Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
A hétvégén HD találkozó van Alsóörsön!
Ezen kívül jubileumi GSR Klán Találkozó lesz szombaton Balatonalmádiban!
Azért kösz a megkeresést.
hello!

Pénteken d.u. indulnánk Kiskunlacházáról Szalkszentmártoni 3napos motoros találkozóra és embereket keressünk akik jönnének. van jelentkező ?
Már megint nem nagyon értem a mondandódat!
Hogy jön ide a sátrak döntögetése, meg a Tesco?

Ez itt egy motoros oldal, nem Tesco!
Szemmel láthatóan nagyrészt azonos típusok köré tömörülnek az emberek a különböző topikokban. Azonos érdeklődés, azonos téma stb.
Mi több ez a közös topik látogatás nem csak a neten tartja össze a motorosokat, hanem az életben is!
A Suzuki GSR 600 topikban már másfél éve kialakult egy nagyon jó csapat akik nem csak a neten tartják a kapcsolatot hanem rendszeresen együtt is motoroznak!
Ugyanígy tudna működni a GSX topik is. Persze ezt erőltetni nem lehet és nem is kell. Amúgy is akkor tud jól működni egy ilyen szerveződés, ha magától működik!
Barátkozni meg azzal kell akivel érdemes!
Hello!
Irigykedni senkinek sincs oka, hiszen az út mindenki elött nyitva, bármerre megy.
Persze mindenki tudja , hogy egy ilyen dolog több annál minthogy reggel zsebrevágva hitelkártyát, fejre húzva bukót , délutánra már más országban szédelegsz.
Mindenképpen jól kell választani , a barátoknak is alkalmasnak kell lenni emberileg és anyagilag is, jó helyen kell lenni jó időben , és némi lemondással is jár ugyebár, mert aki 3 műszakban nyomja a gombot, vagy több éhes szájat etet, építkezik, vagy csak pénzt szórni szeret, annak messze lesz még a szomszéd kerület is.
Megvenni pénzért egy motort nem olyan nagy dolog, de arra használni amire valóban való! Nem csak sátrakat döntögetni vele részegen a motorostalálkozókon, és gyorsulási versenyt rendezni a sörsátrak között...
És szerintem azért nehéz ebben az állóvizben hullámokat kelteni, mert valaki nem azért lesz a barátom ,mert ugyan olyan motort választott mint én , hanem a barátomat gyözöm meg róla , hogy olyat vegyen, vagy hasonlót mint nekem van , hogy utána az élmények még jobban összekössenek.
Én még nem álltam oda senki mellé, csak mert azonos tárgyat választottunk a TESCO-ban! Lehet ez egy ismerkedési alap, de hülyének is nézhetnek miatta!
Üdv.
István
Valószínűleg tényleg nem a cafe-racer szerepre született a GSX.
Ettől függetlenűl én pl. munkába is a verdával járok legtöbbször.
Ez Budapest belterület és 10 km. Sem a motor, sem én nem tiltakozunk az ilyen sorok között haladós mutatvány ellen. Sőt, én még élvezni is szoktam!
Ez mellett persze járok több száz km-es túrákra is. (Olaszországba nem sajnos, max. Szlovákia. )
Egyébként nagyon jól mutat a GSX a főtéren a fagyizó előtt! Sőt!

Szóval igazából mindenre jól használható a GSX amire csak szeretné az ember!
Hi!
Mi tagadás kicsit irigyellek, az olasz túra miatt Remélem jól fog sikerülni és utána beszámolsz a tapasztalatokról, néhány fénykép kíséretében.
Balesetmentes túrázást!

A bicskei összejövetel csak egy ötlet volt, amúgy úgy látom nem kavarta fel az állóvizet.
Na mindegy, egyszer azért remélem valahol összejön a csapat még az idén!
Hello!
Most olvastam vissza a csillagtúra ajánlatodat. A bicskei Báder fogadó tényleg tökéletes ahogyan azt írtad,, de nekem túl közeli!
De abban időpontban meg nagyon távol lesz az Etruszkok földjétól Toscana szívétől. Mint többszőr mondtam ez a motor egy kicsitt többre született mint cafe-racer szerepében feszítsen a fagyizó elött a főtéren.
Nagy álom válik valóra digóland is bekerül a lutra albumba!
Üdv.
István
Látod!
A boldogság néha egészen kicsi dolgokon múlik.
Jóóóó reggelt Egynégyesek!
Mi az hogy szép? Gyönyörű!
És nem is kicsi!
Szép az a piros-fekete szín is :-)

Nekem most 1 hetes, már 2000 km van benne. szuper kis gép :-)
Sikerült feljavítanom a gép kanyarstabilitását.
Ehhez pusztán annyit kellett tennem, hogy a gumában lévő nyomást 1,5 ről 2,5 re növeltem.
Makarcolt a lábtartó a mátrában, de aztán visszavettem.
Ha valakinek van kedve és ideje, akkor holnap jöjjön a mátrába!
Tali 11.30 mol kút gyöngyös vagy 11 óra Kerecsend.
Ej ej ej. Úgy látszik, nagyon csúnyán fertőz ez az 1400-as nyavaja . Ha így folytatjuk, még a végén nagyon elszaporodunk . Drakulálok az újdonsült jószághoz kedves Bucek , már bizonyára rádöbbentél arra, hogy amikor össze vissza dícsérgettük ezt a típust, akkor bizony nem túloztunk.

A gumival kapcsolatban: a 180-as hátsó gumi felszerelésétől a gép nehezen kezelhetőből jól kezelhetővé válik , de ezt sok tesztben is olvashatod. Nekem az elsőre a 130-as gumiméret nagyon bejött . A gép minden nemű erőfeszítés nélkül szinte magátol fordul be a kanyarokba . Már-már szinte billegős. A súlya mintha nem is lenne . Bár nem tudok róla, hogy ezt rajtam kívül bárki más is kipróbálta volna. Én tuti, hogy ezeknél a méreteknél maradok.
Piros-fekete
kellemes a masina
na megvan a gép?
gratulálok hozzá

milyen lett végülis?
Tényleg olyan sok nyom a latba a 180-as guma? ill.elől 130-as?
Mert azért kanyarokban egyenlőre bizonytalankodik a vas, valszeg a telókon is állítani kellene, de nem értek hozzá. Vagy próbálgassam valamerre?
Bocsesz István, teljesen igazad van . Ezeknek a gépeknek nem csak a motorja jó .
Mióta lecseréltem a gyári gumikat normális méretűekre, akkora élvezet dönteni a mocit , hogy tegnap az egyik körforgalomban mentem még egy kört.
Szerintem ugyanarról a dologról beszélünk, csak másképp!
Vagyis, hogy a GSX 1400 a király!
Hello!
Ezeketől a leírásoktól mindig úgy meghatódok!
De megint mindenki a motorblokkot maszirozza csak!
Nem emlékszem a nikaszilos hengerbevonatára és még arra a rengeteg négybetűs csodára (amit István mindjárt rá fog vágni ) az ősben. És ez csak a szíve , de úgy látszik nem hangsúlyoztam eléggé, egy kétkerekű nem csak ebből ál. És had ne kelljen már felsorolnom a fejlesztés többi fontos mérföldkövét.
Személy szerint azért vettem ekkora vasat, és azért tanácsolom mindenkinek, ha már van némi tapasztalata, 1 liternél kisebbet ne vegyen, mert egy jól terhelt,várhatóan hosszú élettartamú motor mellé kaphat egy rendes fékrendszer, fútóművet, rendes kidolgozást, műszerezetséget.
Most volt a kezemben egy 600 bandika... Ceruzabél elsőteló, csavarodó váz az úthibáknál, lemezalkatrászek a hátsó lengővillánál a tengely küröl....
A nagymotor olyan mint egy felsőkategoriás autó, ebbe beleraknak minden földi jót, és azonos (Pl.120km/h-nál)sokkal jobban viselkedik mint egy kisebb társa! (feljebb meg még jobban )
Szerintem kár majmolni a megvesztegetett újságírók cikkeit. Akkor adtam fel e féle éppen kezdödő hobbimat , mikor talán mindenki által jól ismert tesztben úgy 2002-ben összehasonlítoták az akkori 4 nagy "riválist" és az 1.4 éppen csak lecsúszott az első helyről, majd fél évvel késöbb éppen hogy csak nem lett utolsó a 4-ből.
Szóval személy szerint maradok a saját tapasztalatoknál! Ez a gép önmagában megállja a helyét annélkül hogy a felmenőit segítségül kéne hívnia!
Üdv.
István
Szevasz Yeti!
Nézném azokat a videokat, csak nem látom!
Ha a linket is feltennéd sokkal egyszerűbb lenne!
Maximális egyetértésem!
Ajánlom figyelmetekbe az alábbi videókat erről a honlapról:
GSX - R history
Mit ki bír egy 750-es Gixxer (izzó rendszer)

Ilyet csak egy olajhűtéses blokk tud .
Neem, még nem volt elég.

Volt Suzukiéknak egy olyan gépük, hogy GSX1100F kb a pupossal egyidőben, szintén olajhűtéses blokkal . Azok a gépek rendeltetészerű használat mellett kb 130.000 km-t bírtak ki anélkül, hogy a blokkhoz hozzá kellett volnya nyúlni . A felújításuk abból állt, hogy kaptak új gyűrűket, szelepeket, szelepszárszimeringeket, vezérműláncot, kuplunglamellát, és kb ennyi . A gép készen állt a következő 100 pár ezer kilóméterre.
Üdv collektíve!

Hát az úgy vót, hogy élt valaha egy szörnyű nagy gép , ő volt a pupos GSX-R 1100. Neki volt egy akkor sportblokknak titulált olajhűtéses motorja , ami sok tekintetben piszokjónak bizonyult . Amikor az 1.2-es bandita készült, Suzukiék előkapták a jóöreg pupos blokkját és egyszerűen felfúrták. Tudtommal a két blokk olyan szinten tökugyanaz, hogy ha Banditot akarsz tunningolni, akkor csak úgy szépen bele kell pakolni a pupos vezérműtengelyeit és a 96 fős ménes máris 130 paci fölé szaporodik .

Az 1.4-es motorja viszont nem személyesen a pupos blokkja . Azt ugyanis már nemigien lehetett volna ennyire felfúrni . Az 1.4-es blokk egy teljesen új alkotás. Tulajdonképpen a pupos blokkja lett arányosan felnagyítva . (nagyobb főtengely, nagyobb csapágyak, stb). Az alapkonstrukció viszont ugyanaz .

Sőtt. Volt egyszer hajdanán egy olyan moci Suzukéknál, hogy GS . Úgy 1978 körül születődött ő meg. Az 1.4-es alapfelépítése azzal is megegyezik (vezérmű tengelyek hajtása ,váltó, stb). A szép az, hogy az ősfater gépekből jónéhány még mindig megy . Találkoztam már olyan figurával, aki egy ilyen ősöreg gépezetet azért vett meg, hogy majd ő azt jól kinyírja . A végén azért adta el, mert nem sikerült neki, bármit is csinált . Pedig éjszakánként a kipufogójával világítottak egyes találkozókon . Meg szúnyogot is riasztottak gumifüsttel .

Megj.: Figyelitek, mekkora okos vagyok?