Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem így katasztrófálisan néz ki!
Szia!

Egy kérdésem lenne ezzel kapcs,honnan szedted ezt a listát?
Tesom érdeklödik utánna.
Köcce
Egy nem is olyan csúnya spoiler GSX-re.
Azért mégis csak csupaszon a legszebb!
Már az 1400-es GSX is túlzás. Annyi nyomaték egy kisebb autónak is elég...
Ja, de legalább szteroid kúra nem kell!
Valami ilyesmi válaszra számítottam!
Szeva Tarka!

Ezt én sem tudom...
Tévedni emberi dolog...
Azért a GSR is jó gép, csak...
Ahhoz elég komoly plasztikai műtétre van szükség...
akkó jóvan akkó!
jah..télleg...mindegy...nagyjaból stimmelt...
Szevasz Steve!

Csak azt nem értem,hogy a bigbandit után miért egy feleakkora gsr-t vettél?
én el nem tudnám képzeni,hogy kisebb motor jöjön ezután!
TeeJaynek címeztem,de ha te is így érzed......
Szerintem is szép motor a CB 1300.
Csak hát a garázsomba mégis csak Suzukit tudok elképzelni!

A B King meg majd csak megszépül, néhány ráncfelvarrás után...
öregszem...ráadásul motorozni tanulok...tiszta szopás az élet...
vb=CB
ez azt jelent,hogy te is régimódi vagy!
Sajna azoknak a motoroknak állítják le a gyártását, amik teccenek nekem: CBR-F, GSX1400.
jah ...a B-king elégé más formavilág...fene tudja lehet megszokom majd...amugy tetszik az 1.4...ennél jobban már csak a honda vb 1300
A hírek szerint már nem sokáig.
Valószínűleg a B King veszi át a szerepét.
Na de ez már mindegy. Nekem már van egy!
na jovan már... gyártják még ezt egyáltalán?
Ebből sosem elég:

"Érdekes gépek ezek a muscle bike-ok. A teljesítmény már egész alul jelentkezik (1500 f/p) és folyamatosan jelen van. A motor karakterisztikája kifejezetten utcai körülményekre van hangolva. Ez azt jelenti, hogy a motor szinte állandóan nyomatékcsúcson vagy legalább is a közelében dolgozik. Magyarra fordítva azt az érzést képzeld el, mintha a GSXR-eddel folyamatosan 10,000-es fordulaton közlekednél. Ilyenkor ugye elég egy kis mozdulat a gázon és robbanás."

"A motor és a befecskendezés valami álom. Nem tudtam olyan helyzetbe hozni, hogy erőlködjön."

"Aki szereti a feltünést, a nagy méreteket és nem utolsó sorban az eszméletlen nyomatékot, dinamizmust (miközben utálja az üveghangot) igen elégedett lesz vele."
Továbbá:

"A gyorsulás egy rendes parasztlengőshöz fogható. Ha egyszer nekiindul, nem állítja meg semmi. Nem kell visító 5000-es fordulatszámról startoni, mint egy GSXR-en. A piros vonal sem tizenegyezer felett húzódik, 9000-nél érkezünk a tiltott zónába, de felesleges eddig hajszolni a motort. Az igazi fless 3 és 7 ezer között érkezik, és mivel 6 sebességes (nem úgy, mint a Bandita kistesó 5 fokozata - vicc, hogy 1200 cm3 már kicsi), így hatszor élvezhető ez a fordulatszám tartomány egy piroslámpától elindulva. Azaz hatszor húzódik fültől fülig a szánk, míg a blokk egészen 200 km/h-ig nyomatékcsúcson tartható."

"Eszméletlen erőtartalék áll folyamatosan a rendelkezésedre bármilyen fokozatban. A jóval kisebb és könyebb Bandit nem képes a nyomában maradni. Szemmel látható, hogy nem bírja szuflával pedig az se puding."
Néhány idézet tesztekből:

"Rekordméretű izomzattal rendelkezik a Suzuki, melynek célja, hogy nyomatékában és lökettérfogatában már-már túlzásnak minősülő motorjával felforgassa a max-nakedek kategóriájának világát. Hatalmas és harsány motor, melyet teljes gázzal kell élvezni."

"Az egészben az a legszebb, hogy a villán levő hidraulikus teleszkópok minden beállítást lehetővé tesznek, melyeket az igazi versenymotoroknál is beállíthatunk."

"A széles és magasabban álló kormánnyal a GSX könnyen irányítható, súlyának ellentmondó fürgeséggel veszi a kanyarokat."
2006-os motoreladási statisztika a naked kategóriában, az Egyesült Királyságban:
Idom nélküli :
1 Yamaha YBR 125 1708 db
2 Honda CG 125 1288 db
3 Suzuki GSF 650 Bandit 817 db
4 Suzuki GSR 600 737 db
5 Suzuki GSX 1400 688 db

Az 5. hellyel jó néhány agyonreklámozott nakedet lenyomtunk!
Tudnak ezek valamit odaát!
Mondjuk a GSR is magáért beszél!