Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez alapján úgy tűnik, hogy K6-os a GSX-em, mert 2007-ben csak kék-fehér színkód van, és az enyém pedig: YAY, de szép fekete!

GSX1400 Model & Colour - PAINT CODES

GSX1400 K2 in Blue & White (L99 scheme) - 0WJ Pearl Still White - 1LF Pearl Deep Blue
GSX1400 K2 in Silver - YM6 Galaxy Silver metallic.
GSX1400 K2 in Blue - YC2 Candy Grand Blue


GSX1400 K3 in Blue & White (L99 scheme) - 0WJ Pearl Still White - 1LF Pearl Deep Blue
GSX1400 K3 in Silver - YD8 Metallic Sonic Silver .
GSX1400 K3 in Blue - 1LF Pearl Deep Blue

GSX1400 K4 in Blue & White (LR5) - Glass Splash - Pearl Deep Blue No.2
GSX1400 K4 in Red & Black (CG9 scheme) - Pearl Helios Red - Solid Black
GSX1400 K4 in Black - YAY Pearl Nebular Black
GSX1400 K4 in Silver ? - YAU Metallic Barrel Grey

GSX1400 K5 in Blue & White (LR5 scheme) - Glass Splash - Pearl Deep Blue No.2
GSX1400 K5 in Red & Black (YJB scheme) - Pearl Crystal Red - YAY Pearl Nebular Black
GSX1400 K5 in Black - YAY Pearl Nebular Black

GSX1400 K6 in Blue & White (LR5 scheme) - Glass Splash White - Pearl Deep Blue No.2
GSX1400 K6 in Black - YAY Pearl Nebular Black

GSX1400 K7 in Blue & White (LR5 scheme) - Glass Splash White - Pearl Deep Blue No.2
Ja, füldugót meg mindenképpen használok hosszabb (-10-20 km) utakon, a szél miatt.
ízlések és pofonok. Én meg úgy vagyok vele, hogy a füldugó, meg a trolibusz fíling között elég tág a határ.
Én sem szeretem az ordenáré hangot, de ha már motor, legyen valami hangja.
Ami a csavarokat illeti, tény hogy nem mertem nagyon meghúzni, de bármikor kicserélhetem őket popszegecsekre, de még lehet, hogy módosul.
A veteranozas kezdeten kaptam azt a konyvet . Suranyi volt a szerzoje , egz koros kecskeszakallu ember, igen regen meg a teveben is lehet latni egy ket autos musorban. A kb 50 evvel ezelotti kor szinvonalanak megfeleloen minden benne volt a motorok mukodeserul rajzokkal illusztraciokkal, es mi tobb olyan erhetoen hogy barki megertse. Ez manapsag egy kincs...(ha hazaerek lehet lovok ra egy ket kepet)
Komoly lehet az a csavarkotes a lemezbe! Valoban akkor er valamit, ha legalabb 1D-t azaz a nevleges atmero hosszanak megfeleloen fog. kapja a hoterhelest, hideget meleget, rezgest. talan nem hullik darabokra...
nekem egy kicsit kinlondasnak tunik ez a furkalas.A szivem majd megszakadt amikor a Power Commander behangolasakor nem akart eleg melyre menni a lamda szoda , es ugy volt hogy ki kell furni a lamellat. Es bizony felsohajtottam mikor kiderult hogy ugz is jo ertekeket mutat, es jo erzes hogz meg mindig sertetlen. Jo erzes hogy nem kell fuldugot hasznalni a turakon, es nem verem fel a szomszedokat ha hazaerek keson. Es bizony kicsit boszant is mikor kedves motoros tarsak a a varosban kersztezodestol keresztezodesig koveritig a gaszt magugra haragitva minden foldonfutot, es mikr engem vet arra a szerencse ugyanabban az undorban reszeszulok, pedig a legrovidebb uton hagyom el a lakott telepuleseket....
(bocs hogz mar napok ota ekezetek nelkul irok, de itt kulhonban nincs hazai klaviatura kiosztas! )
Hát még ami nem látszik!
Azért így csináltam, mert így többé kevésbé visszaállítható a gyári állapot (sose tudni).
Meg azt hiszem, ma jöttem rá, hogy te hogyan is csináltad (tegnap nem volt teljesen világos).
A hat szegecslyukból tágítotál ki négyet 12-esre, meg a takarólemezen is és a maradék kettőbe ment a 6-os csavar.
A takarólemezt sajnálnám elqrni, de lehet, hogy csinálok savállóból egy hasonlót, és még variálok rajta.
Ok, várom!
Hát ezt a furkálást eléggé lájtosan oldottad meg!
Nekem kissé brutálisabbra sikeredett. Majd teszek fel képet róla.
gurulós szerelőszék, kompresszor, + 1 Bandit..tud élni valaki
Én is kifúrtam. 6 lyuk lett. Kicsit fura hangja lett, de legalább hangosabb.
Fúrtam bele menetet, és 6-os csavarokat tettem bele.
köszi :-)
most annak járok utána, hogy a régi rövid trombitát hogyan lehetne felbarkácsolni a nagy trombita helyére
vagy vegyek inkább bódis hurkatöltőt.

A jövő héten lesz a motorkiállítás, megnézem milyen kínálat lesz kipuból :-)
ott vannak a főuton, szekszárd felől balra szinte az első épület....

http://www.twinmotor.hu/
Találtam egy mobilszámot is. Próbáld meg ezt, hátha ez még aktuális: 20-9629446
Bocs, azt nem tudtam. Azt se, hogy máshol voltak régebben. Most a 6-oson van, mindjárt a várostáblánál.
köszi szépen az infót :-)
kiindulásnak jó volt, mert elköltöztek már.
Nem tudom mennyire aktuális, a neten találtam: Kakasd. 7122 Kakasd, Ifjúság u. 538. Nyitva H-Szo: 8-18 Tel: 74/431-269)
Helyileg Kakasd legészakibb végében van, Bp-ről a 6-oson érkezve a bal oldalon.
Biztos saválló. Azt sokkal szarabb fúrni, mint a sima lemezt, de a jó fúró elviszi. A kínai fekete szart sem ér. A magyar szürke, vagy az aranyszínű az király! Na majd meglássuk.
Mentem fúrni.
Szia!

Tudsz esetleg a kakasdi bontóhoz telszámot?
Ja, lemezestől mindenestől kifúrtam!
Aztán a lemezt 2 önmetsző csvarral rögzítettem a helyére.
Amúgy valami nagyon brutál anyagból van a belső rész! Piszikul eszi a fúrókat és nem 5 perces munka.
Nekem a 4 lyuk kb. 1,5 órámba került meg 4 fúrómba!
Ha GsxTuci is jön, akkor mehetnék vele együtt.
Lehet, hogy én is elmennék. Mondjuk ceglédi csatlakozással. Még addig meglátjuk.
Más.
Ha valaki egy kipuról szeretne kettőre alakítani, a kakasdi motorbontóban (ma néztem) van komplett két kipu (rövid trombiták) rendszer könyökkel, cakli-pakli 80 rugóért. Állítólag semmi baja, de nem tudom, hogy rámegy-e simán az egy kipus GSX-re. A bal hátsó lábtartó tartóját minimum cserélni kell, mert azon nincs felfogatóhely.
Csak gondoltam szólok, hátha valakit érdekel.
Szóval ha jól értem kifúrtad a 6 szegecset, kijött a hátsó karikalemez, és az utána lévő lemezbe fúrtál 4 furatot?
És a hátsó lemezt visszaraktad, vagy maradt úgy szabadon? Netán a hátsó lemezt is kifúrtad ugyanott, ahol az előtte lévőt, és úgy vissza 6 popszegeccsel?
Lehet, hogy én is megpróbálom.
Március 15. Szarvasi Túra

Írta Béla:
"Akkor a terv úgy nézne ki, hogy 10.30-kor, illetve ez időpont körül találkoznánk Szarvason, mondjuk a városban bent a Shell kútnál.
Itt a kút mellett van egy Penny is, nagy parkoló, meg minden.
Innen közösen elmegyünk az ország közepére, kicsit bámészkodunk, majd közösen átgurulunk Kondorosra. Ez kb. 25 km.
Itt kaja, pia, nők, hastánc, enyhe drogok és rock and roll.
Ebéd után a csárdát is megtekinthetjük, Rózsa Sanyinak, ha nem lett volna lova, biztosan GSX 1.4-el járt volna.
Azután meg szabad program."

Részemről támogatom!