Tutis!
Sikerült megfejtenünk a Nagy Titkot!
Mert amikor megnyomod az indítógombot és jóleső bizsergés fog el a motor nyergében, akkor tudhatod, azon a motoron ülsz ami a legtöbb örömet nyújtja a számodra!
A többi meg nem is igazán számít!
Mindegyik jó motor amit lehet kapni - valakinek
Néha olvasom a totalbike-os népítéleteket, és elcsodálkozok hogy valaki a TS125-öt tarja etalonnak. Pedig ez a lényeg, külömbözőek vagyunk.. Nekem még tetszik is a GSX, de nem tudnám kihasználni. Túrázni jó, de mivel kedvenc ételem a lecsó, így szeretek belecsapni a lecsóba.
Döntögetni ezzerrel..Így a következő motorom tuti sportmotor lesz, azt ki tudnám használni.
Köszönöm a jókívánságot, hasonlókat vissza
Szevasz Tutis!
Nagyon jó motor a GSR! Bárkinek ezt mondanám aki megkérdezne, de nekem nem jött be. Nyilván ezért is adtam el! Örülök, hogy Te megtaláltad a motorozási stílusodhoz leginkább illő motort, biztos vagyok benne hogy sok örömet fog még szerezni neked!
Egy szezont lemotorozva a GSX-el én is állíthatom, nekem is meg van a stílusomhoz leginkább illő motor! Nem is gondolkozok a cserén!
Te szeretsz pályázni én meg túrázni és ez így van rendjén!
BALMENKÖZ neked a 2008-as szezonra!
Üdv:
Steve
Szevasz Yeti!
A Red Bull-os doboz, jó poén, de szerintem csak ennyi!
Max a pilóta tuningolhatja vele magát, ha mondjuk nem érez magában elég fittséget a verdához!
Elnézést a beleszólásért, de ezzel a hozzászólással messzemenőleg nem értek egyet..
Méghogy sereghajtó egy 600-assal? Bocsi hogy ezt mondom de Te melyik világban élsz? Vagy a motorozás a 250 feletti tempóról szól? Mert kb a GSR akkor kezdene lemaradni..
Vagy Te lámpától lámpáig gyorsulsz? Annak nem sok értelme van..Megnéznélek amúgy hogy hogy tudod kihasználni a GSX-nek a súlyát és nyomatékát mondjuk a hungaro-ringen...Lehet hogy 3 kanyarral arréb már csak a tükörben látnálak De ezt ne vedd sértésnek, csak pl a hungaroring pályacsúcsát talmácsi tartja 1:53.46-al, egy 2006os R6-al.. Megnézném a gsx mikor menne 2 perc alá...Talán 2:30 alatt körbe is érnél vele a pályán
Vagy ott van a szerpentinezés...Mivel nagyobb a motor, jobban kiállnak a kiálló részek, így nem lehet lefektetni addig mint pl egy GSR-t..(képen) Tehát ergó kisebb a kanyarsebesség..
Pont mint az a kezdő motorosok.Kanyarban tök lassú, külső íven simán elmész mellette vagy akár belül is, egyenesben meg húzza a gázt mint a nemnormális...
Nem állítom hogy nem tudsz motorozni, biztos tudsz, csupán itt a fizikai ráhatásokról beszélek, akárki ül is a motoron..
Tudom indenki a saját motorját isteníti, hisz azért vette meg, de ez az 1000cm3 alatti duma szerintem hülyeség...Nekem pl az etalon a 2007-es ZX6R. Volt szerencsém meghajtani a Ringen is. Na az tud valamit az a motor. Igaz nem olyan nyomatékos mint egy GSX, de pl a gyors csoportban sem vallottam szégyent vele, pedig teljesen amatőr vagyok a pályázásban..
De elnézét mégegyszer hogy isdeírtam, úgyérzem azért a negatív vélemény is vélemény, legalább van min tovább beszélgetni.
Ja és mégvalami. Kykee mondandója szerintem semmi sértőt vagy rendkivülit nem tartalmazott..Így a reakciót sem értem miért volt ennyire ellenszenves Vele szemben. De lehert én is úzhatok vissza a GSR topikba SZép napot MINDEN motoros társamnak!
Steve, ez a videó inkább szomorú., mint büszkeségre okot adó. Hol van ez lapra téve? Vagy már az is teljesítmény, ha kanyarodni lehet vele?
Egykerekeznek vele. És? A Honda Goldwinggel is lehet. Egy motor nem attól jó ha egykerekeznek vele.
Az oldal neve sportmotor. EZ pedig egy nyílt fórum. Az ír ide aki akar. Csináljatok zárt fórumot ha nem tetszik, ott lehet nyugodtan mindent fikázni, nem lesz ellenvetés.
Azért írtam SV-t, mert a 160-as hátsó gumijával nem dönthető úgy, mint a a GSR a 180-as gomival. De írhattam volna sok másikat is.
Ezzel a stílussal nem érdemes vitatkozni, álljon itt egy mondás:
"Ne vitatkozz a hülyékkel, mert lealacsonyodsz az ő szintjükre, és megvernek a rutinjukkal".
Gútentág megmiegymás!
Ezen a mocin is van valami -amit egyébként már élőben is láttam már- redBull doboz a hátsó teló tartályán. Hümm. Ennek vajon lehet találni valami értelmet, vagy csak azért húzzák rá merhogy rá lehet húzni?
Gratulálok a gyüjteményhez és sok boldog percet kívánok hozzá!
Ha viszont ennyi sok és jó tapasztalattal rendelkezik a motorostársam,akkor egy ilyen véleménynek nem ad hangot,csak hátradől és mosolyog egyett.Végig olvastam pont ezért csodálkozom,hogy bölcsessége ennyit engedett,hogy véleményezze egy "kezdő és technikailag tapsztalatlan" kijelentését.
Az Ural tényleg pazar lehet és tisztelem azokat akik igy megbecsülik a régiségeket.De ettől még nem az atya úr isten,ha GSX 1400ese van.
Tehát a motorozás a lényeg és tök mindegy,hogy mivel tesszük ezt csak tegyük,míg élünk!
Pont annyi jogom van ide beírni ,mint másnak akár hova!
Hát ez azért nem teljesen így van.
Vagy külön engedéllyel lehet ide beírni?
Másodszor beszélni szoktam nem ugatni.
Harmadszor Te is beirtál a GSR 600ba,holott már nincs is GSRed!
Naked lehet?
Jó beszélgetést a továbbiakban és a többi 1000 alatti fikázását
Nagyon kedvelem mikor valaki igen inteligens módon kiragad egy mondatomat, megjegyzésemet, és azt egy sorban levéleményezi. Ha nem esik nehezére a tovább olvasás és a betüvetés, igazán megereőltethetné magát egy kicsit.
Amúgy nem tudom jól látható és olvasható e az oldal neve?!
Néha érdemes egy pár percre magába szálnia a halandónak, (néha én is megteszem, )és akkor rájön hogy ő sem különb a többinél. Hiszen minden emberben van egy értékszemlélet egy értéksor felállítva, csak esetleg akinek kisebb, vagy jobb, vagy más motorja van annak máshonnan indul.
Nekem már abból ez jön le mikor valaki azt írja a GSR -sek közül , hogy még az SV-sek is! Melyből már eleve felállítható egy sorrend a két motor között.
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy szinte minden kategóriában van otthon motorom, robogó, segédmotor, közepes (liter alatti), nagy , 40-60-as évekből, XXI.-k századból. Így van némi összehasonlítási alapom, mint tecnikailag, mint motorozhatóság terén.
És lehet hogy pont az oldal kedvelői fognak engem meglincselni( mint már talán többször megtették volna ), de a sajátkezüleg restarurált M 72 Uralommal egy kör az utcánkban , nagyobb élmény , mint egy napos túra a GSX1400-el, de ezzel egyáltalán nem csökkentve annak értékét.
Sikerült megfejtenünk a Nagy Titkot!
Mert amikor megnyomod az indítógombot és jóleső bizsergés fog el a motor nyergében, akkor tudhatod, azon a motoron ülsz ami a legtöbb örömet nyújtja a számodra!
A többi meg nem is igazán számít!