Szevasz,
most olvasgattam itt az utolsó hozzászólásokat. Nekem a nagy Givi plexi elég sokat elfog a menetszélből, csak kissé zajossá teszi az utazást. szerintem ez ilyen stílusú gépeknél elkerülhetetlen. A dizájnt, meg mindenki döntsse el maga, de mivel kimondottan ilyen stílusú motorokhoz gyártották, szerintem tűrhető.
( givi aA760) . Én a gyári fúvóshangszert ovál Raptorra csréltem, szépen muzsikál vele.
Ha megnéznéd, teszek fel képet róla, v a testvérfórumon van bőven
Póló témához.
Nagyjából 1.500.- forihtért nyomják meg a póló elejét és hátúlját.
Én még a héten szeretnék 3 db-ot csináltatni magamnak.
Ha megvan majd rakok fel képet, hogy sikerült.
az a baj, hogy amikor vettem ezt a gépet, akkor vaciláltam a fejidomos bandi és ez között, de végülis a gsx győzött, mert szebb.
191 cm magas vagyok így úgy gondoltam, hogy a fejidom nem sokat fogna nekem, bár nem próbáltam :-)
Hello!
A középső csoportképen látod mindegyikünknek van plexi!így közel azonos feltételekkel megyünk. Az enyém a hátsó kék , nem a 2006-os! (Ezeket most készítettem az olsz túra alatt a barátokéról). Nem vagyok egy szálfa termet, sokak szerint túskó ( ) a 1.7-es magaságommal, de nyilván azért csúfitottuk el vele a gépeket egy kicsit , mert 20-30km/h -val növeltük az elviselhető sebbeség felső határát , így 160-170-nél még véd egy kicsit.Plussz nem a gyönyörő műszerek háza karistolódik a bogaraktól. Ha van a csapatodban fejidomos motor akkor megéri feltenni. Az enyém sötét nem átlátszó , de a 2006-oson átlátszó világosat látsz,mely talán kurtúráltabb egy kicsit. Bár fontos lehet a motor színvilága is.
Nem drága már itthon is hozzá lehet jutni ~5 rongyért.
Tény, kicsit megváltosztatja a motor formájának lendületét,és nem mindenki szerint előnyösen.
Szerintem csupasz motor ide vagy oda , ha a többiekkel akarsz haladni, és még másnap is, akkor el kell rá egy ilyen apróság.
Üdv.
István
Bár nem nekem címezted a kérdést, azért válaszolok, mivel az én gépemen is van egy kis plexi.
Tapasztalatom szerint, ekkora plexinek csak nagy tempónál van jelentősége. Mondjuk úgy 140 felett.
Ha egyenes háttal motorozok szinte semmit sem veszek észre abból, hogy fent van.
Ha meggörnyesztem a hátam akkor már 160-170-ig jó. Ha pedig ráhasalok a tankra, akkor 200 felett is megmenti a fejem attól, hogy a menetszél letépje.
Persze ez nem is egy túraplexi.
Arra jó, hogy ha úgy helyezkedsz akkor a fejedet védi a menetszéltől. Ennyi.
Hello!
Ha nem is miattad, de másoknak tájékozódás képpen itt van pár kép erről a párosításról, nem erőltetve a dolgot.
Nekem már nem annyira idegen , hozzászokott a szemem. Egy biztos, a klasszikus tulajdonságát, kinézetét elvisziti a motor ezzel a kipufógó dobbal( , vagy már a 2005-ben elveszítette a gyárival) . De nem is mindenki szándékozik ezt a végtelenségik megörizni.
Üdv.
István
Hello!
A barátom a Runcájsz puskást Bódis dobra cserélte. Ez egy ovál dob rm. anyagból. Igényesnek mondható. Erre a motorra méretezett karakterisztikával ( nem csak egy jól meghajtott konzerves doboz). TÜV-ös dob legális utcai használatra, külföldön elfogadott zajhatárral. és még szerintem némi fogyasztáscsökkenést is számolhasz , emberi használat mellett. Kb 80-90 papír volt az ára.
Ez csak egy lehetséges verzió a környezetemből.
Üdv.
István
erre a szuszogásra nem gondoltam :-(
francba, akkor nem tudom milyen dobot tegyek rá, mert az tetszik egyedül.
Sportdob szvsz nem illik hozzá, pedig már rápróbáltam párat (persze csak Photoshoppal)
Ez a nagy trombita meg nem tetszik.
Ezek szerint marad ez..
Sárvédő ügyben annál inkáb!
Én fogtam egy fűrészt és egy mozdulattal levágtam a rendszám alól kilógó részt!
Nekem így tetszik és most már legalább a hátmosás is megoldott esőben!
A képen az enyém a középső!
Itt 3:2-re nyertek akik megtartották a gyári design-t.
A választ nem tudom! Pedig lett volna módom kiprobálni. Ha még is arra gondolok , hogy nekem kellett volna áttervezni a lehető leg kölcséghatékonyabban akkor a régi dob gyártósablonjait, szerszámait használtam volna fel, mely azt feltételezi, hogy a csatlakozási pontja a leömlökkel ugyan az. A lábtartónál evidens a helyzet.
Azért azt merem állítani, hogy a régi fél csövével átalakítás nélkül biztos nem fog tudni elegendően szuszogni a motor, de erre szerintem te is gondoltál!
Üdv.
István
Két kérdés:
A duplacsövű változat jobb kipuja passzol az egycsöves változathoz?
Magyarul, ha be tudok szerezni egy 2004-es gép kipuját, akkor rá tudom tenni a 2007-esre?
Valamint érdekelne, hogy hol és kb mennyiért lehetne venni a hátsó sárvédőhöz műanyag takarólemezt, mert
utálom, hogy a gyári hosszan lelóg a rendszám alá, viszont azt nem akarom elvágni...
üdv. mindenkinek! suzuki gsx 1400-hez keresek alkatrészeket , sokmindent ! ha tud valaki bontott alkatrészeket légyszíves üzenjen! még 1 kérdés, a gsx 1400 alkatrészei megegyezik valamelyik más motor alkatrészeivel? pl; tellók,kifli, elsőlámpa,felni,gen.dekli? 2006-hoz kellene, választ előre is köszi albertzoltan@galgaktv. hu széles utat mindenkinek!
most olvasgattam itt az utolsó hozzászólásokat. Nekem a nagy Givi plexi elég sokat elfog a menetszélből, csak kissé zajossá teszi az utazást. szerintem ez ilyen stílusú gépeknél elkerülhetetlen. A dizájnt, meg mindenki döntsse el maga, de mivel kimondottan ilyen stílusú motorokhoz gyártották, szerintem tűrhető.
( givi aA760) . Én a gyári fúvóshangszert ovál Raptorra csréltem, szépen muzsikál vele.
Ha megnéznéd, teszek fel képet róla, v a testvérfórumon van bőven
nekem megmarad csupasz :-)
Nagyjából 1.500.- forihtért nyomják meg a póló elejét és hátúlját.
Én még a héten szeretnék 3 db-ot csináltatni magamnak.
Ha megvan majd rakok fel képet, hogy sikerült.
Viszont nem tudjuk, hogy te miért szeretnél plexit a gépedre.
Mert ha normál tempóban, egyenes háttal keresel szélvédelmet, akkor ez a plexi neked nagyon felejtős!
191 cm magas vagyok így úgy gondoltam, hogy a fejidom nem sokat fogna nekem, bár nem próbáltam :-)
A középső csoportképen látod mindegyikünknek van plexi!így közel azonos feltételekkel megyünk. Az enyém a hátsó kék , nem a 2006-os! (Ezeket most készítettem az olsz túra alatt a barátokéról). Nem vagyok egy szálfa termet, sokak szerint túskó ( ) a 1.7-es magaságommal, de nyilván azért csúfitottuk el vele a gépeket egy kicsit , mert 20-30km/h -val növeltük az elviselhető sebbeség felső határát , így 160-170-nél még véd egy kicsit.Plussz nem a gyönyörő műszerek háza karistolódik a bogaraktól. Ha van a csapatodban fejidomos motor akkor megéri feltenni. Az enyém sötét nem átlátszó , de a 2006-oson átlátszó világosat látsz,mely talán kurtúráltabb egy kicsit. Bár fontos lehet a motor színvilága is.
Nem drága már itthon is hozzá lehet jutni ~5 rongyért.
Tény, kicsit megváltosztatja a motor formájának lendületét,és nem mindenki szerint előnyösen.
Szerintem csupasz motor ide vagy oda , ha a többiekkel akarsz haladni, és még másnap is, akkor el kell rá egy ilyen apróság.
Üdv.
István
görnyedni nem szoktam :-) 160-nál tartósan egyenesen elviselhetetlen.
GPS-szel lemértem, hogy pont 10%-ot csal az órája. 140-et mutat és a GPS szerint 126-tal megyek.
Tapasztalatom szerint, ekkora plexinek csak nagy tempónál van jelentősége. Mondjuk úgy 140 felett.
Ha egyenes háttal motorozok szinte semmit sem veszek észre abból, hogy fent van.
Ha meggörnyesztem a hátam akkor már 160-170-ig jó. Ha pedig ráhasalok a tankra, akkor 200 felett is megmenti a fejem attól, hogy a menetszél letépje.
Persze ez nem is egy túraplexi.
Arra jó, hogy ha úgy helyezkedsz akkor a fejedet védi a menetszéltől. Ennyi.
Ha nem is miattad, de másoknak tájékozódás képpen itt van pár kép erről a párosításról, nem erőltetve a dolgot.
Nekem már nem annyira idegen , hozzászokott a szemem. Egy biztos, a klasszikus tulajdonságát, kinézetét elvisziti a motor ezzel a kipufógó dobbal( , vagy már a 2005-ben elveszítette a gyárival) . De nem is mindenki szándékozik ezt a végtelenségik megörizni.
Üdv.
István
kollégámnak is az van a banditján :-)
Csak kicsit ritkán jár erre.
Tihiiiiiiiiiiiiiii gyere, jelenés van itt a topikon!
A barátom a Runcájsz puskást Bódis dobra cserélte. Ez egy ovál dob rm. anyagból. Igényesnek mondható. Erre a motorra méretezett karakterisztikával ( nem csak egy jól meghajtott konzerves doboz). TÜV-ös dob legális utcai használatra, külföldön elfogadott zajhatárral. és még szerintem némi fogyasztáscsökkenést is számolhasz , emberi használat mellett. Kb 80-90 papír volt az ára.
Ez csak egy lehetséges verzió a környezetemből.
Üdv.
István
én nem akarom e gyárit levágni, mert hátha még kell. ami jobbról a második mocin van, olyanra gondoltam.
francba, akkor nem tudom milyen dobot tegyek rá, mert az tetszik egyedül.
Sportdob szvsz nem illik hozzá, pedig már rápróbáltam párat (persze csak Photoshoppal)
Ez a nagy trombita meg nem tetszik.
Ezek szerint marad ez..
Sárvédő ügyben annál inkáb!
Én fogtam egy fűrészt és egy mozdulattal levágtam a rendszám alól kilógó részt!
Nekem így tetszik és most már legalább a hátmosás is megoldott esőben!
A képen az enyém a középső!
Itt 3:2-re nyertek akik megtartották a gyári design-t.
Nos? Melyik táborhoz akarsz tartozni?
A választ nem tudom! Pedig lett volna módom kiprobálni. Ha még is arra gondolok , hogy nekem kellett volna áttervezni a lehető leg kölcséghatékonyabban akkor a régi dob gyártósablonjait, szerszámait használtam volna fel, mely azt feltételezi, hogy a csatlakozási pontja a leömlökkel ugyan az. A lábtartónál evidens a helyzet.
Azért azt merem állítani, hogy a régi fél csövével átalakítás nélkül biztos nem fog tudni elegendően szuszogni a motor, de erre szerintem te is gondoltál!
Üdv.
István
A duplacsövű változat jobb kipuja passzol az egycsöves változathoz?
Magyarul, ha be tudok szerezni egy 2004-es gép kipuját, akkor rá tudom tenni a 2007-esre?
Valamint érdekelne, hogy hol és kb mennyiért lehetne venni a hátsó sárvédőhöz műanyag takarólemezt, mert
utálom, hogy a gyári hosszan lelóg a rendszám alá, viszont azt nem akarom elvágni...
köszi előre is :-)
Gyere!Hagyd a "nagyokat"!
Nekem is volt GSX400 Impulse, és az öcsém is ilyet szeretne magának venni.
Csak hát meghíztam, és nagyobb motort kellett vennem.
Fogalmam sincs hol találsz társaságra.
Akár itt is.
De igen sokat lendítene a dolgon ha rendesen kitöltenéd az adatlapod.