
Istvan
Ha valakit érdekel: GSX 1400 K2-K5 service manual
Angol nyelvű, jó minőségű javítási útmutató két részletben. Szerintem 99%-ban jó az újabbakhoz is, max az elektromos részben sejtek változást.
Vektoros PDF, azaz nem szkennelt olvashatatlan valami (eddig csak ilyeneket találtam, kivéve egy német nyelvű ami jobb, de az is szkennelt, és németül meg nem tudok).
A szöveg szövegként van benne ezért kicsi (27 MB az egész) lehet benne keresni(!), és minőségromlás nélkül büntetlenül nagyítani a rajzokat is.
http://www.partybox.hu/GSX1400...
google-ban nam találtam képet róla :-(
Mellesleg megjegyzem ,szerintem a gyari ketcsoves rendszer sem olcsobb mint 3kilo a suzuki kereskedestol...
Amugy meg a PC koruli vitak alapjan elkepzelheto, hogy van nemi programozasi kulonbseg az ECU ban a egy es ketcsoves kozott. Meg emlekszem valami komolyabb valtoztatasra a kozepallvany felfogatasanal, mas konzolja van mashova nyilik fel es le. Emlekszem mert majd megszakadtam mikor at kellett billenteni egy elsokerek megforgatashoz....
nézegettem a kétkipus csövet, de egy másik összekötőt kellene csinálni hozzá,
az, meg nem biztos, hogy szép lenne... így marad a b verzió, valami hurkatöltő :-)
btw: egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy mi kerül 300e Ft-ba egy gyakorlatilag üres csőben (3-4 kg rozsdamentes lemez)
Még a 82 is eléggé irreális.
kaptam ajánlatot yoshimurára 303 000-ért, meg Bódisra 82 000-ért
így marad a Bódis úgy néz ki.
Írok a nyuszinak majd, de előtte jövő héten szétnézek a motorkiállításon :-)
nem tudok képet felrakni, pedig van, de valamiért nem akar feltöltődni :-(
Na majd legközelebb!
A szarvasi találkozóra jön vki Nyíregyháza irányából?
többen jobb lenne!
czegle
Főszervező? inkább csak ötletgazda.
szarvasra megyek, ha nem jön közbe valami ( pl.:kóma)
Túl sokat dolgozok, így nincs igazán időm a fórumot olvasni, de próbálom pótolgatni.
Na megyek motorozok egyet.
czegle
Nem sűrűn látni errefelé téged! Remélem 15.-én Szarvason összefutunk némi konzultációra, a Tokaji találkozóval kapcsolatban, főleg mivel Te vagy ott a főszervező!
Na, meg egyébként is!
Ha tenyleg korrekt, akkor tegyetek be szerintem a www.gsx1400.hu ra is legyszi.( Itt par velos hozzaszolas utan mar senki nem fogja megtalalni.)
Kosz
Istvan
Angol nyelvű, jó minőségű javítási útmutató két részletben. Szerintem 99%-ban jó az újabbakhoz is, max az elektromos részben sejtek változást.
Vektoros PDF, azaz nem szkennelt olvashatatlan valami (eddig csak ilyeneket találtam, kivéve egy német nyelvű ami jobb, de az is szkennelt, és németül meg nem tudok).
A szöveg szövegként van benne ezért kicsi (27 MB az egész) lehet benne keresni(!), és minőségromlás nélkül büntetlenül nagyítani a rajzokat is.
Ász a plakát!
Minden tiszteletm!
czegle