Ez nem egy egyszerű kérdés . Ezeknek a gépeknek 5000 vagy 15000 km nem nagyon kottyan meg . Egy kevesebb kilóméteres gépről gondolhatja az ember, hogy kisebb eséllyel volt meggyilkolva, de a "tim tim ti ti tim ti ti ti tim ti tim" elv alapján ez sem biztos. Érdemes kicsit megsimogatni a hátsó kerék sátvédőjét belülről. Ha szoktak burn out-ot nyomni a géppel, akkor ott találsz egy rakat gumit. Bár nem hiszem, hogy egy ekkora jószágnak különösebben ártana egy füstölés, de a leszabályzást tuti nem csippantja.
Hát nagyon fel volt háborodva srác, amikor megkináltam neki az egy ötöt és főleg amikor mondtam, hogy azért csak mentse el a számom, mert sosem lehet tudni
Gyári állapotban tényleg nehézkes egy kicsit a döntögetés , de ez a gmik cseréjével könnyedén orvosolható . Hátra 180/55, előre 130/60, és a gép máris szinte magától megy be a kanyarba.
Hát igen. Szeretek hosszabb túrákat tenni, eddig a napi rekordom 960 km, és szeretek kanyarvadászni is(pl. hosszabb túrákon ). Nem sok jót olvastam a kanyarodási mutatókról a gsx esetében, bár nem hiszem, hogy nem lehet rendesen megborítani, nem sokkal nehezebb (pár kiló) mint a bandit és azt is lehet dönteni rendesen. Nagyon impozáns a hatalmas blokk és persze a hozzá társuló teljesítmény mutatók is. Szóval teccik a gép. Más részről azt mondják az okosok nem is illik nekem egy kismotor(elég nagydarab lévén). Bnőm azt mondja úgy nézek ki rajta, mint majom a köszörűn.
A dilemmám most az, hogy ugyan a két kipus kicsit szebb, viszont az elgondolkodtató, hogy egy 1 éves vasat is meg tudok venni ugyanazon az áron mint egy 3 évest, igaz az új csak 1 kipuval rendelkezik, bár így sportdob is csak egy kell rá. na meg az 1 éves két év múlva lesz 3 éves .................stb.
Hát nekem ilyen 1 motorvásárlás.
Nem tudom, milyen céllal, és leginkább mennyi időre tervezel motort venni.
Van nekem egy rokonom, aki több, mint 15 éve bontózik. Látott már egyetsmást, tényleg tudja, mitől "döglik a légy". Élettartammal kapcsolatban javasolta, hogy típusválasztásnál nézzem meg az adott gép kilóméterszámlálóját, hány helyiértéket mutat. Az 1.4-esnél ez 6 számjegy. A százezreket is számolja.
Másrészt a GSX-R csúcsnyomatékát az 1.4-es már 3000 1/perc-nél produkálja . Akár városban is kiélhető (de akkor lesz az úton a fehér vonal mellett egy fekete is )
Szeva Bucek!
Jó döntés az 1,4-es GSX, ez fix!
Hogy egy kipufogós vagy kettő az csak ízlés kérdése. Neked melyik tetszik?
Olyant kell venni!
Az egykipufogós verzióhoz szerintem most ez a lególcsóbb dob ami rendelkezik "e" minősítéssel: Sportkipufogó.
Kormányból meg szerintem annyi féle van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni. Nekem a gyári van fent, de vannak itt néhányan akik lecserélték. Ők biztosan tudnak ebben tanácsot adni.
Mit szólnátok ha július 14.-én szombaton, egy csillagtúra keretében összejönnénk mi Egynégyesek Bicskén, a Báder fogadónál?
Nagy étterem, nagy parkoló közvetlenül a 1-es főút mellett! Mellesleg isteni a kaja!
Lehetne ismerkedni, dumálni, motorokat bámulni, tapasztalatot cserélni, stb.!
Szóval?
Még bőven van idő beilleszteni a nyári programok közé! Báder fogadó - Bicske
Hali!
Erősen hajlok egy gsx 1400 megvásárlására, na nem újra, hanem használtra.
Azt szeretném tőletek megtudakolni, hogy nyitott dobot, mennyiért, hol és milyet lehet rá keríteni és ha alacsonyabb, szinte hajlítás nélküli, kórmanyt szeretnék rá, ahhoz van e konkrét tippetek?
Köszi.
Ja! és a nagy dilemma:
Szinte ugyanannyiért kapok 1 éves vasat, mint 3 éveset, viszont a háromévesnek két röfögője van, nemtom mitévő legyek
most egy 2006 os gsx re alkudozom, jelenleg 1,55 millánál járok 15000 km van benne, még próbálkozom az 1,5 millával.
mit gondoltok?
Páros motorozáshoz, túrázáshoz nincs jobb a GSX 1,4-nél!
És láthattad kanyarban is megállja a helyét!
Banditoztunk egyébként, azzal jól mwgvolt végül is.
GSX kanyarban
Szerintem a barátnőd is hamar megszerti a GSX-et, bár nem ártott volna néhány kilométert ülnie elötte egy GSX-R hátsó ülésén!
Bár a b.nöm szerintem csalódott lesz( azt hiszi ez lájtosabb lesz, mint gixer,
Így is lehet dönteni a GSX-et, mint ezen a videon!
Szerinted okés a dolog?
GSX kanyartechnika
Ja, és én az 1 évesre szavaznék!
A dilemmám most az, hogy ugyan a két kipus kicsit szebb, viszont az elgondolkodtató, hogy egy 1 éves vasat is meg tudok venni ugyanazon az áron mint egy 3 évest, igaz az új csak 1 kipuval rendelkezik, bár így sportdob is csak egy kell rá. na meg az 1 éves két év múlva lesz 3 éves .................stb.
Hát nekem ilyen 1 motorvásárlás.
Nem tudom, milyen céllal, és leginkább mennyi időre tervezel motort venni.
Van nekem egy rokonom, aki több, mint 15 éve bontózik. Látott már egyetsmást, tényleg tudja, mitől "döglik a légy". Élettartammal kapcsolatban javasolta, hogy típusválasztásnál nézzem meg az adott gép kilóméterszámlálóját, hány helyiértéket mutat. Az 1.4-esnél ez 6 számjegy. A százezreket is számolja.
Másrészt a GSX-R csúcsnyomatékát az 1.4-es már 3000 1/perc-nél produkálja . Akár városban is kiélhető (de akkor lesz az úton a fehér vonal mellett egy fekete is )
Jó döntés az 1,4-es GSX, ez fix!
Hogy egy kipufogós vagy kettő az csak ízlés kérdése. Neked melyik tetszik?
Olyant kell venni!
Az egykipufogós verzióhoz szerintem most ez a lególcsóbb dob ami rendelkezik "e" minősítéssel:
Sportkipufogó.
Kormányból meg szerintem annyi féle van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni. Nekem a gyári van fent, de vannak itt néhányan akik lecserélték. Ők biztosan tudnak ebben tanácsot adni.
Nagy étterem, nagy parkoló közvetlenül a 1-es főút mellett! Mellesleg isteni a kaja!
Lehetne ismerkedni, dumálni, motorokat bámulni, tapasztalatot cserélni, stb.!
Szóval?
Még bőven van idő beilleszteni a nyári programok közé!
Báder fogadó - Bicske
Erősen hajlok egy gsx 1400 megvásárlására, na nem újra, hanem használtra.
Azt szeretném tőletek megtudakolni, hogy nyitott dobot, mennyiért, hol és milyet lehet rá keríteni és ha alacsonyabb, szinte hajlítás nélküli, kórmanyt szeretnék rá, ahhoz van e konkrét tippetek?
Köszi.
Ja! és a nagy dilemma:
Szinte ugyanannyiért kapok 1 éves vasat, mint 3 éveset, viszont a háromévesnek két röfögője van, nemtom mitévő legyek