Bocs, hogy itt zargatlak benneteket, nagyokat. Nekem egy 400-as GSX van, ha valaki tudna segíteni, hol találok társaságra, megköszönném. Nem sok 400-as GSX rohangál az utcákon, az enyém egy 2000-es évjárat, nagyon megszerettem. Talán egyszer majd felnövök egy 1400-es géphez is.
Köszi előre is!
Volt szerencsém kipróbálni pár nagy V2-es között az MT01-et is, és szerintem is elég jó kis motor. Élménymotor, mint az összes V2-es. Össze sem hasonlítható a motor karakterisztikája a GSX1400 motorjával. A Yamaha "nyomatéksport" kategóriája az 1.4-es tulajdonosok számára talán kissé vicces lehet. Mi tudjuk, hogy mi az a nyomaték. (Nálunk talán csak a Triumph RocketIII tulajok tudhatják jobban, de ők nagyon kevesen vannak.) Ha megyünk, a V2 hangja után fordulnak az emberek. (Ha állunk, az 1.4-esre ülnek a csajok fényképezkedni.) Röviden ennyi a V2-es tapasztalataimról. Sokak szerint a V2 az igazi motorblokk, de nekem nem kellene.
Szevasz Jana!
Micsoda meglepetés, újra a topikon!?
Nem azt írtam hogy chopper, hanem, hogy chopper blokkos naked! Ez meg tény.
Javaslom olvasd el SuperBike Magazin MT-01 tesztjét! A blokkról semmi jót nem írnak!
Én meg hiszek nekik...
Tudod, fából vaskarika!
Igyekszik az ember nyitott szemmel járni.Hogy milyen a MT01 nekem nincsenek saját tapasztalataim. barátaim a fútóművével irányíthatóságával kapcsolatban pizitívan, a motor használhatóságát illetően negatívan nyilatkoztak. Annyira nem mérvadó dolog, mert tapasztalat egy nyiltnap alkalmával született. velük ellentétben én nem éreztem késztetést a tesztelésre, nem akartam megcsalni a Gsx-t.
Véleményedet mint mindenki másét tiszteletben tartom. Azért én , ha a témát nem sport vagy túra motorok felöl közelíted meg, hanem a chopperek oldaláról, akkor egy olyan gépet kapsz a amin vanak fékek, kanyarodásra alkalmas fútómű, és a mégsem kell jobban dolgoztatni a fordulatszámmérő mutatoját, mint egy choppernél.
Mellesleg ha nem támad kiütése az olvasónak más forumok böngészésekor, melyek más márka zászlaja alatt futnak , egy jól szerkesztett , igényesen tartott oldalt és annak látogatóít lehet megismerni.
Sajnos marketing mindig is meghatárzó volt világunkban , ez ennek a motornak az esetében nem volt valami fényes, ahogy azt többen is birálták. Szerintem,( ahogy azt itt talán többen is érezzük) a Gsx1400 is szólhatott volna nagyobbat. Számomra még mindig fájó pont az a néhány összehasonlítás más márkákkal, melyekben 2002-ben a majdnem 1.helyről(2.) fél év alatt a majdnem 4. helyre (3. -ra) csúszott vissza.
És kérdezem én,beszélhetünk e motor tekintetében sikertörténetről? Persze nem saját szemszögünkből! Hiszen mi megragadtuk a soha vissza nem térő alkalmat. vajon mások miért nem látják e motor nagyszerűségét?
Vagy itt is az a baj , hogy elfogultak vagyunk?! Mert másik motorrol átülve ,pl.térkoptatósról, sehol nincs a kezelhetősége, de kényelemben , igen sokért kárpótól a gép. És az olasz túrán( remélem , nemsokára olvasható lesz a másik fórumon) szerzett újabb tapasztalatok még saját magam állítását is megcáfolják, mert a szűk szerpentineken állandóan körbemotoroztam az elöttem levő barátom 600-as tundercat-jét, és simán tartottam az 1000 új Fazerrel a tempót. Pedig ezek mindegyike sokkal kanyarbarátabb tipus.
Hova akartam kilyukandni, nem tudom?!
Talán csak annyi, hogy a Suzuki elött ismét egy nagy lehetőség! Egy biztos, badarság összehasonlítani a Gsx-t a B-King-el, kb. mint körtét az almával !
Üdv.
István
Üdv István!
Nem írtál bele semmibe!
Itt mindig szabad a pálya, egy ős GSX-esnek!
Amúgy a cikk is érdekes, főleg hogy az MT-01 oldalán olvasható!
A Yamaha amúgy is mélyrepülésben van az eladások tekintetében, most a B Kinggel kaptak még egy nagy pofont.
MT-01: chopper blokkos naked, fából vaskarika, na ezt add el a piacon!
Szevasz Csaba!
Szerintem most már ne változtassunk, a találkozási ponton.
Főleg mivel felkerült az infó a GSX-es honlapra is!
A Kerék csárdától indulnánk a felvonulásra és oda is érnénk vissza. Le fogok menni Földvárra és jó alaposan körbejárom a terepet, biztosan lehet találni megfelelő útvonalat.
Amúgy szerintem, ha 10-kor kezdünk és délben kajálunk. akkor kb. 14 órakor indulna a felvonulás.
Talán egy 30-40 perces kör lenne.
Persze nagy kérdés az is hányan leszünk!?
hello!
Egy kis érdekesség! Nagynak nagy, erősnek erős, csupasznak csupasz! Ha klasszikusnak nem is nevezhető, de Suzuki! Egy link másik fórumról : http://www.mt01.hu/index.php?p...
Üdv.
István
(Bocs hogy beleírtam a szerveszkedés közepébe.)
Üdv Földi!
Azt hiszem tényleg erős lenne túráról beszélni.
De egy felvonulás azért csak kéne!
Max Soltig meg vissza, vagy csak Földváron egy kört.
Ha összejövünk, csak meg kellene mutatni magunkat a helyieknek!
Szevasz Isván,
nem szeretnék sokat variálni, de elsőre szerintem elég lenne a találkozós, ebédelős verzió is. Túra nélkül.
Persze az jó volna, mondjukegy irányból tudnánk együtt menni.
azért gondoltam hogy arra elmegyek mert erre jöttök és gondoltam elkisérlek benneteket egy darabon, nekem nincs időm egésznapos túrákra , ja , és jól értem hogy egy kis 600-as nem fér be a csapatba
Üdv Egynégyesek!
Felmerült az ötlet, hogy a szeptemberi találkozón legyen egy felvonulás, vagy közös motorozás is.
Én néztem egy kört, Dunaföldvár – Soltvadkert – Kecskemét – Solt – Dunaföldvár útvonalon. Ez 151 km és 2 óra 22 perc. Lehet hogy hosszú felvonulás címén?
Ötlet, javaslat?
Bocs, hogy itt zargatlak benneteket, nagyokat. Nekem egy 400-as GSX van, ha valaki tudna segíteni, hol találok társaságra, megköszönném. Nem sok 400-as GSX rohangál az utcákon, az enyém egy 2000-es évjárat, nagyon megszerettem. Talán egyszer majd felnövök egy 1400-es géphez is.
Köszi előre is!
Üdv,
Zsolt
...nyomatéksport...hö!
Jó utat a túrához!
BALMENKÖZ!
Mi 17-én megyünk fel GG-re. Bq (fekete 1.4-es), Balu (GS500) meg bnőm.
Remélem neked is nekünk is jó időnk lesz...
, ,
széles utat!
Micsoda meglepetés, újra a topikon!?
Nem azt írtam hogy chopper, hanem, hogy chopper blokkos naked! Ez meg tény.
Javaslom olvasd el SuperBike Magazin MT-01 tesztjét! A blokkról semmi jót nem írnak!
Én meg hiszek nekik...
Tudod, fából vaskarika!
Szeptemberben gyere Dunaföldvárra!
Igyekszik az ember nyitott szemmel járni.Hogy milyen a MT01 nekem nincsenek saját tapasztalataim. barátaim a fútóművével irányíthatóságával kapcsolatban pizitívan, a motor használhatóságát illetően negatívan nyilatkoztak. Annyira nem mérvadó dolog, mert tapasztalat egy nyiltnap alkalmával született. velük ellentétben én nem éreztem késztetést a tesztelésre, nem akartam megcsalni a Gsx-t.
Véleményedet mint mindenki másét tiszteletben tartom. Azért én , ha a témát nem sport vagy túra motorok felöl közelíted meg, hanem a chopperek oldaláról, akkor egy olyan gépet kapsz a amin vanak fékek, kanyarodásra alkalmas fútómű, és a mégsem kell jobban dolgoztatni a fordulatszámmérő mutatoját, mint egy choppernél.
Mellesleg ha nem támad kiütése az olvasónak más forumok böngészésekor, melyek más márka zászlaja alatt futnak , egy jól szerkesztett , igényesen tartott oldalt és annak látogatóít lehet megismerni.
Sajnos marketing mindig is meghatárzó volt világunkban , ez ennek a motornak az esetében nem volt valami fényes, ahogy azt többen is birálták. Szerintem,( ahogy azt itt talán többen is érezzük) a Gsx1400 is szólhatott volna nagyobbat. Számomra még mindig fájó pont az a néhány összehasonlítás más márkákkal, melyekben 2002-ben a majdnem 1.helyről(2.) fél év alatt a majdnem 4. helyre (3. -ra) csúszott vissza.
És kérdezem én,beszélhetünk e motor tekintetében sikertörténetről? Persze nem saját szemszögünkből! Hiszen mi megragadtuk a soha vissza nem térő alkalmat. vajon mások miért nem látják e motor nagyszerűségét?
Vagy itt is az a baj , hogy elfogultak vagyunk?! Mert másik motorrol átülve ,pl.térkoptatósról, sehol nincs a kezelhetősége, de kényelemben , igen sokért kárpótól a gép. És az olasz túrán( remélem , nemsokára olvasható lesz a másik fórumon) szerzett újabb tapasztalatok még saját magam állítását is megcáfolják, mert a szűk szerpentineken állandóan körbemotoroztam az elöttem levő barátom 600-as tundercat-jét, és simán tartottam az 1000 új Fazerrel a tempót. Pedig ezek mindegyike sokkal kanyarbarátabb tipus.
Hova akartam kilyukandni, nem tudom?!
Talán csak annyi, hogy a Suzuki elött ismét egy nagy lehetőség! Egy biztos, badarság összehasonlítani a Gsx-t a B-King-el, kb. mint körtét az almával !
Üdv.
István
Nem írtál bele semmibe!
Itt mindig szabad a pálya, egy ős GSX-esnek!
Amúgy a cikk is érdekes, főleg hogy az MT-01 oldalán olvasható!
A Yamaha amúgy is mélyrepülésben van az eladások tekintetében, most a B Kinggel kaptak még egy nagy pofont.
MT-01: chopper blokkos naked, fából vaskarika, na ezt add el a piacon!
Szerintem most már ne változtassunk, a találkozási ponton.
Főleg mivel felkerült az infó a GSX-es honlapra is!
A Kerék csárdától indulnánk a felvonulásra és oda is érnénk vissza. Le fogok menni Földvárra és jó alaposan körbejárom a terepet, biztosan lehet találni megfelelő útvonalat.
Amúgy szerintem, ha 10-kor kezdünk és délben kajálunk. akkor kb. 14 órakor indulna a felvonulás.
Talán egy 30-40 perces kör lenne.
Persze nagy kérdés az is hányan leszünk!?
Egy kis érdekesség! Nagynak nagy, erősnek erős, csupasznak csupasz! Ha klasszikusnak nem is nevezhető, de Suzuki! Egy link másik fórumról : http://www.mt01.hu/index.php?p...
Üdv.
István
(Bocs hogy beleírtam a szerveszkedés közepébe.)
Azt hiszem tényleg erős lenne túráról beszélni.
De egy felvonulás azért csak kéne!
Max Soltig meg vissza, vagy csak Földváron egy kört.
Ha összejövünk, csak meg kellene mutatni magunkat a helyieknek!
nem szeretnék sokat variálni, de elsőre szerintem elég lenne a találkozós, ebédelős verzió is. Túra nélkül.
Persze az jó volna, mondjukegy irányból tudnánk együtt menni.
Link 1
Link 2
Akinek van kedvezőbb ajánlata az tegye meg!
Előbb gyere el néhány GSR Klános túrára...
Aztán jöhet a többi!
Felmerült az ötlet, hogy a szeptemberi találkozón legyen egy felvonulás, vagy közös motorozás is.
Én néztem egy kört, Dunaföldvár – Soltvadkert – Kecskemét – Solt – Dunaföldvár útvonalon. Ez 151 km és 2 óra 22 perc. Lehet hogy hosszú felvonulás címén?
Ötlet, javaslat?