Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz Csaba!

Bocsi, valóban a tiednek is szép hangja van, mondhatom inkább nagyon szép.
Mea culpa! :-)

Imre
Sziasztok!

Tegnap kétszer is találkoztam egy szép kék gsx-el. Először Pilisszentkereszten, majd Vörösváron.
A mociból és a sisakból ítélve talán KovácsIstván lehetett?
Üdv Tuci!
Remélem tudtad tartani a tempót a hölggyel!

Még mindig nagyon szép az a polírozott felni!
Az enyémen azt hiszem mégis inkább egy felnicsík lesz.
Azzal kevesebb meló van.
Szeva Csaba!
Jöhetnek a képek az ülésedről!
Ennyi átépített külföldi GSX után, jöhet már végre valami hazai ötlet!
Sziasztok! tegnap mi is mociztunk egy "kicsit".de azért jó volt
Na akkor ez nem a SzobCsab volt.
SzobCsab-nak 8000km-t bírt ki a gyári hátsó gumi, de szeretném megismerni azt az embert, aki 20000km-t tett abba a gumiba, mert tanulni szeretnék tőle!
...mondjuk, lehet, hogy a középállványon tekerte bele a maradék 12000km-t?

Az mind semmi, hogy jól nézki de még a hangja is szép, még nekem is, aki az eredeti híve vagyok.
Imre! Az én kis kékségem hangjáról nem is tesztek említést?

Ja! Szétvágtam az ülést! 2-3cm szivacs van rajta, így nagyobb terpeszben, de alacsonyabban ülök. Mintha új motorom lenne! Sokkal jobban össze vagyok nőve vele. Jobban érzem így a motort, nem tompítja a rezgéseket a vastag szivacs. Képeket majd teszek fel a napokban róla.
GSX 1.4 bordásszíjjal? Hát nekem is megfordult a fejemben, de a motorátépítőknél dolgozó barátom lebeszélt róla. Az árából több lánccsere is kijönne, ráadásul a futóműhöz is hozzá kellene nyúlni, hogy szélesebb legyen a hátsó villa. Maga a szíj 50e km-t bír, ha nem megy alá kavics. Hogy a közel 130Nm-es nyomaték mit csinálna vele, azt el sem tudom képzelni.
Majd budmyke barátja körülnéz átépítő készlet után az usában, hátha ott olcsóbb...
...szóval még nem tettem le teljesen róla.
Jóóóóó volt a mai kis 350 km-es gurulás!
Csak qrva meleg volt.
Tihi!
Gyere mert mindenki isteníti a géped!
Erről nem maradhatsz le!
Üdv Mindenkinet!
Az mind semmi, hogy jól nézki de még a hangja is szép, még nekem is, aki az eredeti híve vagyok.
Imre
Hmm, fincsi darab :-)
köszi
Üdv a GSX tulajok között!

Valóban ez az egy kipus változat nem egy sikeres design, bár van akinek ez jön be.
Igen! Nagyon szép az a motor!
Tihinek hívják a gazdáját.
Néhány kép a gépről.
Na akkor ez nem a SzobCsab volt.
Igaz budmyke?
piros-fekete volt, elől egy pofás kis fejidom
A Fehérvári úton találkoztunk Budán
jól néz ki :-)
mondjuk én olyasmire gondoltam, minta melletted lévő jobboldali mocin ami van rendszámtartós megoldás
Milyen színű volt a GSX és hol taliztatok?
Én Kunmadáron a HD gyorsulási futamon csak azt láttam ahogy sorba szakadtak el a szíjhajtások!
Eléggé mókás volt.
Hiányzik ez neked?
Hello!
Egy nullát tévedett!
Teszek fel én is képet amit az osztrákoknál készítettem. Rajtam kívűl eddig még senkinek nem mozgatta meg a fantáziáját a dolog, miszerint bordásszíj hajtja a hátsó kereket.Akkor annyira égtem a túra lázában , hogy én is csak otthon vettem észre. Mellesleg a K3 ezen színe is kiválló és jót tettek neki a lecserélt apró indexek.
Talán végre sikerül hozzájutnom a HD Sporters szíjtárcsához, szíjhoz és saját tapasztalatot szerezhetek a témában.
Üdv.
István
Az enyém középen az egyetlen 1 kipufogós!

A gumi kajálás mértéke pedig csak egyetlen dologtól függ.
A csuklódtól!
van róla képed, hogy milyen lett?

délben találkoztam egy gsx tulajjal, jó fej volt :-)
meglepődtem amikor azt mondta, hogy 20 000 km van a gyári gumijában hátul.
eddig azt hallottam, hogy a gumit desszertként eszi
A fűrészelés abszolút simán megy!
Egy éles vasfűrész és pikk-pakk kész.
Aztán már csak egy kis sorjázás.
A GSX-ben nem fogsz csalódni!
Biztos vagyok benne, hogy minden percet élvezni fogsz a nyergében!
simán megy a fűrészelés vagy bonyolult dolog?
Hát motorozás terén Simsin után 13 évet kihagytam sajnos :-(
tavaly ősszel vettem egy robogót :-), aztán rájöttem, hogy kell motorozni. Lett utána decemberben egy 650-es kawa enduróm, most ezek mellé lesz a gsx, hogy ne csak a városban, ill. erdőben mehessek :-)