A kedves tervezőknek volt honnét ötletet meríteniük a "futurisztikus" géphez, csak egy negyed századdal ezelőtti terveket kellett előkaparniuk... így inkább kicsit retro szaga van a gépnek. Külföldön akkora sikere volt, hogy az ezredforduló környékén Japán belpiacra újra gyártották eredeti formájában.
Üdv Egynégyesek!
Nem tudom, nekem momentán tetszik! Max. kissé szokatlan a forma, de ha a 40-50 évvel ezelőtti motorokhoz hasonlítjuk a mostaniakat, akkor hasonlóan markáns különbség fedezhető fel! A fejlődés nem megállítható! Ráadásul szerintem mostanában felgyorsult az üteme. Egyre több ilyen futurisztikus gép fog beköszönni!
Itt van pl. ez a Suzuki. Nemrég olvastam egy cikket amiben azt írták küszöbön áll a sorozatgyártás! Pedig ez sem egy megszokott forma!
...Persze mert akik most tekergeti a monitoron a 3 dimenziós modelleket (tervezők, dizájnerek) , meg a szavanyúképű semmihez nem értő marketingesek és managerek , mind ezeken a bugyuta SCIFI filmeken nöttek fel....ami beleégett a memoriájukbe, most meg azt hiszik hogy ők találták ki!
Ha ilyen lesz a jövő, akkor kezdjük el már most megszokni a "zseniális" formatervezés előfutárait...
Kérek mindenkit, hogy napi 12 percet nézegesse a képeket, így néhány év múlva szívesen cseréljük le ódivatú vasainkat az éppen slágergyanús bringára....
Hello!
Szerintem az még az eredeti, én legalábbis bizti nem cseréltem ki! De elég szép kort ért meg a 5 telével. remélem az enyém is kihuzza addig és talán tovább is.
Én a netes lehetőségeket nézegetve 40-100 € között láttam belevaló valamit is móndó akukat. És szerintem az ár erősen összefügg az élettaratammal is, bár lehet hogy 100€ -os nem bír ki 2,5x annyit mint a 40€-os... http://www.louis.de/_20c47f2b0... http://ww
w.polo-motorrad.de/gr...
Ma mociztam egy kicsit, elhoztam a motorom a szervizből, mert az ismert " ez így jó " válaszban meradtunk megint. Volt még másik 3 őrült aki motorozott :-)
Nem tudtam kipróbálni most a rángatást, mert elpörgött a hátsó kerék...
Közben szeretnék segítséget kérni.
A motorom látogatásakor azt tapasztaltam, hogy nincs áramszolgáltatóm, szóval lemerült az akkumlátor. Próbálom tölteni , de valószínű, hogy már vége! Ez még eredeti japán. Lehet, hogy annyiídős mint a motor 6 .
Szóval kéne valmi olcsó hely amit felkeresnék!
Kérem ha van valakinek ilyen, ossza meg velem!
KÖszönöm előre is!
Garantálom, hogy belülről is hangulatos a hely, a főztjük pedig valóban elsőrangú volt ( korhely halászlevet ettem). Sajnos több képet én sem tudok mellékelni
Sziasztok!
ÉN megnéztem azt az egy képet a fogadóról, de az is jól mutat!
Szerintem is jó lesz, csak mikor megyünk már?
Már nem ismer meg a motorom olyan régen láttam. Lehet hogy kimegyek a garázsba megsimogatom.
A motor múzeum is nagyon jó ötlet! Gyerünk menjünk már!
Üdv Egynégyesek!
Béla javasolt nekünk egy jó kajáldát a tokaji találkozóra!
Íme: Lebuj Pincefogadó
Részemről támogatom a javaslatot! Sőt! Bodrogkeresztúron van a Magyar Motor Múzeum! Így már egy jó kis programunk is van!
Nagyon jóóóóóó!
hello,
A fejidom elég jól leveszi a terhelést a testről nagyobb sebességnél. Én 185 cm vagyok, a fejemet 160 fölött rázza egy kicsit már a szél( de ennyivel nem is szoktam menni vele ), szóval nekem bevált,
egyedül a szélzaj ami az említett sebesség felett zavaró számomra, de rendszeresítettem mellé fülvédőt,
így elviselhető, persze ez szerintem erősen függ a sisakod fajtájától, és kialakításától is.
Egyszer kipróbáltam az M3-on Miskolctól Pestig a képen látható összes tartozékkal, többnyire a kettes fölött mocorgott a mutató, és nem volt túl zavaró( de lehet h ezt csak úgy hallottam valakitől, én nem is szoktam ennyivel közlkedni)
Jól néz ki a Kawán az ülés, én inkább kényelmi szempontok miatt gondolkozom az átalakításon, h ne csússzak rá a tankra állandóan. Nagyon nem zavar,egyenlőre csak ötlet szintjén
Hali! egy jó kárpitos bármilyenre átalakítja a nyerged. Nekem volt egy zephyr 750-em iszonyat kényelmetlen üléssel. Kinéztem a corbin.de-n egy nyerget, odavittem a képet a kárpitoshoz, és 1 hét múlva mehettem érte. Utcán nem egy ember odajött, hogy hú, baszki, corbin nyereg? A profilomban vagy egy kép róla, csak az nemtúljól látszik.
Nem tegnap történt, de rémlik valami egy jóbarátom (2003-as) gépéről. Mondjuk az övé,
ha jól emlékszem, tényleg csak akkor rángatott, ha már benzingőzzel ment. Ez még önmagában
nem is elég a rángatáshoz, extrém durván kell rántani a gázt hozzá, szóval nem csoda, hogy
nem jön elő mindenkinél a dolog. A srác nem nagyon feszült rá a miértre, de mivel a "dinamikus"
használatnak léptetővilla-csere lett a vége, és a blokk megbontását követően a hiba (rángatás,
megmagyarázhatatlan leállások) megszünt, ezért anno nem jártuk körül a dolgot...
Anno mi is gyanakodtunk a kevés benzinre, de az én gépemmel (2002) nem sikerült rángatást
produkáni. - itt az ideje egy összeesküléselméletnek a páratlan évben gyártott 1.4-esekről -
Bizony :-( És mivel 6 hónapot meghaladó idötartamra vonták be, lehet majd menni megint vizsgázni...
Azért ezt gondolod végig. Lakott területen, több mint 100%-os túllépés, "paipiron" tényleg durva,
ha mondjuk lettek volna ott házak, stb. Sajna ez a tipikus -itt kezdodik a tábla, innen mérünk - szit.
Üdv, és kitartás a hideg napokra, reméljük hamarosan itt a tavasz!
ps. ismerösömmel történt, láttam a határozatot, hogy egy "sima" 50/110nél is legalább 6 hónap,
én ennél azért többel mentem.
Nem dobnád fel mindenki gyönyörűségére a régi Katanád teljes tisztaságában?!
Hagy ugráljuk körbe örömünkbe!