Sziasztok! Kedves Stavros,lenne egy kérdésem: Menyi volt a táblán és mennyit mentél te? milyen gyorsan zajlik le egy ilyen ügymenet? Legjobb barátomat fogták most meg elég rendes különbséggel és nem tudja mit várhat. köszi
...remélem Szent Peti nem fog megharagudni rám, hogy más f...szval verem a csalánt...
Kivánom hogy eredményes legyen a dolog. És szerintem egy jó felmérés is lesz arról , hogy milyen a tulajdonosok aktivítása.
Huzz egy strigulát az én nevem mellé megerősítés képpen, hogy az én gépen nincs ilyen probléma.
És csatolnám egy kedves GSX 1400 tulajdonos barátom levelét ( öt is megtalálod a http://www.gsx1400.hu/index.ph... oldalon):
Szia Pita!
Bár nem vagyok fórumozó, de tapasztalatom azért van ezzel kapcsolatban.
Nálam eddig (5000km) kétszer fordult elő, hogy előzésnél elkezdtem húzni neki és gyorsult, majd úgy bebólintott,hogy majdnem átestem a kormányon, aztán megint húzott rendesen.
A motor nálam egyszer sem állt le.
Mindez már nagyon villogó „koca csokinál” és villogó „benzinkút” jelnél volt, ami kevesebb, mint 3 liter üzemanyagot jelent.
Én ezt betudtam annak, hogy utána közvetlenül tankolásnál több, mint 20 litert kellett bele tölteni.
Tehát szerintem az alacsony üzemanyag szint miatt nem kapott elég naftát.
Más rángatási probléma nálam nem jelentkezett.
De ugyanilyen volt a GS-nél is, de ott átfordítottam a benzincsapot tartalékra, aztán uzsgyí!:)
Természetesen ha ezzel segítek a GSX-es márkatársaknak, akkor megoszthatod a fórumon amit írtam!
_____________________________________________
Mit freundlichen Grüßen / With best regards / Üdvözlettel:
Borisz
És szerintem lehet hogy kéne a fent említett fórum gazdájától egy kis segítséget kérni, mert ugyan annak a oldalnak kisebb a látogatottsága, de a Zsják Peti tud mindenkinek egy körlevelet küldeni, mert a tagoknak ott a email címe, és akkor 114 embertől várható eredmény a problémával kapcsolatban, melyet akár a te email címedre is küldhetnek közvetlenül. Szerintem eredményesebb lenne a felmérés, talán mindenkinek megszakadna a kőszíve, ha összeollóznád akár erről az oldalról is a mesés történetedet.
És ugyan a barátom is leírta, és itt valamikor én is október tájékán, hogy minden motor, de írhatnék , személyautót is rendelkezik egy olyan tulajdonsággal, hogyha szinte már üres a tank, 1-2 liter lötyög az alján, az nem mindig lepi el a tartály alján levő elmenő csövet, és főleg nagyobb dinamikus ráhatásnál a folyaték tehetlenségének következtében, pl gyorsítás , fékezés , hátra, vagy előre löttyen a tankban, és ilyenkor csak levegőt szív a szívattyú, de csak 1-2 liter környékén fordul elő pl a GSX1400 esetében , egy tökéles motornál, szerintem minden ettől eltérő kihagyás rendellenes.
Húbammeg, ez durva.
Milyen duma az, hogy "ez ilyen"?! Ha ez általános, áldom az Urat, hogy nem gsx-et vettem, hanem a "kistesót"(ott állt az amargoban az országban fellelhető utolsó kétcsöves gsx, feketében....picit megremegtem). Én az ilyen dolgoktól semmi perc alatt agyhugykövet kapnék.
Kíváncsi vagyok, a többiek mit mondanak
Ez a B-king szerintem legalább akkora mellélövés lesz, mint az X11 volt. 180 lovas cupasz motor, ami még ronda+drága is? Muhahaha. Akkor inkább 1 új gsx/bandit+1 használt gixxer1000 plályázni
Hála egy ügyesen elhelyezett tarffipaxnak meg egy "kinnfelejtett" táblának, a következő 24 hónapban nem ülhetek motorra, ugyhogy kénytelen vagyok megvállni imádott kétkerekümtől...
Ültem ezen a BK szörnyűségen.
Élőben annyira nem ronda mint képen de így sem szép. Az
a két kipufogó ott hátul ami egyben szárny is, szörnyű.
191 cm magas vagyok és az iszonyatosan nagy tanktól nem fér el a lábam, így szerintem nem
tudnék váltani és kényelmetlen lenne az utazás rajta. A tank talán olyan száles mint a kormány.
Nekem nem kellene az biztos.
Ma voltam a Full Gas-nál Bogláron a motorom ügyében és azt a választ kaptam mint Veszprémben, hogy normális dolog a rángatása a motornak, ha 5-6 liter van a tankban és odahózom a gázt, valamint az is normális, ha leáll ott a motor és nem tudom bindítani. Ők ugyan kipróbálták 2 literrel is, elindult, de rángatott. 5-6 liternél nekem leáll, így nem tudom én kipróbálni 2 literrel.
A szerelő azt mondta, hogy felhívott 2 GSX tulajt és a rángatás náluk is van és teljesen elégedettek a motorral, mert ez ilyen, ezt betudják neki, előbb mennek tankolni.
Most ismét gyűjtésbe kezdek, hogy kinek rángat és kinek nem, tehát erősítést kérek vagy a Suzukinak vagy az én igazamnak, mert bíróságra fogok menni, így szükségem van minél több véleményre. Ha ismertek olyat akinek GSX-e van de nem fórumozik, kérlek szóljatok neki is, hogy leírja ezzel kapcsolatban a tapasztalatát.
Szevasz István!
Nem is kell annyit aludni, mert csak elfekszi az ember a nyakát!
Na majd BK tesztelés ügyében összebeszélhetünk, remélem szólsz ha tudsz majd valami lehetőséget, ezt én is megteszem persze!
Addig is mehet a visszaszámlálás: 57 nap!
Na meg a GSX simogatása a garázsban!
Visszatértem téli álmomból!
Olvasom a nagyszabású szakdolgozatokat a motorok besorolásáról. Remek. De ebben most pártatlan maradnék már csak azért is mert pro és kontra elhangzottak a vádiratok a és terhelő valomások, és látom hirtelen felindilásból új forumtéma és született! Talán néhány hónap múlva én is beszámolhatok első élményeimről a B-king-gel kapcsolatan. És akkor már saját tapasztalataim alapján mondhatok véleményt az új jövevényről , és nem csak az olvasottak és hallotak alapján kell itélkeznem... Azért a képek alapján a hűtő oldalborítása erősen hajaz az X11 borítására, amit annak idején csúfoltak a bevásárló kocsin át mindennek... Igaz ez a Dinó (X11) már kipusztult, és már csak az összehasonlító tesztek homályából dereng vissza mikor egy lapon emlegették a Gsx1400, és XJR 1300 társaságában...
Üdv
István
Üdv Palo!
Remélem a tokaji találkozón személyesen is megvitathatjuk majd a GSX 1400 filing magával ragadó, semmihez sem hasonlítható elemeit!
Mondjuk két bortúra között!
Köszönöm a rugóméretet, és még csak annyit, hogy mikor én nősültem, én is válogattam. Ennek (16 !) éve. Volt kisebb, nagyobb, sőt még szebb is. De úgy érzem jól választottam! Lehet hogy nem mindenkinek tetszik, de engem nem érdekel.Nem vagyunk egyformák, igy kerek a világ.
Ui: Kis gyerek ne vegyen "Nagy" motort , mert ha eldől , nem tudja felálitani.
Igy lesz ezzel 1-2 év mulva a CB és az XJR is. A mamutok is kihaltak. De úriember csak " klaszikust " halgat. Vigyázzunk rájuk ! Talán idővel majd megszokjuk az uj generációt is.
Kivánom hogy eredményes legyen a dolog. És szerintem egy jó felmérés is lesz arról , hogy milyen a tulajdonosok aktivítása.
Huzz egy strigulát az én nevem mellé megerősítés képpen, hogy az én gépen nincs ilyen probléma.
És csatolnám egy kedves GSX 1400 tulajdonos barátom levelét ( öt is megtalálod a http://www.gsx1400.hu/index.ph... oldalon):
Szia Pita!
Bár nem vagyok fórumozó, de tapasztalatom azért van ezzel kapcsolatban.
Nálam eddig (5000km) kétszer fordult elő, hogy előzésnél elkezdtem húzni neki és gyorsult, majd úgy bebólintott,hogy majdnem átestem a kormányon, aztán megint húzott rendesen.
A motor nálam egyszer sem állt le.
Mindez már nagyon villogó „koca csokinál” és villogó „benzinkút” jelnél volt, ami kevesebb, mint 3 liter üzemanyagot jelent.
Én ezt betudtam annak, hogy utána közvetlenül tankolásnál több, mint 20 litert kellett bele tölteni.
Tehát szerintem az alacsony üzemanyag szint miatt nem kapott elég naftát.
Más rángatási probléma nálam nem jelentkezett.
De ugyanilyen volt a GS-nél is, de ott átfordítottam a benzincsapot tartalékra, aztán uzsgyí!:)
Természetesen ha ezzel segítek a GSX-es márkatársaknak, akkor megoszthatod a fórumon amit írtam!
_____________________________________________
Mit freundlichen Grüßen / With best regards / Üdvözlettel:
Borisz
És szerintem lehet hogy kéne a fent említett fórum gazdájától egy kis segítséget kérni, mert ugyan annak a oldalnak kisebb a látogatottsága, de a Zsják Peti tud mindenkinek egy körlevelet küldeni, mert a tagoknak ott a email címe, és akkor 114 embertől várható eredmény a problémával kapcsolatban, melyet akár a te email címedre is küldhetnek közvetlenül. Szerintem eredményesebb lenne a felmérés, talán mindenkinek megszakadna a kőszíve, ha összeollóznád akár erről az oldalról is a mesés történetedet.
És ugyan a barátom is leírta, és itt valamikor én is október tájékán, hogy minden motor, de írhatnék , személyautót is rendelkezik egy olyan tulajdonsággal, hogyha szinte már üres a tank, 1-2 liter lötyög az alján, az nem mindig lepi el a tartály alján levő elmenő csövet, és főleg nagyobb dinamikus ráhatásnál a folyaték tehetlenségének következtében, pl gyorsítás , fékezés , hátra, vagy előre löttyen a tankban, és ilyenkor csak levegőt szív a szívattyú, de csak 1-2 liter környékén fordul elő pl a GSX1400 esetében , egy tökéles motornál, szerintem minden ettől eltérő kihagyás rendellenes.
Üdv
István
Milyen duma az, hogy "ez ilyen"?! Ha ez általános, áldom az Urat, hogy nem gsx-et vettem, hanem a "kistesót"(ott állt az amargoban az országban fellelhető utolsó kétcsöves gsx, feketében....picit megremegtem). Én az ilyen dolgoktól semmi perc alatt agyhugykövet kapnék.
Kíváncsi vagyok, a többiek mit mondanak
Ez a B-king szerintem legalább akkora mellélövés lesz, mint az X11 volt. 180 lovas cupasz motor, ami még ronda+drága is? Muhahaha. Akkor inkább 1 új gsx/bandit+1 használt gixxer1000 plályázni
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
ha esetleg valakit érdekel...
Üdv és széles utat!
Élőben annyira nem ronda mint képen de így sem szép. Az
a két kipufogó ott hátul ami egyben szárny is, szörnyű.
191 cm magas vagyok és az iszonyatosan nagy tanktól nem fér el a lábam, így szerintem nem
tudnék váltani és kényelmetlen lenne az utazás rajta. A tank talán olyan száles mint a kormány.
Nekem nem kellene az biztos.
Segítséget szeretnék kérni ismét!
Ma voltam a Full Gas-nál Bogláron a motorom ügyében és azt a választ kaptam mint Veszprémben, hogy normális dolog a rángatása a motornak, ha 5-6 liter van a tankban és odahózom a gázt, valamint az is normális, ha leáll ott a motor és nem tudom bindítani. Ők ugyan kipróbálták 2 literrel is, elindult, de rángatott. 5-6 liternél nekem leáll, így nem tudom én kipróbálni 2 literrel.
A szerelő azt mondta, hogy felhívott 2 GSX tulajt és a rángatás náluk is van és teljesen elégedettek a motorral, mert ez ilyen, ezt betudják neki, előbb mennek tankolni.
Most ismét gyűjtésbe kezdek, hogy kinek rángat és kinek nem, tehát erősítést kérek vagy a Suzukinak vagy az én igazamnak, mert bíróságra fogok menni, így szükségem van minél több véleményre. Ha ismertek olyat akinek GSX-e van de nem fórumozik, kérlek szóljatok neki is, hogy leírja ezzel kapcsolatban a tapasztalatát.
holnap megyek ügyvédet keresni.
Előre is köszönöm a segítséget!
Nem is kell annyit aludni, mert csak elfekszi az ember a nyakát!
Na majd BK tesztelés ügyében összebeszélhetünk, remélem szólsz ha tudsz majd valami lehetőséget, ezt én is megteszem persze!
Addig is mehet a visszaszámlálás: 57 nap!
Na meg a GSX simogatása a garázsban!
Visszatértem téli álmomból!
Olvasom a nagyszabású szakdolgozatokat a motorok besorolásáról. Remek. De ebben most pártatlan maradnék már csak azért is mert pro és kontra elhangzottak a vádiratok a és terhelő valomások, és látom hirtelen felindilásból új forumtéma és született! Talán néhány hónap múlva én is beszámolhatok első élményeimről a B-king-gel kapcsolatan. És akkor már saját tapasztalataim alapján mondhatok véleményt az új jövevényről , és nem csak az olvasottak és hallotak alapján kell itélkeznem... Azért a képek alapján a hűtő oldalborítása erősen hajaz az X11 borítására, amit annak idején csúfoltak a bevásárló kocsin át mindennek... Igaz ez a Dinó (X11) már kipusztult, és már csak az összehasonlító tesztek homályából dereng vissza mikor egy lapon emlegették a Gsx1400, és XJR 1300 társaságában...
Üdv
István
Van rá még 58 nap!
BALESETMENTES MOTOROS KILÓMÉTEREKBEN BŐVELKEDŐ BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!
Már csak néhány nap és megkezdhetjük a visszaszámlálást a tavasz kezdetéig!
Aztán lehet hasítani!
Remélem a tokaji találkozón személyesen is megvitathatjuk majd a GSX 1400 filing magával ragadó, semmihez sem hasonlítható elemeit!
Mondjuk két bortúra között!
Ui: Kis gyerek ne vegyen "Nagy" motort , mert ha eldől , nem tudja felálitani.
Egyetértek!
A rugó hossza amit kértél:145 mm.
Most látom, hogy neked dettó olyan géped van, mint nekem volt 2005.12.11.-ig!
Nagyon állat ez a gép ezzel a fényezéssel!
Gratula!