Én akkor adtam a dizájnnak!
Nekem ugyanis első dolgom volt, hogy a rendszám alól kilógó sárvádőt lefűrészeljem.
Mint tudjuk a szépség áldozatokkal jár!
Üdv Kenray!
Nekem tetszik a kép, amit csináltál!
Húúúú, bammeg, bátor ember vagy ha egyből 1.4-essel kezded a motorozást!
Azért ne aggódj, ha ésszel csinálod a barátkozást akkor hamar összeszoktok!
Amíg nem hergeled, nagyon barátságosan viselkedik.
Ha meg mégis hergelnéd…
Majd meglátod!
Elbírná.
Bár jómagam is terveztem és gyártattam hozzá apróságokat, így az egyedi alaktrészeket jobban kedvelem. Kiválasztani és megvenni egy kiegészítőt, még nem éppen nagy dolog....összehasonlítani a saját cuccod egy másik tűzről pattant ötlettel az az igazi megmérettetés.
És sokszor nem igazán értem a fórumokon vitatkozókat mikor összehasonlítják egymással az általuk választott motorokat. Azon kivül hogy esetleg kiválasztotta és kifizette, mert tetszett neki, sok köze az egészhez nincsen, és a körtét az almával nem vetheted össze.
Mindig szubijektív dolgoról beszélünk, és hát persze hogy minden anyának a saját fia legszebb!
Üdv.
István
Szeva Druszám!
Igen, azt láttam, hogy próbáltál némi aktivitást csiholni a GSX-es oldalon. Úgy látszik az egynégyes tulajok eléggé szófukar emberkék. Persze az is lehet azért nem írnak a fórumokba mert állandóan motoroznak!
A képek elérhetősége az már a múlt homályába vész. Nem igazán mentettem le az oldalak címét, csak a képeket…
Már rég akartam kérdezni. A GSX-es oldalon a képed, havas földön egy fekete pötty, az mi?
1000 forintos kérdés, de akkor sem tudom!
:-)))) Köszi a tapasztalatot, akkor még átgondolom a dolgot :-)
Nekem ez lesz az első utcai motorom, így nem igazán vannak tapasztalataim, ráadásul a jogsim is csak 1 hónapos, így félek a nagy dögtől, de majd csak megbarátkozunk egymással :-)
Hello!
Az izlésed tökéletes , hogy válsztásod erre a motorra esett!
A gyári trombita helyett könnyen találni szebbet, de javaslom a TÜV-vel és "E" betüvel rendelkező lehetőségeket, melyek mellett nem csak garázstapasztalat van hanem igazi fejlesztés is, tehát nem csak egy külsőre jól megformált rozsdamentes lemez.
Szeretném azért egy apró tapasztalatom megosztani veled , mely még az elöző K2-esemmel esett meg. Pár éve Görögország fele kb.300 km -t tettünk meg szakadó esőben . Kedvesem bugyiig ázott be, és ruházata, mint aki első lett a krossz versenyen. Történhetet ez azért mert az elöző gazdi a rendszám alatt megkurtította sárvédőt. Mielött az olvasóban felmerülne a kérdés , az esőruha ekkor még hírből sem volt ismeretes , kedvünk sem volt megállni szerbia és korrupt bulgária területén.
Hozzáteszem remek látványt nyújt a széles hátsó kerék a főtéren letámasztva a fagyizó elött, de szeintem ennek a motornak nagyobb a "hatósugara" és többre született mint holmi cafe racer legyen.
Üdv
István
A meglátásod részemről tökéletes.
4 éve nincs szíven lecserélni a két gyári hangtompitó remeket a motoron. De ne feledjük ez egy szuzuki! Bizony a külseje alatt , kicsit elrejtve , van egy két esti túlórában összecsapott alkatrész , melyekre egy kicsit nagyobb gondot fordítva emelni lehet még a motor fényét. Ezek talán egy felületesebb szemlélőnek fel sem tünnek, de az igényesebb esetleg elismerően bolint, mert a részletkben rejlenek az igazán nagy dolgok. De ezek az apróságok nem borítják azt az összhatást amit tervezője megálmodott.
Üdv.
István
Üdv mindenkinek.
Jövő héten én is remélem egy boldog GSX tulaj leszek.
Ez a gép nyerte el a tetszésemet.
Persze a nagy trombitája nem tetszik, így helyette bejáratás után valami más kerül majd rá.
rakok fel egy képet hogyan képzelném el a gsx-et. Persze ezen módosítottam egy kicsit, pl.: levágtam a gyári kipufogóból, rövödítettem a hátán, a kormányt lejebb tettem és hátul csak egy kis rendszámtartó van.
Vélemény?
Többé-kevésbé egyetétrek veled: azt viszont nem gondolom, hogy összeségében szebbé lehetne tenni ezt a motort. Ez úgy szép, ahogy van... Egy-két apró részleten lehet javítani (pl. a lámpa lapos üvege helyett egy domborúval jobban mutat, egy kis plexi a műszerek elé-fölé, indexek átalakítása, amit még esztétika alatt el lehet sütni), de ennyi. Tudom, hogy szubjektív dolog, de szerintem a régebbi, két trombitás az egyik legszebb túramotor, ami valaha is készült (csupa fém, minimális műanyag...).
Megértem bánatod István!
Én is remekül elszórekoztattam magam a másik fórumon!
Nem mindenki született koszorús költőnek, hogy szépen képernyőre vesse gondolatait, véleményeit, álmait és témáit.
Képek melyeket az elmúlt időszakban felraktár érdekesek. Nem kívánok róluk véleményt alkotni azt inkább csak magammal beszélem meg , mint egy igazi skizó.
Esetleg ha lehetőséged van rá feldobhatnád ezek elérhetőségi helyeit is. Szívesen szemezgetek mások munkái között. Bár azt hiszem elég konzervatív vagyok a motorommal kapcsolatban, nem kifejezetten szereten a túlságosan drasztikus , drámai átszabásokat ezen a gépen , mert vonalvezetése annak harmóniája egyből felbomlik, mnt azt egyik másik kép jól is illusztrálja.Bár ez nem jelenti azt , hogy nem lehetne, még szebbé tenni!
Mégis elmondtam a véleményemet! (...egy kicsit nem figyelek oda....)
Most pedig várunk és figyeljük a reakciókat!
Üdv.
István
Nekem ugyanis első dolgom volt, hogy a rendszám alól kilógó sárvádőt lefűrészeljem.
Mint tudjuk a szépség áldozatokkal jár!