Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hosszú hétvége:
Ózd-Zágráb-Split(nem pályán!)-Ott össze vissza, aztán ma ugyanez fordítva.
összesen 2200 km, ebből a mai 900kb.
Brutális volt gyerekek, ajánlom mindenkinek!
A régi 1-es úton kb 350 km-en keresztül lehet kanyarogni, és a legtöbb kanyar 100 fölötti.
Zágráb és Letenye között pedig van egy jópár +200km/h-ás hosszú elnyújtott kanyar, kiváló aszfalt társaságában, ezt a pályaszakaszt sajnos be kellett iktatni. 5EU az útdíj, de isten bizony megéri!
Akkor várjuk a fénykép orgiát!
Jó éjt!
Szia! Köszi!Ok!
Szevasz Tuci!
Jó pihenést és balesetmentes közlekedést!
Ha megjöttél néhány képet dobhatnál fel ide, had szinesedjen a topik!
Sziasztok!holnap Szekszárd- Graz-Szekszárd !remélem jó lesz
Szevasztok Egynégyesek!
Nem hagyjuk, hogy elhervadjon ez a topik!
Én szombaton Miskolcig meg vissza gurultam a Mátrába.
402 km volt a vége. Nagyon finom volt!
Kezdem én.
Most voltam a kisúlyi találkozón. Egy évre kiáztattam magam a termálvízen és ismét ropira égtem a napon.
Cibáljuk csak kicsit előrébb!

Lehet mesélni. Ki merrejárt.
Ha jól sejtem, épp motorozás folyik keményen. A fórumunk meg eltűnik a süllyesztőben. Na ne már!
Jó Napokat!
Üdvözlet a Klubban!
Jóreggelt, és széles mosolyú üdvözlet összes "sorstársamnak"

Stavros
Amúgy már ilyenkor is lehetséges a tehetségkutatás . Keresztlányom pont így tettük fel a Yetire, bár őt még tartani kell (szűk 0,5 éves). Beindítottam a gépet, egy hatalmas vigyor lett az eredmény a csajostól . Ennek annyi, lefertőzve . Most építhetek én is minirigát .
Vigyázz Czegle !
Ilyet már láttam . Cimbi 2,5 éves fiát tette fel egy régi GSX-R1100-re. A kölök azonnal ráadta a gyujtást . A tulaj besegített a kuplunggal , a START gombot már egyedül nyomta meg a kölök . És a gázt is egyedűl húzta csutkára, pedig senki nem mutatta neki . Ez a vérében van.
Persze a kölöknek azóta van saját gépe: lefojtott körbeidomozott miniriga . Dögös az űlés alatt elvezetett kipufogója .
nem vált!
bur out aztán 1 kerék
Nem rossz, bár a váltással még adódhatnak gondjai.:)
UTÁNPÓTLÁSNEVELÉS!
Nyíregyháza
Holnap megyünk a Hringre, ha jöttök valamelyiken, akkor pacsizhatunk 1-et, de ölelkezésről szó sem lehet!
Szevasz!
Vagyok, gyöngyösről.
A meleg idő meg k....va vicces volt!
Imre
Bocsesz, lusta disznó vagyok megnézni az adatlapokat . Van még valaki a környékről? (Nem írom, hogy az 1.4-es hatósugarában, pedig Európában tuti piszok sokan vagyunk. )
Melegszik az idő randi lesz!
(Bocs ezt nem lehetett kihagyni! )
Üdv
István
Jaja, benne vok.
Az a kérdés, ki megy ki elé és ki kisér haza kit. :)
Üdv Bucek!

Te olyan extrém távolságra nyomulsz tőlem (Miskolc-Ózd) , hogy akár össze is dobhatnánk egy min. 2800 köbcis túrát valamikor.
Üdv Bencce!
Lehet, hogy furcsán hangzik, de igen. A motoros rendőröktől tanult technika egyik alapja, hogy nem én dőlök a kanyarba, hanem a motort nyomom le. Ez a technika kifejezetten alacsony sebességre (városra)lett kitalálva. Autópályán nem 100%, hogy használnám, de az említett úton 60 km/h sebességnél pompásan használható. A majré csíkjaim egyébként nem a Bükkben tüntek el, hanem az oktatáson, amikor egy bóját kerülgettünk egy szűk 3m sugarú körben kb 30-cal. Kormány ütközésig befordítva, stabilizáló gáz, az ívek módosítása a hátsó fékkel történt. Ez tényleg így van. Ha nem érted, hogyan, akkor valószínűleg nem tudod megfelelően terelgetni a géped, ajánlom a képzést (semmi érdekem nem fűződik hozzá).

A vezetési stílusommal kapcsolatban: A GSX1400 nem igazán a jó szélvédelméről híres . 110 fölött gyakorlatilag elviselhetetlen a menetszél , különösen hosszútávon. Pedig én kimondottan a hosszútáv futók közé tartozok (pl péntek óta idáig 960km ) , így nem igazán száguldozok. Amúgyis elég nyugis csávó vagyok, nem szeretek kockáztatni. A gyorshajtás nem stílusom, deffenzíven vezetek. Valószínűleg így sikerült túlélnem baleset nélkül azt a 14 évet, amióta motorizált vagyok. Lehet űberelni.
Kedves Bencce!
Kissé kötekedőnek érzem a hozzászólásod.
Az a helyzet, hogy tegnap-egy általam kiválóan ismert útszakaszon- kb 150-es tempo mellett enyhe kanyarok közepette mellém állt 1 ezres gixer.
Kinéztem rá és megdöbbenve láttam, hogy gatyában, trikóban és bukó nélkül van az illető.
Azt nem tudom hogy csinálta, mert marhasok bogár volt, de húzott egy kövéret és 200+-al elhúzott a következő kisebb szerpentines szakasz irányába.
Én pedig csak ámultam és ámultam és ámultam és............

Az, hogy kinek mekkora a rinyacsíkja, mindenki maga dönti el, ha neked nem megy olyan szinten a motorozás, nem kell restellned, mert az a lényeg, hogy mindig hazaérj.
Ahozz, hogy lekoptasd nem kell feltétlenül idióta módjára motoroznod, persze lehet.
Tegnap példáül nem mentem se gyorsan, se lassan, mondhatni tempósan haladtam.
Szarvaskő előtt egy beláthatatlan jobbos kanyarból jöttem ki, amikor legnagyobb megdöbbenésemre szembe jött velem 1 nagy fekete autó. majdnem állóra fékeztem a vasat és közben borítottam hogy ne menjek át a másik sávba.
Így befért az a szép autó a helyére, jó érzés volt megpillantani a tükrömben.
Szóval ez ilyen, nem hiszem, hogy van mit tenni ellene.
Te biztos mindig mindent megfontoltan teszel, soha semmi könnyelműséget nem követsz el, ezért veled biztos soha nem történhet baleset.