Nem hiszem, hogy a benga okozza. Egyébként mindíg az OMV carrera100-al itatom a lovakat, szeretik is! Úgy tudom hogy a dzsuva a tankban más gondot is okoz, ilyen pedig nem történik. Még csak két és fél hónapos 3000km-el. (újszülött)
Sajnos mi sem vagyunk naprakészek minden tipusból minden hibára napra készek,ráadásul a szervizekben sem dolgoznak egyforma affinitásu szerelők.Mi is elég sok garit csinálunk meg mások helyett.Tele is van a hócipőm vele,de hát a gari mindenhova szól meg kell csinálnunk.A szerviz költségek nagy részét pedig az olaj ára teszi ki.Számold ki,hogy 1 liter Power 1 hivatalosan meghatározott ára 4890 ft.Ja és a szerviz nem csak olaj cseréből áll,bár a számlán szinte csak ezt látod.Ha kell elérhetöség akkor szólj utánna járok neked.
Páran felajánlották, hogy megnézik, de nem akarok vele élni, mert egyrész elveszik a garancia, másrészt a szerviz dolga ez. Az olajcserét is ott csináltattam, holott otthon is beleönthettem volna harmad áron.
Ha gari problémában csak magam vagy szerelő ismerőseimben bízhatok, akkor minek vannak a szervizek?
Sajnos nem ismerem az említett urakat és nem tudok mailcímet hozzájuk, meg a Suzukihoz sem, mert a honlapjukon nincsen semmi elérhetőség.
Elvileg a Suzukitól valaki látta a motort és szerintük jó, így marad a jog bármilyen hosszú is. :-(
Ha azt hiszed hogy ez nem mindennapos dolog, akkor elmesélném , hogy cégen belül a ~2 millás robotot is mi magunk javítottunk. Elküldtem a kiírt hibakódot ami vészkapcsoló hiba miatt lép fel.Persze hogy kimértük mielött segítségésrt kiáltoztunk, nehogy már egy ilyenért égessük magunkat, jó volt a kapcsoló ( 4 másik ilyen robotunk van). Leírtam továbbá milyen teszteket,méréseket csináltam. Válasz : Biztos rosz a vészkapcsoló és hasonló szintü válaszok! Elküldtem melegebbre! Ekkor már lehet tudni hogy csak magadra számithatsz, meg a fönököd sürgetésére, hogy mikor lehet gyártani újra! Kapcsolási rajz elő, szétszedtem egy másik robotot, kitéptem belőle a CPU kártyát, a rosszba bele, és lám jó volt. Ekkor már tudtunk hogy mi a hiba és mit kell rendelni.
Ők még lehet hogy mindig a megfejtésen gondolkodnak...vagy soha nem is tették...
A helyedben a perelés mellett még próbálkoznék minden rendelkedésre álló lehetőséggel, mert a per kimenetele ...
Egy biztos nem lennék a helyedben...
Személy szerint azért a motort szeretném megvédeni, mert a kialakult helyzetért nem motor és konstrukciója a hibás , hanem a tökéletlen szervizek, kereskedések, vagy néhány esetben a tulajdonosok...( jelen esetben bitos hogy nem te, de mondjuk Czegle esetében az elöző tulaj biztos nem ártatlan...)
Hello!
Igen! Az már komoly étvágyat jelentett. Amiért én nagyon óvatos lennék a bejáráatásnál a következők: A szelepek most biztos nem úgy kerültek vissza helyükre mint ahpgy "beverődtek" ezért kisebb felületen érintkezhetnek a fészekkel , rosszabul adva le a hőt. Hasonló a helyzet a gyűrűk esetében is. köztüdott hogy a henger oválisra kopik . ebbe egy új gyűrű nem tud tökéletesen felfeküdni, csak bizonyos pontokon ér hozzá megfelelő erővel, így itt is a hőleadás romlik. És ugye dugattyú a gyűrűkön keresztül adja le a hőjének egy nagy részet a hengerfalnak. Ezért nagyon fontos az óvatos bejáratás. De gondolom ezt te is ugyan olyan jól tudod, hiszen simán széttöntötted a vasat.
Személy szerint nekem most egy váltócserés műtétem van egy 750-es gixeren, melynek még a bölcsöváza is törött , így azt is kopaszra kelett szednem , hogy hozzáférjenek a töréshez mikor hegesztik...
Üdv.
István
Szia kenray!
Sajnálom,hogy igy alalkult és csalódtál a mociba.Sajnos igy is hosszú procedura elé nézel ha ezt választod.Javasolnám,hogy vedd fel a kapcsolatot a Suzukival /Barna Laci v Molnár Péter/ emilben.Célra vezetőbb és gyorsabb.Mégegyszer sajnálom,hogy igy alakult és nem tudták orvosolni a problémád!
valóban nem volt kis munka,de kész van és jó lett! természetesen bejáratás alatt van a vezér,de úgy tűnik tökéletes lett!
az olajfogyás akkor tünt fel, amikor kb 3 dl/1000 km lett, de elérte a 8-10 dl/1000 km-t.
a szervíz szerint az 1 liter/1000 km normális!
én sokalltam, mert így az olajcsere idejére komplett olajcsere kerül az utántöltés miatt!
15000 km után ne egye az olajat!
mostmár úgy tűnik rendben van, de az előző gazdáját azért nyakon csapnám!
a következő találkozón "élménybeszámolót" tartok, ha akarod!
czegle
Igen, próbáltam :-) Amikor már megállt és megnéztem van-e benne valami, de látni nem láttam csak hallottam (azt a 6 litert) :-)
Most én igazságügyi szakértőhöz megyek, aztán bíróság... Hacsak meg nem gondolják magukat és kicserélik az egész motort vagy pénz vissza és veszek egy normálisabb márkát, mert már a javításba sem megyek már bele, hiszen 3x volt szervizben, lett volna rá idő...
Felhívtam már több szervizt is, senki nem hallott ilyenről és ötlet sincsen rá, hogy mi lehet
Szerintem nem kéne mindjárt a falnak rohannod! Én el tudom képzelni azt is hogy csak rossz helyen tenkoltál rossz időben, és esetleg valami olajszármazék jutott az üzemanyagba. Feltéve , hogy az blokkba töltött olaj mennyisége nem változik! Ha onnan fogy az olaj akkor az gáz. érdemes egy adott helyen a középállványra feltenni és megjelölni az aktuális olajszintet, majd egy 1000 km ( ez ennek a motornak meg sem kottyan)múlva ismét úgyan ott középállványra feltenni és megnézni hogy van -e szemmel látható különbség. saját tapasztalataim szerint (ez a konstrukció viszonylag alacsony dugattyú sebességének is köszönhető) a szervizintervallumok között rá se kell nézni az olajnivóra, mert azt ahova feltöltöttem , arról a szintről is engedem le.
az én véleményem is az hogy üzni kell a vadat, hogy lehessen látni , hol vérzik esetleg el. Ezek az alaktrészek mikronos tartományban vannak illesztve, az ideálistól való minimális eltérések nem mindig detektálhatóak méréssel . magyarán fell kell nagyítani a hibát , hogy könnyen behatárolható legyen . amúgy meg van ebben az olajkályhában bőven olaj , még egy csöpögő olajszűrővel is elmentem 3500km-t!
Régebben már irtam, hogy eszrevehető több kölső alkatrészen az olcsósítás jele a régebbi és új modelleket összehasonlítva, de még mindíg elfogadható minőségünek tartom , ha az árát nézem.
Sőt el is szörnyülködtem, hogy lenegedték egyes gépüktől szabadulni vágyó "tulajdonosok" a használt motorjaik árát . Már 1,2-1,3 milláért lehet kapni K3-K4-es példányokat pár ezer kilométerrel!
Mondjuk szereltem már 4 éves 1200-es Bandikát! Eredeti "fékolaj", fekete mint a kátrány. Szétrohadt O(X)-gyűrűs lánc, szitáló elsőgumi! Ezekkel is vigyázni kell...
Csak nem te voltál ma egy Triumph Rocket III-al a szervízben?
Suzuki GSX 1400 és Honda Bros.
Ez így együtt ismerősen hangzik.
Meg a fehér Schubert sisak. Igaz, hogy az nincs a képen.
Minden jót!
Sziasztok.
Bocs,hogy bele szólok .
Kenry,próbáltad azt esetleg,hogy amikr elkezd rángatni a moci akkor megálsz és ki nyitod a tanksapkát?
Mi jártunk már úgy a szervizben,hogy a tank szellőző csöve el volt dugulva a végén,/új moci/valami bele költözött.Nálunk soha nem jelentkeztek ilyen hibával GSX-esek.
Üvd mindenkinek!
Az Ago-val történt levelezéshez írnék pár apróságot.
A levelekben olvasható FJR 1300, na azt a paripát ülöm, ha tehetem. TPS sensor csere ami gariban történt egy visszarendelés miatt kissé megkeverte a gépállat működését. Nehezen indult, nem húzott úgy stb. Mivel oxygen sensor hibát írt ( ez Power Commander esetén az leső amit ki kell iktatni ) így maradt az AGO motors, mint hozzáértő. Nagyon készséges srác! Amin a gyári szervízben ( 2 is volt ) csak hümmögtek a szerelők és marad minden nyavalya, azt látványos kitartással felderítette és megoldotta. Komolyan látszott, hogy imádja amit csinál. Külsős szemlélőnek ( ez voltam Én ), hát rohadtúl nem izgalmas, de az eredmény magáért beszél:) A gépet mikor megvettem a PW már benne volt, de csak a CD-ről volt rátöltve valami. Most sem került teljes térkép rá, de már így is kiugró eltéréseket produkál. Mátrában kergetőzés, nézelődés, pályán kergetőzés ( max. 230, mert az asszony mögöttem ) ez átlag 6,3/100km. Előtte 6,7-6,8 volt hasonló stílusnál. És most konkrétan villanymotor lett. Vagy inkább rágó!
Csak elnyúlik, nem lehet semmit érezni, hogy honnan vagy mekkora erővel, csak úgy megy, mint barom.
Most egy kis reklám ( kivételesen nem tampon ) szóval. Jómagam nem vagyok egy kosaras alkat, 170 cm és emiatt vannak gondjaim a géppel. Tehát: Eladó a 2004-es kiadású, FRJ 1300 szerelmem:((
De kizárólag úgy válnék meg tőle, hogy GSX 1400 vagy 1,2-s bandit cserével. Gondoltam ezen az oldalon, ha esetleg... valaki... szóval értitek. De ha megmarad, hát akkor se sírok! Minden 9-ik lámpánál, ha jól vannak a nyomvályúk, akkor majdnem teli talpal vagyok az aszfalton mindKÉT lábbal:)
Ha véletlen valakit megzavartam akkor elnézést!
Széles utat mindenkinek!
Sziasztok!
Azért 1800km után durva lenne egy blokk felújítás! Ha szét kell borítani a blokkot akkor elgurulok a suzukihoz és szépen elmagyarázom nekik, hogy vagy egy blokkcsere gariban vagy vérfolyatás! Ha ezt sem értik meg akkor benne leszek az esti híradóban, mert tuti nyélgázon beengedem az irodaházba a kicsikémet! 2.190.000Ft-ért (plusz kamatok) a nyakamba vettem egy selejtes terméket és nyeljem be? Azt már nem! Azért ne rohanjunk előre, mert amíg nincs cső rossz idő nem adom szervízbe annyira nem rossz.
Hello!
Ez komoly műtét lehetett! Nem irigyellek érte!
Mennyi futás után jelentekezett az olajfogyasztás?
És milyen mértékű volt, hogy arra az elhatározásra jutottál hogy széttöntöd?
Mire használhatták ezt a motor ?!
Az aranyszabályt úgy ismerem hogy motorfék üzemben füstölő motornak a szelepszárszimeringjei engedik át az olajat, terhelés alatt , magasabb fordulatszámon a henger, gyürű kopása okozza problémát.
Az utobbi időben találkoztam 1200 Banditnál gyűrűkopásból eredő hatalmas olajfogyasztással. Mikor nagy fordulaton dolgozik a mortor az olaj nagy nyomás alatt , gyakorlatilag olajködként szétporladva át tud jutni a kopottabb gyűrűkön. Itt még mérve nem esnek ki a gyűrűk a gyárilag megadott értékeken, de akkor is cserére szorulnak.
Czegle! Eltünt az olajfogyás teljesen a beavatkozás után? Maradt az ereje a motornak? Kérdem csak azért mert az oválisra kopó hengerhez hozzá kell kopnia a gyürüknek is...
Meg a szelepeknek is vissza kéne ülniük (odaforogni) az eredeti bekopott helyükre, hogy jól zárjanak...
Nekem is ette az olajat, de nem indításkor, hanem amikor odarántottam neki! Ez természetesen más tünet. Végigjártam az olajevés lehetséges okait!
Szelepszárszimeringet találtam lehetséges oknak! NEM AZ VOLT!
GYŰRŰSORCSERE LETT A VÉGE! AZÓTA OK!
A gyűrű nem volt elkopva vagy eltörve, egyszerűen el volt "csavarodva" vagy mi a fene nem úgy állt, mint ahogy kell! teljes hengerfejfelújátást csináltam, hogyha már így szétdobtam a vezért! kapott gyűrűket, tömítéseket, szelepszárszimeringet.
SZERINTEM A HENGERFEJET IS MEG KELLENE NÉZNI, HOGYAN ZÁRNAK A SZELEPEK! AZ ELÉGETETT OLAJ UGYANIS SZÉPEN RÁÉG A SZELEPEKRE ÉS NEM ZÁR RENDESEN.
NAGYON SOK MELÓ VAN VELE. Blokk ki-szétszed, hengerfej le-szétszed, henger le , gyűrűk vizsgálata, és szépen sorban vissza.
ÉN AZT GONDOLOM, HOGY AZ ÉN MOCIMAT NEM JÁRATTÁK BE RENDESEN, EZÉRT LEHETETT A HIBA.
a SZERVÍZES TÉMÁHOZ HOZZÁSZÓLVA!
NEKEM NYÍREGYHÁZÁN NAGYON GYORSAN MEGJÖTT MINDEN ALKATRÉSZ 4NAP! PEDIG ILYENEKET MÉG SOHA SENKI NEM RENDELT (így nem raktáron volt) Ha segítség kell írj ! szívesen elmondom, hogyan csináltam!
Hívtam a Miskolci szervizt, de épp szombat volt és nem volt szerelő bent. Utána mondtam a motorom szerelőjének amit írtál és vegyék fel velük a kapcsolatot, de nem tudom, hogy ez megtörtént-e.
Holnap felhívom Miskolcot megint, de félek azt mondja vigyem be a motort, ami nem fog menni mert 320 km-re van nekem :-(
A probléma nem hiszem, hogy azokkal a szelepekkel lenne, mert ez csak egy bizomyos benzinszintnél (1/4 tank) mutatkozik.
Címem: kenray@partybox.hu
Előre is köszönöm!
Ha gari problémában csak magam vagy szerelő ismerőseimben bízhatok, akkor minek vannak a szervizek?
Sajnos nem ismerem az említett urakat és nem tudok mailcímet hozzájuk, meg a Suzukihoz sem, mert a honlapjukon nincsen semmi elérhetőség.
Elvileg a Suzukitól valaki látta a motort és szerintük jó, így marad a jog bármilyen hosszú is. :-(
Ha azt hiszed hogy ez nem mindennapos dolog, akkor elmesélném , hogy cégen belül a ~2 millás robotot is mi magunk javítottunk. Elküldtem a kiírt hibakódot ami vészkapcsoló hiba miatt lép fel.Persze hogy kimértük mielött segítségésrt kiáltoztunk, nehogy már egy ilyenért égessük magunkat, jó volt a kapcsoló ( 4 másik ilyen robotunk van). Leírtam továbbá milyen teszteket,méréseket csináltam. Válasz : Biztos rosz a vészkapcsoló és hasonló szintü válaszok! Elküldtem melegebbre! Ekkor már lehet tudni hogy csak magadra számithatsz, meg a fönököd sürgetésére, hogy mikor lehet gyártani újra! Kapcsolási rajz elő, szétszedtem egy másik robotot, kitéptem belőle a CPU kártyát, a rosszba bele, és lám jó volt. Ekkor már tudtunk hogy mi a hiba és mit kell rendelni.
Ők még lehet hogy mindig a megfejtésen gondolkodnak...vagy soha nem is tették...
A helyedben a perelés mellett még próbálkoznék minden rendelkedésre álló lehetőséggel, mert a per kimenetele ...
Egy biztos nem lennék a helyedben...
Személy szerint azért a motort szeretném megvédeni, mert a kialakult helyzetért nem motor és konstrukciója a hibás , hanem a tökéletlen szervizek, kereskedések, vagy néhány esetben a tulajdonosok...( jelen esetben bitos hogy nem te, de mondjuk Czegle esetében az elöző tulaj biztos nem ártatlan...)
üdv
István
Igen! Az már komoly étvágyat jelentett. Amiért én nagyon óvatos lennék a bejáráatásnál a következők: A szelepek most biztos nem úgy kerültek vissza helyükre mint ahpgy "beverődtek" ezért kisebb felületen érintkezhetnek a fészekkel , rosszabul adva le a hőt. Hasonló a helyzet a gyűrűk esetében is. köztüdott hogy a henger oválisra kopik . ebbe egy új gyűrű nem tud tökéletesen felfeküdni, csak bizonyos pontokon ér hozzá megfelelő erővel, így itt is a hőleadás romlik. És ugye dugattyú a gyűrűkön keresztül adja le a hőjének egy nagy részet a hengerfalnak. Ezért nagyon fontos az óvatos bejáratás. De gondolom ezt te is ugyan olyan jól tudod, hiszen simán széttöntötted a vasat.
Személy szerint nekem most egy váltócserés műtétem van egy 750-es gixeren, melynek még a bölcsöváza is törött , így azt is kopaszra kelett szednem , hogy hozzáférjenek a töréshez mikor hegesztik...
Üdv.
István
Sajnálom,hogy igy alalkult és csalódtál a mociba.Sajnos igy is hosszú procedura elé nézel ha ezt választod.Javasolnám,hogy vedd fel a kapcsolatot a Suzukival /Barna Laci v Molnár Péter/ emilben.Célra vezetőbb és gyorsabb.Mégegyszer sajnálom,hogy igy alakult és nem tudták orvosolni a problémád!
valóban nem volt kis munka,de kész van és jó lett! természetesen bejáratás alatt van a vezér,de úgy tűnik tökéletes lett!
az olajfogyás akkor tünt fel, amikor kb 3 dl/1000 km lett, de elérte a 8-10 dl/1000 km-t.
a szervíz szerint az 1 liter/1000 km normális!
én sokalltam, mert így az olajcsere idejére komplett olajcsere kerül az utántöltés miatt!
15000 km után ne egye az olajat!
mostmár úgy tűnik rendben van, de az előző gazdáját azért nyakon csapnám!
a következő találkozón "élménybeszámolót" tartok, ha akarod!
czegle
Most én igazságügyi szakértőhöz megyek, aztán bíróság... Hacsak meg nem gondolják magukat és kicserélik az egész motort vagy pénz vissza és veszek egy normálisabb márkát, mert már a javításba sem megyek már bele, hiszen 3x volt szervizben, lett volna rá idő...
Felhívtam már több szervizt is, senki nem hallott ilyenről és ötlet sincsen rá, hogy mi lehet
ne hagyd annyiban! én arra is gondoltam, hogy a gyári gyűrű lett szarul felrakva! de ezt azért gyorsan elhesegettem!
hajrá!
Szerintem nem kéne mindjárt a falnak rohannod! Én el tudom képzelni azt is hogy csak rossz helyen tenkoltál rossz időben, és esetleg valami olajszármazék jutott az üzemanyagba. Feltéve , hogy az blokkba töltött olaj mennyisége nem változik! Ha onnan fogy az olaj akkor az gáz. érdemes egy adott helyen a középállványra feltenni és megjelölni az aktuális olajszintet, majd egy 1000 km ( ez ennek a motornak meg sem kottyan)múlva ismét úgyan ott középállványra feltenni és megnézni hogy van -e szemmel látható különbség. saját tapasztalataim szerint (ez a konstrukció viszonylag alacsony dugattyú sebességének is köszönhető) a szervizintervallumok között rá se kell nézni az olajnivóra, mert azt ahova feltöltöttem , arról a szintről is engedem le.
az én véleményem is az hogy üzni kell a vadat, hogy lehessen látni , hol vérzik esetleg el. Ezek az alaktrészek mikronos tartományban vannak illesztve, az ideálistól való minimális eltérések nem mindig detektálhatóak méréssel . magyarán fell kell nagyítani a hibát , hogy könnyen behatárolható legyen . amúgy meg van ebben az olajkályhában bőven olaj , még egy csöpögő olajszűrővel is elmentem 3500km-t!
Régebben már irtam, hogy eszrevehető több kölső alkatrészen az olcsósítás jele a régebbi és új modelleket összehasonlítva, de még mindíg elfogadható minőségünek tartom , ha az árát nézem.
Sőt el is szörnyülködtem, hogy lenegedték egyes gépüktől szabadulni vágyó "tulajdonosok" a használt motorjaik árát . Már 1,2-1,3 milláért lehet kapni K3-K4-es példányokat pár ezer kilométerrel!
Mondjuk szereltem már 4 éves 1200-es Bandikát! Eredeti "fékolaj", fekete mint a kátrány. Szétrohadt O(X)-gyűrűs lánc, szitáló elsőgumi! Ezekkel is vigyázni kell...
Üdv.
István
Csak nem te voltál ma egy Triumph Rocket III-al a szervízben?
Suzuki GSX 1400 és Honda Bros.
Ez így együtt ismerősen hangzik.
Meg a fehér Schubert sisak. Igaz, hogy az nincs a képen.
Minden jót!
Üdv.
Karesz
Bocs,hogy bele szólok .
Kenry,próbáltad azt esetleg,hogy amikr elkezd rángatni a moci akkor megálsz és ki nyitod a tanksapkát?
Mi jártunk már úgy a szervizben,hogy a tank szellőző csöve el volt dugulva a végén,/új moci/valami bele költözött.Nálunk soha nem jelentkeztek ilyen hibával GSX-esek.
Az Ago-val történt levelezéshez írnék pár apróságot.
A levelekben olvasható FJR 1300, na azt a paripát ülöm, ha tehetem. TPS sensor csere ami gariban történt egy visszarendelés miatt kissé megkeverte a gépállat működését. Nehezen indult, nem húzott úgy stb. Mivel oxygen sensor hibát írt ( ez Power Commander esetén az leső amit ki kell iktatni ) így maradt az AGO motors, mint hozzáértő. Nagyon készséges srác! Amin a gyári szervízben ( 2 is volt ) csak hümmögtek a szerelők és marad minden nyavalya, azt látványos kitartással felderítette és megoldotta. Komolyan látszott, hogy imádja amit csinál. Külsős szemlélőnek ( ez voltam Én ), hát rohadtúl nem izgalmas, de az eredmény magáért beszél:) A gépet mikor megvettem a PW már benne volt, de csak a CD-ről volt rátöltve valami. Most sem került teljes térkép rá, de már így is kiugró eltéréseket produkál. Mátrában kergetőzés, nézelődés, pályán kergetőzés ( max. 230, mert az asszony mögöttem ) ez átlag 6,3/100km. Előtte 6,7-6,8 volt hasonló stílusnál. És most konkrétan villanymotor lett. Vagy inkább rágó!
Csak elnyúlik, nem lehet semmit érezni, hogy honnan vagy mekkora erővel, csak úgy megy, mint barom.
Most egy kis reklám ( kivételesen nem tampon ) szóval. Jómagam nem vagyok egy kosaras alkat, 170 cm és emiatt vannak gondjaim a géppel. Tehát: Eladó a 2004-es kiadású, FRJ 1300 szerelmem:((
De kizárólag úgy válnék meg tőle, hogy GSX 1400 vagy 1,2-s bandit cserével. Gondoltam ezen az oldalon, ha esetleg... valaki... szóval értitek. De ha megmarad, hát akkor se sírok! Minden 9-ik lámpánál, ha jól vannak a nyomvályúk, akkor majdnem teli talpal vagyok az aszfalton mindKÉT lábbal:)
Ha véletlen valakit megzavartam akkor elnézést!
Széles utat mindenkinek!
Sziasztok!
Ez komoly műtét lehetett! Nem irigyellek érte!
Mennyi futás után jelentekezett az olajfogyasztás?
És milyen mértékű volt, hogy arra az elhatározásra jutottál hogy széttöntöd?
Mire használhatták ezt a motor ?!
Az aranyszabályt úgy ismerem hogy motorfék üzemben füstölő motornak a szelepszárszimeringjei engedik át az olajat, terhelés alatt , magasabb fordulatszámon a henger, gyürű kopása okozza problémát.
Az utobbi időben találkoztam 1200 Banditnál gyűrűkopásból eredő hatalmas olajfogyasztással. Mikor nagy fordulaton dolgozik a mortor az olaj nagy nyomás alatt , gyakorlatilag olajködként szétporladva át tud jutni a kopottabb gyűrűkön. Itt még mérve nem esnek ki a gyűrűk a gyárilag megadott értékeken, de akkor is cserére szorulnak.
Czegle! Eltünt az olajfogyás teljesen a beavatkozás után? Maradt az ereje a motornak? Kérdem csak azért mert az oválisra kopó hengerhez hozzá kell kopnia a gyürüknek is...
Meg a szelepeknek is vissza kéne ülniük (odaforogni) az eredeti bekopott helyükre, hogy jól zárjanak...
Üdv .
István
Olajfüst? szar ügy!
Nekem is ette az olajat, de nem indításkor, hanem amikor odarántottam neki! Ez természetesen más tünet. Végigjártam az olajevés lehetséges okait!
Szelepszárszimeringet találtam lehetséges oknak! NEM AZ VOLT!
GYŰRŰSORCSERE LETT A VÉGE! AZÓTA OK!
A gyűrű nem volt elkopva vagy eltörve, egyszerűen el volt "csavarodva" vagy mi a fene nem úgy állt, mint ahogy kell! teljes hengerfejfelújátást csináltam, hogyha már így szétdobtam a vezért! kapott gyűrűket, tömítéseket, szelepszárszimeringet.
SZERINTEM A HENGERFEJET IS MEG KELLENE NÉZNI, HOGYAN ZÁRNAK A SZELEPEK! AZ ELÉGETETT OLAJ UGYANIS SZÉPEN RÁÉG A SZELEPEKRE ÉS NEM ZÁR RENDESEN.
NAGYON SOK MELÓ VAN VELE. Blokk ki-szétszed, hengerfej le-szétszed, henger le , gyűrűk vizsgálata, és szépen sorban vissza.
ÉN AZT GONDOLOM, HOGY AZ ÉN MOCIMAT NEM JÁRATTÁK BE RENDESEN, EZÉRT LEHETETT A HIBA.
a SZERVÍZES TÉMÁHOZ HOZZÁSZÓLVA!
NEKEM NYÍREGYHÁZÁN NAGYON GYORSAN MEGJÖTT MINDEN ALKATRÉSZ 4NAP! PEDIG ILYENEKET MÉG SOHA SENKI NEM RENDELT (így nem raktáron volt) Ha segítség kell írj ! szívesen elmondom, hogyan csináltam!
ÜDV!
CZEGLE
A következő levelezésemet szeretném megosztani veletek , melyet itt tudtok olvasni az igényesebb motorhangolásról :http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Kellemes olvasgatást mindenkinek!
Üdv.
István
Tegnap sajna sehol nem voltam, csak szombaton, de akkor meg Miskolc irányában.
Imre
téged láthattalak tegnap délután Veresegyház felé száguldani? Csak kíváncsi vagyok
Ha a szelepet mozgató szervómotorral volna gond, a műszerfalon kigyulladna az FI lámpa.
Imre
Holnap felhívom Miskolcot megint, de félek azt mondja vigyem be a motort, ami nem fog menni mert 320 km-re van nekem :-(
A probléma nem hiszem, hogy azokkal a szelepekkel lenne, mert ez csak egy bizomyos benzinszintnél (1/4 tank) mutatkozik.